Eetu söi jäätelöpuikkoa ja melkein lähti näkö toisesta silmästä
Siinä taas varsinainen arjen sankari. Mikä näitä oikein vaivaa??
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfde2741-4465-4501-aaea-f18c1aa60e97
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi samoin sovituskopissa, vedin paitaa päälle ja ohut pahvinen hintalappu osui silmään...
Palstamammat tulee ja lynkkaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palstamammoille ei ikinä tapahdu pieniä onnettomuuksia kun olette niin täydellisiä. Palsta on kuin lukisi jotain vajaamielisten keskustelua, yksi ei muuta osaa kirjoittaa kuin persu sitä ja tätä ja muut haukkuvat kuorossa. Ihme porukkaa. Tällä maalla ei ole mitään tulevaisuutta. Kansa on järkyttävän katkeraa.
No ei ole kyllä kaikki ihan kunnossa jos tulee hakemaan tällaiselta aivot narikkaan-palstalta jotain rakentavia, henkeviä keskusteluja ja ottaa kaiken noin tosissaan. T. 18
Suomalainen mies. Uhanalaisuusaste:
Vaarantunut laji = VU (Vulnerable) = Suuri uhka hävitä luonnosta keskipitkällä aikavälillä.
Vuoden tollo- palkinnon saaja on löytynyt. Kehtaa omalla naamalla esiintyä lehdessä. Itse vielä tyrkyttänyt tapaustaan lehteen. Melkein lumihiutale kuoli....
Sopisi hyvin Typerin tapa, miten olet telonut itsesi -ketjuun. Kyllä näitä typeryksiä riittää! Huumoria, ihmiset!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3245691/typerin-tapa-miten-olet-telonut…
Mun kaveri sai samanlisen vamman kirjekuoren kulmasta. Oli tosi tuskallinen ja vaivasi kuan.
Minua on tökännyt sovotuskopissa hintalappu silmään niin,etten nähnyt kunnolla ja silmä veresti. Päivystykseen.
Ja toisen kerran kahvilassa tökkäsi lattelusikka silmään mutta sillä kertaa ei tarvittu lääkäriä.
Kiva kun teistä täydellisestä on hauska nauraa toisten tapaturmille ja nimitellä tyhmäksi.
Ihan hyvä muistutus etenkin lasten vanhemmille. Kuinka moni aikuinenkaan miettii tuollaista? Veikkaan että ei kovin moni tälläkään palstalla, mutta helppo se on netissä haukkua ja samaan hengenvetoon ihmetellä miten nuoret voivat pahoin..
Minulla on kahvilusikka osunut joskus silmään kun olen huolimattomasti kahvia juonut.
Nämä ei olisi selvinnyt päivääkään boomerien lapsuudessa tai nuoruudessa.
Mun lapsella tökkäsi metallinen pilli kitalakeen oikein kunnolla,haava tuli ja verta,kesti kauan parantua ja syöminen teki kipeää. 10v oli silloin.
itsekin hetkeksi hymähdin uutiselle, mutta sehän on ihan tutkittu juttu että koti on ihmiselle vaarallisin paikka ja näitä sattuu yllättäen. Huono tsägä vain, aina ei pysty olemaan 150% varuillaan kaikesta. Kotonakin saattaa kaatua esim. sukkia jalkaan laittaessa jos tasapaino vähän heittää ja siinä saakin toivoa ettei ole mitään tiellä.
Hauska juttuhan tämä oli