Suomessa todetaan eniten skitsofreniaa kansalaista kohden ja juodaan myös eniten kahvia
Sattumaako? En usko. Kofeiini aiheuttaa psykoosia ja herkimmät (hengellisesti valveutuneimmat) voivat aistia sen jo pienistä annoksista.
Kahvinarkkarien alapeukut tervetulleita :)
Kommentit (67)
Tykkään kahvista enkä ole kiinnostunut mahdollisista haittavaikutuksista.
Kahvi aiheuttaa vieroitusoireita jos olen pitkään juomatta mutta ei silläkään ole mitään väliä. Sit vaan kuppi herkullista kahvia ja olo on taas loistava.
Käytän välillä myös muita terveyttä uhkaavia tuotteita kuten suklaata, alkoholia, rasvaista ruokaa ja joskus jopa sokeria.
Kiellettyjen aineiden listalla. Dope.
Kahvi + kannabis on kyllä parasta
Voisiko olla, että hengelliset ihmiset aistivat kahvia juodessa kahvin tuottajien huonot ja epäinhimilliset työolosuhteet? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kahvi aiheuttaa vieroitusoireita jos olen pitkään juomatta mutta ei silläkään ole mitään väliä. Sit vaan kuppi herkullista kahvia ja olo on taas loistava.
Tässä on jo kunnon narkkarin puhetta. Ollaan jo niin syvällä riippuvuudessa ettei kiinnosta enään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yhdistelmä aiheuttaa psykoosin herkimmille.
T: kokemusasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihan paras yhdistelmä. Iltaisin voi jättää siitä sen kahvin pois. Mua niin huvittaa ne pelottelut kannabispsykooseista. Yli 30 vuotta viihdekäyttöä eikä yksikään tuntemani käyttäjä ole nähnyt yhtään kannabispsykoosia. Varmaan niitä silti on mutta oikeasti ne ovat harvinaisia. Jos tuon laittomuuden haitat saisi vielä pois niin siinä olisi vähiten haitallinen sallittu tai laillinen päihde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jo kunnon narkkarin puhetta. Ollaan jo niin syvällä riippuvuudessa ettei kiinnosta enään.
No en näe riskejä kovin suurina. Eli mielestäni hyödyt voittavat haitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yhdistelmä aiheuttaa psykoosin herkimmille.
T: kokemusasiantuntija
Jospa jättäisit puheet kokemuksesta niille joilla on sitä. Ylen uutisetkin kertoivat alkoholin aiheuttavan eniten psykooseja. Sen jättivät kertomatta että niitä on keskiarvolla 6 päivässä. Sen rinnalla kaikkia muita psykooseja on jopa yhteensä vähemmän. Kyse on niin massiivisesta määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ikäni kahvia juonut, ei psykoosia, eikä mitään sairauksia.Päivä paras heti juoda kuppi kahvia, kahvi on myös terveysvaikutteinen juoma moniin sairauksiin. Hyvä kahvi hetkiä teille.
Kahvia saa myös kofeiinittomana. Mikä on tekosyysi, ettet juo sellaista? Maku on täysin sama, mutta ei sisällä päihdyttävää vaikutusta.
Aina hullumpaa. Joisin karsinogeeneillä kyllästettyä juomaa, saamatta vaikuttavaa ainetta?
Minulla ainakin sokeri aiheuttaa ahdistuneempaa oloa kuin kahvi, alkoholi tai mikään muu perus addiktoiva mutta laillinen aine. Puhun siis ihan lisätystä sokerista, ja mitä näitä glukoosisiirappeja nyt on.
Psykooseista en tiedä, mutta kortisolitasot nostaa mikä ei ole hyvä homma alkuunkaan.
Suomessa todetaan eniten skitsofreniaa ja juodaan myös eniten maitoa maailmassa. Sattumaako? en usko.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin sokeri aiheuttaa ahdistuneempaa oloa kuin kahvi, alkoholi tai mikään muu perus addiktoiva mutta laillinen aine. Puhun siis ihan lisätystä sokerista, ja mitä näitä glukoosisiirappeja nyt on.
Sokeriaddiktiossa on myös oman kokemukseni mukaan pisimpään kestävät vieroitusoireet, jos on päässyt pahaan sokerikoukkuun ja lopettaa kertalaakista sokerin syönnin. Kuukausia kestävää kidutusta.
Mulle tuli spykoosi kun EN saanut kahvia aamulla. Raivosin ja huusin kunnes naapuri soitti poliisit. Joimme poliisien kanssa yhdessä sumpit ja rauhoituin ja menin takas töihin hakkaamaan orjia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa todetaan eniten skitsofreniaa ja juodaan myös eniten maitoa maailmassa. Sattumaako? en usko.
Veikkaan myös että Suomessa syödään eniten karkkia. Täällä on aivan valtavat karkkihyllyt verrattuna muihin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ikäni kahvia juonut, ei psykoosia, eikä mitään sairauksia.Päivä paras heti juoda kuppi kahvia, kahvi on myös terveysvaikutteinen juoma moniin sairauksiin. Hyvä kahvi hetkiä teille.
Kahvia saa myös kofeiinittomana. Mikä on tekosyysi, ettet juo sellaista? Maku on täysin sama, mutta ei sisällä päihdyttävää vaikutusta.
Aina hullumpaa. Joisin karsinogeeneillä kyllästettyä juomaa, saamatta vaikuttavaa ainetta?
Seuraavaksi ehdotetaan alkoholitonta kossua. Vain maun vuoksi.
Siinäpä ne onnellisuuden avaimet onkin.
Jos Alkossa myydään orgaanista viiniä niin kyllä se sitten on virallista.