Todella raskas naapuri
Meillä on seinänaapurina pilvenpolttelija, jonka luona ravaa iso porukka polttelemassa lähes päivittäin. Haju on tosi voimakas, ja aiheuttaa huonovointisuutta, etenkin silloin, kun siellä on tämä isompi porukka. Lisäksi tämä sankari ja kaverit parkkeeraavat muitten autopaikoille, huutelevat öisin pihalla, ja paukuttelevat talon rakenteita ja kolistelevat öisin. Autoralli pihalla on jatkuvaa, ja olenkin vakuuttunut, että he myös myyvät tavaraa, sillä mikään muu ei selitä tätä karusellia.
Olen jo valittanut moneen kertaan eri paikkoihin hänen toiminnasta, myös suoraan itse henkilölle. Mikään ei auta.
Missä vaiheessa möisitte oman asunnon? Kannattaako menettää tähän toimintaan omaa mielenterveyttään? Ahdistaa, kun koko ajan on naapurissa meneillään jotakin sellaista, joka raastaa kaikkia aistejani. Asuin tässä rauhan tyyssijassa vuosia onnellisena, kunnes tämä henkilö muutti taloon.
Kommentit (53)
Ei kun menet sinne mukaan ja blaze it faggot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä poliisi?
Mitä ne asialle voi tehdä?
Ne vie nistit putkaan ja antaa sakot pössyttelystä. Ja tarvittaessa hieroo pampulla kurkkua.
Poliisi itse sanoo ettei heillä ole tiloja noille, nistejä on pk-seudulla 17 000. Sakkoja he eivät maksa, eikä poliisi voi käyttää väkivaltaa heihin.
Vierailija kirjoitti:
Olin kesällä Saksassa, jossa kannabis laillistettiin keväällä. Herran jestas se haju oli paikoitellen järkyttävä. Kun monta pössyttelijää oli samaan aikaan, niin haju on tosi etova.
Ps. Tämä ei ole mikään vastalause kannabiksen laillistamista vastaan. Kallistun itse jopa laillistamisen puolelle, vaikka pilveä en koskaan olekaan polttanut. Mutta Saksassa tuli kyllä mieleen, että haju on ihan vakavasti otettava lieveilmiö.
Onko savussa vaikuttavia aineita, sehän olisi kamalaa pakkohuumeilua. Ja savun vetämiseksi ne sanoo sitä joten ei saisi polttaa muiden lähellä.
Myynti/ostorallin aikaan soitat poliisit paikalle. Silloin ehkä lapsen isän eli asunnon omistajan silmät avautuisivat, kun on pojalla syyte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muut naapurit samaa mieltä, jolloin häätö.
Kyllä tuo pilven haju ainakin häiritsee muita, mitä ollaan juteltu. Ongelma on, että tuo on omistusasunto ja vuokralainen on omistajan poika.
ap
Lakiteitse lähtee.
Pitää pystyä oikeudessa todistamaan. Tuo ei todista mitään jos sanot, että tulee paha haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo pilven haju ainakin häiritsee muita, mitä ollaan juteltu. Ongelma on, että tuo on omistusasunto ja vuokralainen on omistajan poika.
ap
Sinne pitää saada poliisit oikealla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko Lohjalla? Kuulostaa yhden tutun vanhalta naapurilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko Lohjalla? Kuulostaa yhden tutun vanhalta naapurilta.
Ei ole
ap
Vierailija kirjoitti:
Just ton takia mä ostin omakotilaton. Saa polttaa rauhassa pilveä, mölistä ja parkkeerata omaan pihaan miten huvittaa.
Suosittelen aloittajaa myymään asuntonsa ja ostamaan omakotitalon. Mikään ei ole parempaa kuin se, ettei ole seinänaapureita häiritsemässä.
Aivan kuin se "oma" talo ratkaisisi kaiken. Ellei sitten muuta keskelle metsää kauas naapureista nykyrakentaminen huomioiden, on kirpunsilmän kokoiset tontit, meinaatko ettei siinä kuulu naapuriin mitään??
Sisuunnu pikkuisen, eihän tämä voi olla tottakaan että pilviporukkaa ei saada häädettyä. Toki vaaditaan useampia valituksia kuin yhden henkilön, eikö muka naapureita häiritse nämä samat asiat? Vaikuttaa uhan keksityltä jutulta. Mitä se muuttaminenkaan auttaisi, kun uudessa kohteessa saattaa taas tulla vastaan terrorisoivia naapureita.
Nehän vois ostaa porukalla sinun asunnon, ei olisi sitten pitkä matka. Kun ei ketään kiinnostakaan.
Sinä olet tässä se todellinen kauhunaapuri. Mokoma valittaja-Karen! Mene mukaan sinne. Voisi tehdä hyvää sinunkin kiristävälle kukkahatullesi.