Mitä tekisit jos voittaisit 2 miljoonaa lotossa?
Kommentit (74)
Pakko. Ei tuo riitä loppuelämäksi. Enkä sijoittas. Maksaisin talolainaa pois ja sit jäisi kuussa yli tonni enemmän käteen. Ostaisin unelma autoni. Ja se ei mahtuisi nykyiseen autokatokseen,joten muutto tai katoksen laajennus. Piha suunnittelijat ja urakoitsijat uusimaan piha. Puolisohan kuiten haluais muuttaa,minä en. Eli ero tulis. Sit vaan rahat puoliksi.
Ostaisin asunnon. Lopuilla eläisin ja vähän sijoittaisin.
Sijoittaisin niin että eläisin loppuelämän koroilla. Töitä tekisin ihan oman mielenterveyden ja kunnossa pysymisen takia sekä sen vuoksi ettei kukaan tietäisi minun voittaneen.
Ottaisin lopputilin ja lähtisin vaimon kanssa talveksi etelään. Tosin aika lähellä tuo tilanne on ilman lottovoittoakin.
Lopettaisin työnteon heti huomenna. Tuolla summalla elelisi loppuelämän oikein mukavasti.
Viinaa, huumetta ja huoranpersettä.
Ostaisin vauvapalstan valittajille villasukat ja kahvipaketin.
Osakkeisiin, irtisanoutuisin töistä ja eläisin 1700€/kk nettotuloilla, joita osakkeista saisin. Alkaisin harrastaa yritysideaani viimein. Uskaltaisin kerrankin kokeilla, onko se kannattavaa.
Just tänää koko päivän töissä ja töiden jälkeen miettiny miten saisin parhaiten korkoa korolle efektillä rahaa. Nyt jo menee yli puolet palkasta osakkeisiin.
Vihasin jo 4 vuotiaana sitä, että piti herätä aikaisin ja lähteä päivähoitoon. Koulusta olin aina myöhässä, koska illan virkku, aamun torkku luonne.
Kuitenkin onnistuin saamaan amk tutkinnon ja pääsin alan töihin. Ja 4 vuotiaasta asti olen haaveillut oravanpyörästä irroittautumisesta. Haluan äkkiä pois työelämästä, ilman kelatukia.
Haluan viimein tehdä kuvataidetta, sarjakuvan ja siihen liittyvän tietokonepelin. Haluan aikaa tuohon projektiin työssäkäynnin sijaan. Samalla haluan asua omakotitalossa enkä vuokralla (siksi löytyi se motovaatio siihen amk tutkintoon ja alan töihin).
Ehkä sitten viiskymppisenä. Nyt olen vasta kolmekymppinen. Mutta unelmia, niitä pitää olla.
Ostaisin yksiöt aikuistuville lapsille ja itselleni asunnon, ehkä pienen rivariasunnon. Loput sijoittaisin.
Tekisin silloin tällöin unelmatyötäni, joka ei elätä mutta on harrastuksena hyvä.
Matkustelisin vähän, en mitenkään suureellisesti.
Ensin lopettaisin nykyiset työt. Sitten ostaisin suurimmalla osalla osinko osakkeita ja elelisin osingoilla jossain lämpimässä maassa.
No eipä tuo mitään muuttais, sama synkkyys jatkuis
Vierailija kirjoitti:
Osakkeisiin, irtisanoutuisin töistä ja eläisin 1700€/kk nettotuloilla, joita osakkeista saisin. Alkaisin harrastaa yritysideaani viimein. Uskaltaisin kerrankin kokeilla, onko se kannattavaa.
Just tänää koko päivän töissä ja töiden jälkeen miettiny miten saisin parhaiten korkoa korolle efektillä rahaa. Nyt jo menee yli puolet palkasta osakkeisiin.
Vihasin jo 4 vuotiaana sitä, että piti herätä aikaisin ja lähteä päivähoitoon. Koulusta olin aina myöhässä, koska illan virkku, aamun torkku luonne.
Kuitenkin onnistuin saamaan amk tutkinnon ja pääsin alan töihin. Ja 4 vuotiaasta asti olen haaveillut oravanpyörästä irroittautumisesta. Haluan äkkiä pois työelämästä, ilman kelatukia.
Haluan viimein tehdä kuvataidetta, sarjakuvan ja siihen liittyvän tietokonepelin. Haluan aikaa tuohon projektiin työssäkäynnin sijaan. Samalla haluan asua omakotitalossa enkä vuokralla (siksi löytyi se motovaatio siih
Noin minäkin nuorempana ajattelin. Laskin 15 vuotta sitten, että pärjäisin 1500€:lla kuukaudessa. Sitä tavoitellessa valitettavasti ahneus on kasvanut. Jos nyt ottaisin loparit, voisin elää 2800€:kk loppuelämäni. Vaan tavoitteet ovat aina vain kauempana, johon eläkekarttuma, säästöt ja sijoitukset riittävät.
Pitäsi varmaan saada potkut tai sairastua, että raaskisin tehdä ratkaisuja.
Tuo on hankala summa, ei riitä loppuelämäksi eli töissä pitäisi vielä jatkaa. Onneksi tykkään ihan töistäni eli ei ongelmaa. Ehkä vähän himmailisin kuitenkin, yrittäisin sopia 80% työajasta, 2kk palkattomasta kesälomasta jne. Koti pysyisi, mutta pari sijoitusasuntoa odottamaan lasten kasvamista kun tarvitsevat opiskelukämpät ja paaaljon matkustelua.
Espanjasta asunto ja sinne avo porsche. Loppuja voi sijoittaa rahastoihin sekä muutamaan startuppiin . Yrittäjänä jatkaisin mutta vaan siellä taustalla . Ei enää kädet savessa joka päivä .
Ostaisin omakotitalon ja mökin ja loput sijoittaisin.
Perheen kanssa reissaisin.
Vieraalla työt lopettaisin mutta tekisin omalla yrityksellä jonkin verran töitä, just siten ettei kukaan tietäis voittaneen.
Korjaittaisin vanhan talomme ja rakentaisin samalle tontille uuden talon sekä rakentaisin myös kombikodan.
Maksaisin sukulaisten velat, ostaisin kämpän ja elelisin koroilla niukasti mutta mukavasti. En menisi töihin, varsinkaan toisille.
Siinäpä olis miettiminen. Ottaisin ehkä eron, naiset kun ei ymmärrä hauskanpidosta mitään. Kenellekään en kertoisi voittaneeni. En yhtään kenellekään.
Eka. Asunto jostain, pois Turun seudulta.
Loppuja voi sitten pikku hiljaa mietiskellä.