Onko ensimmäisillä treffeillä tarpeen puhua seksimieltymyksistä - siis jos oletuksena on, että kumpikin etsii
seurustelukumppania eikä tapaamista ole sovittu seksitreffeiksi? Mulla on ollut periaate, että en ekoilla treffeillä ala seksitouhuihin, vaikka kuinka itseä kiinnostaisikin. Haluaisin tutustua ja jutella. Onko tällainen enää nykyään mahdollista ollenkaan?
N49 v, joka pikkuhiljaa opiskelee deittailua...
Kommentit (46)
Vaikka naiset lähtökohtaisesti arvostavatkin rehellistä miestä, niin näistä asioista kannattaa pitää suu supussa kunnes ollaan päästy orastavassa suhteessa vähän eteenpäin. Siis, että puoli tuntematon mies tulee kertomaan heille heti ekoilla treffeillä missä ja millä tavoin purkaisivat tarpeensa häneen. Se on esineellistämistä.
Vierailija kirjoitti:
En puhu ikinä, koska naiset eivät halua. Kokeilen noin kolmannella seksikerralla suostuuko nainen haluamaani. Jos tulee täysi kielto, lopetan suhteen pikkuhiljaa.
Ghostaus saattaa olla kohteliaampaa kuin totuuden kertominen...
Jos kumppanilta odottaa jotain kinkympiä mieltymyksiä joita itselläkin on, niin kyllä ne kannattaa ottaa puheeksi mahdollisimman varhain.
Nuorempana miehenä (aina tuonne lähemmäs 40v asti ehkä) pidin aika tärkeänä että deitillä väreilee myös seksuaalisella tavalla, vaikkei sen kummempaa tapahtuisikaan. Pidin sitä merkkinä siitä että kumppani näkee minut myös seksuaalisena olentona, ihmisenä jonka kanssa voisi ajatella myös muuta kuin pelkkää lähekkäin oloa ja kauniita sanoja. Näin ollen tavalla tai toisella tuli sivuutettua keskusteluissa jotain aihepiiriin liittyvää, ja jos toinen veti täysin jarrut pohjaan, tulkitsin asian niin että tässä ei taida nyt olla edellytyksiä mihinkään parisuhteen kaltaiseen ainakaan.
Nyt, yhden avioliiton jälkeen ja valitettavan ulkonäöllisen alamäen jälkeen, pidän sitä toisarvoisena. En etsi enää kumppania sillä ajatuksella että suhteessa pitäisi olla mitään eroottista, joten en myöskään anna sille mitään huomiota deittailussakaan. Päinvastoin pidän sitä hieman kiusallisena jos asia nousee esiin, en halua puhua sellaisesta liki tuntemattoman ihmisen kanssa.
Vähän riippuu, kyllä noilla asialle omistuneissa palstoissa on jo profiilissa vähän määritelty että ollaanko subeja vai domeja vai kenties sissyjä tai furryjä. Silloin tapaaminenkin tapahtuu tällaisissa merkeissä, mutta kahvilassa tai bileissä. Deitillä sitten ehkä harjoitetaan seksiä, ei niinkään seurustella.
Mutta jos olen ihan tavis deitillä niin en puhu seksistä ekoilla treffeillä. Parin neutraalin leffakäynnin tai kävelyn jälkeen olen saattanut suudella suulle jos olen tykännyt, sitten on kyllä asiat edenneet usein seksiin ja silloin on oletuksena perusvanilja, ilahdun kovasti jos kysessä onkin jonkinlainen persverssi jonka persversiot vielä mätsää omiini. Ja tosiaan jos seurustelemaan rupean niin tuskin sitten harrstan noita seksipalstoja.
Todella harvoin seksi tulee puheeksi ennen treffejä tai ensitreffeillä. Itselläni ei ole mitään poikeuksellisia mieltymyksiä, joten en koe tarpeelliseksi alkaa kyselemään naisilta heidän mieltymyksistään.