Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eetu söi jäätelöpuikkoa ja melkein lähti näkö toisesta silmästä

Vierailija
12.08.2024 |

Siinä taas varsinainen arjen sankari. Mikä näitä oikein vaivaa??

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfde2741-4465-4501-aaea-f18c1aa60e97

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttuhan tämä oli

Vierailija
22/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi samoin sovituskopissa, vedin paitaa päälle ja ohut pahvinen hintalappu osui silmään...

Palstamammat tulee ja lynkkaa sut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on järjen jättiläinen

Vierailija
24/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi palstamammoille ei ikinä tapahdu pieniä onnettomuuksia kun olette niin täydellisiä. Palsta on kuin lukisi jotain vajaamielisten keskustelua, yksi ei muuta osaa kirjoittaa kuin persu sitä ja tätä ja muut haukkuvat kuorossa. Ihme porukkaa. Tällä maalla ei ole mitään tulevaisuutta. Kansa on järkyttävän katkeraa. 

No ei ole kyllä kaikki ihan kunnossa jos tulee hakemaan tällaiselta aivot narikkaan-palstalta jotain rakentavia, henkeviä keskusteluja ja ottaa kaiken noin tosissaan. T. 18

Vierailija
25/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies. Uhanalaisuusaste:

Vaarantunut laji = VU (Vulnerable) = Suuri uhka hävitä luonnosta keskipitkällä aikavälillä.

Vierailija
26/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden tollo- palkinnon saaja on löytynyt. Kehtaa omalla naamalla esiintyä lehdessä. Itse vielä tyrkyttänyt tapaustaan lehteen. Melkein lumihiutale kuoli....

Vierailija
27/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi hyvin Typerin tapa, miten olet telonut itsesi -ketjuun. Kyllä näitä typeryksiä riittää! Huumoria, ihmiset!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3245691/typerin-tapa-miten-olet-telonut…

Vierailija
28/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai samanlisen vamman kirjekuoren kulmasta. Oli tosi tuskallinen ja vaivasi kuan.

Vierailija
29/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tökännyt sovotuskopissa hintalappu silmään niin,etten nähnyt kunnolla ja silmä veresti. Päivystykseen.

Ja toisen kerran kahvilassa tökkäsi lattelusikka silmään mutta sillä kertaa ei tarvittu lääkäriä.

Kiva kun teistä täydellisestä on hauska nauraa toisten tapaturmille ja nimitellä tyhmäksi.

Vierailija
30/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä muistutus etenkin lasten vanhemmille. Kuinka moni aikuinenkaan miettii tuollaista? Veikkaan että ei kovin moni tälläkään palstalla, mutta helppo se on netissä haukkua ja samaan hengenvetoon ihmetellä miten nuoret voivat pahoin..

Vierailija
31/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahvilusikka osunut joskus silmään kun olen huolimattomasti kahvia juonut.

Vierailija
32/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei olisi selvinnyt päivääkään boomerien lapsuudessa tai nuoruudessa.

Vierailija
33/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei mehupilli tökänny.

Vierailija
34/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella tökkäsi metallinen pilli kitalakeen oikein kunnolla,haava tuli ja verta,kesti kauan parantua ja syöminen teki kipeää. 10v oli silloin.

Vierailija
35/35 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin hetkeksi hymähdin uutiselle, mutta sehän on ihan tutkittu juttu että koti on ihmiselle vaarallisin paikka ja näitä sattuu yllättäen. Huono tsägä vain, aina ei pysty olemaan 150% varuillaan kaikesta. Kotonakin saattaa kaatua esim. sukkia jalkaan laittaessa jos tasapaino vähän heittää ja siinä saakin toivoa ettei ole mitään tiellä.