Satonen olisi halunnut tänne thai-poimijoita joita sitten oltaisiin käytetty hyväksi ja riistetty
Järkyttävän moraalitonta. Näinköhän hän on hoitanut omatkin bisnekset?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miksei suomalaisia työttömiä laiteta poimii marjoja 9 euron päivärahalla.
Siksi, että suomalaiset myyvät poimimansa marjat itse. Saa yli 9 euroa päivä.
Vierailija kirjoitti:
No sehän käyttää 9e/pvä työntekijöitä, varmaan noiden marjatyyppien parhaimpia kavereita ja opettanut niille maan tavat.
Käyttääkö? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
No mene itse poimimaan marjat 9€/päivä palkalla.
Olen selvänäkijä ja tiedän, mikä on perskokkareiden seuraava projekti. Poistaa jokaisenoikeus ja marjojen veroton myynti työttömiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen selvänäkijä ja tiedän, mikä on perskokkareiden seuraava projekti. Poistaa jokaisenoikeus ja marjojen veroton myynti työttömiltä.
Taidat muuten olla oikeassa. Harvinaisen hyvin selvänähty.
Marjametsässä partioi riistanvartijapatrulli mummoja vaanien ja vaatii viimeistä tilinauhaa 🤣
Jotainhan näiden pitää keksiä että marjabisnes kannattaa.
Eikö Thaimaa ole ihan kehittynyt valtio. Eikö siellä kuirenkaan osata lukea eikä laskea, myydäänkö vain seksiä vai mikä tässä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Samalla hiellä tekevät työvelvoitteen työttömille. Sehän voi olla marjojen poimintaa, vanhusten hoitoa jne. Vahva ja orjia välittävä kokoomus suomi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Thaimaa ole ihan kehittynyt valtio. Eikö siellä kuirenkaan osata lukea eikä laskea, myydäänkö vain seksiä vai mikä tässä mättää?
Sieltähän se vastaus tulikin. Ylen uutiset kertoo, että Thaimaan oma tyttö johtaa tätä ihmiskauppaa kauppaa omia kansalaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se vastaus tulikin. Ylen uutiset kertoo, että Thaimaan oma tyttö johtaa tätä ihmiskauppaa kauppaa omia kansalaisiaan.
Niinpä. Eikä ne thai"hieromoiden" omistajatkaan mitään suomalaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän käyttää 9e/pvä työntekijöitä, varmaan noiden marjatyyppien parhaimpia kavereita ja opettanut niille maan tavat.
Käyttääkö? Mihin?
Seuraisit politiikkaa uutisista ja mediasta niin ei tarvitsisi kysellä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverit varmaan käyny kalassa ja jättäneet kalan päitä syötäväksi.
Hyi hitto kun meinaan oksentaa pelkästä ajatuksesta noille pelkille kalanpääkuville.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli poimimassa herneitä. Ei kestäny siellä ja lähti meneen.
Vierailija kirjoitti:
Eli koko muu maailma on sitten pelkkiä perskokkareita? Ei missäänpäin maailmaa muuta kuin Suomessa saa kuka tahansa ilman lupaa kulkea ja kerätä toisen omaisuutta vailla mitään korvausta maanomistajille. Mikä ihme edes on jokaisenoikeus? Se on jokamiehenoikeus.
Minulle on ihan fine että ihmiset omiksi tarpeikseen kerää marjat ja sienet yksityisten metsistä, mutta siinä on menty vikaan, että siellä saa harjoittaa kovaa kansaivälistä bisnestä jossa liikku isot rahat joista maanomistaja ei saa senttiäkään. Ei jokamiehenoikeuksia ole sellaiseen alunperin tarkoitettukaan. Monesti noiden marjafirmojen kerääjät vielä tekee luvattomat leirit tulipaikkoineen metsäteiden varsille jättäen sinne roskat ja ulosteet.
Lisäksi kun tätäkin palstaa lukee, niin eipä taida paljon työttömiä kiinnostaa kaupalinen marjastus?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto kun meinaan oksentaa pelkästä ajatuksesta noille pelkille kalanpääkuville.
Viime syksynä uutisoitiin miten olivat grillanneet jotain kettua tai supikoiraa nuotiolla.
Suomen meno on jo muutenkin kuin Romania-P-Korea tyyliä. En ihmettele jos maine kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ottaa hänet puolueeseen välittömästi. Osaajille on aina käyttöä häkämiehen mukaan.
Satonen olisi tarjonnut poimijoille hyvät työolot ja palkan.
Arto parka, 007 Ja Kun Mikään Ei Onnistu.