Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletteko/kaipaatteko/rakastattekojotain henkilöä, vaikka olette toisen kanssana naimisissa?

Vierailija
12.08.2024 |

Tapailin silloin tällöin nuorena miestä, mutta suhde ei edennyt. Minulle alkoi karttua ikää ja menin naimisiin toisen miehen kanssa. Elän lasteni ja mieheni kassa,  mutta päivittäin ajattelen ja kaipaan sitä nuoruuden rakkauttani.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffipalstojen perusteella monikin varattu mies kaipaa jotain toista naista puolisonsa lisäksi.

Jos kaipaa jotakuta, ei häntä tarvitse treffipalstalta etsiä.

Päinvastoin. Sieltä löytää. Minäkin löysin.

Helpompaa on laittaa suoraan viestiä kaipuunsa kohteelle.

Niin, kun hänet on ensin löytänyt jostain. Vaikka treffipalstalta.

Miten voit kaivata jotakuta, jonka olemassaolosta et ole edes tietoinen?

Vierailija
62/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kolmea eri naista.

Ex-aviomies on ikuisesti rakas. Sellainen tuttu, rakasrakas. Jättäisin kaiken, jos saisin hänet terveenä takaisin.

Tykkään kyllä välillä siitä miehestä, johon tutustuin ja vähän ihastuin eron jälkeen. Tärkeä ystävä nykyään, pieninä annoksina. Myös nuoruudenrakkaus on ystävä. Oli silloinkin. 

Treffailen läheisyydenkaipuista, kivaa miestä. Hän on hellä ja kiltti. Tämän miehen kanssa voi ajatella vietävänsä mukavia hetkiä myös tulevaisuudessa. Sellaisia, mitkä jäivät eron takia suunnitelmiksi.

Kiva, hellä ja kiltti 🤮

Kerropa, mitä vikaa tässä on. Mies on myös intohimoinen, kokeilunhaluinen, hauska ja tuhma. 

Kukaan mies ei halua tulla kuvailluksi kivaksi, helläksi ja kiltiksi. Selkeä tyytymissuhde kyseessä, jos nuo adjektiivit tulevat ekana mieleen. Ja turha yrittää seivata luettelemalla lisää adjektiiveja. Nuo kolme ovat niitä, jotka intuitiivisesti valitsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei halua tulla kuvailluksi kivaksi, helläksi ja kiltiksi. Selkeä tyytymissuhde kyseessä, jos nuo adjektiivit tulevat ekana mieleen. Ja turha yrittää seivata luettelemalla lisää adjektiiveja. Nuo kolme ovat niitä, jotka intuitiivisesti valitsit.

Minä haluan

t. Mies

Vierailija
64/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei halua tulla kuvailluksi...

Miksei halua? Minä ainakin haluaisin, että nainen kuvailee minua kivaksi, helläksi ja kiltiksi. Nehän ovat luonteenpiirteitä. Ja niistä huolimatta olen miehekäs, sporttinen ja puolustan naistani tarvittaessa vaikka voimakeinoin.

T. Kiva, hellä ja kiltti,  myös aikuinen ja eronnut mies

Vierailija
65/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei halua tulla kuvailluksi...

Miksei halua? Minä ainakin haluaisin, että nainen kuvailee minua kivaksi, helläksi ja kiltiksi. Nehän ovat luonteenpiirteitä. Ja niistä huolimatta olen miehekäs, sporttinen ja puolustan naistani tarvittaessa vaikka voimakeinoin.

T. Kiva, hellä ja kiltti,  myös aikuinen ja eronnut mies

Ihanaa että tuollaisia miehiä on vielä olemassa. Heille pitäisi avata oma ketju jotta nähdään että näitä oikeasti miehekkäitä mihiä oikeasti on olemassa. Ominaisuuksiin voisi tietysti lisätä että miehet ovat sitä mieltä että eivät naista löisi. Ei tietenkään voi tietää jos joskus tulee joku ainutlaatuinen ja -kertainen tilanne jossa tämmöinen kuitenkin tapahtuu. Niistä tilanteista tarttis oikeasti puhua ja tuulettaa. T. Rakkaudella eräs nainen joka kerran lemppas miehen. 

Vierailija
66/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, kaipaan, himoan ja haluan niin paljon että pää on aivan sekaisin 😞

Ero tässä on edessä, se on selvä.

Vierailija
67/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa, mutta pitkässä avoliitossa. Kaipaan toista miestä, kenen kanssa minulla on salasuhde. Kaipaan niin, että sattuu! Hän on naimisissa, en tiedä jättäisikö vaimoaan. Molempien puolelta ainakin puheiden mukaan suurta ihastumista/rakastumista, välillä puhunut jotain yhteisestä tulevaisuudesta vitsin varjolla. Järki lähtee, kun haluaisin vaan hänet omakseni...

Vierailija
68/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole naimisissa, mutta pitkässä avoliitossa. Kaipaan toista miestä, kenen kanssa minulla on salasuhde. Kaipaan niin, että sattuu! Hän on naimisissa, en tiedä jättäisikö vaimoaan. Molempien puolelta ainakin puheiden mukaan suurta ihastumista/rakastumista, välillä puhunut jotain yhteisestä tulevaisuudesta vitsin varjolla. Järki lähtee, kun haluaisin vaan hänet omakseni...

Itse elin noin vuoden tätä elämää, mutta minun roolini oli olla tuon salasuhteen mies joka on naimisissa. Kamppailin pitkään tuota päätöstä vastaan kunnes päätin että en voi enää kiusata tätä salasuhteen toista osapuolta pitämällä häntä löysässä hirressä. Pääin lähteä avioliitostani ja hypätä tämän salasuhdenaisen matkaan, enkä todellakaan ole katunut valintaani. 

Vierailija
69/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse elin noin vuoden tätä elämää, mutta minun roolini oli olla tuon salasuhteen mies joka on naimisissa. Kamppailin pitkään tuota päätöstä vastaan kunnes päätin että en voi enää kiusata tätä salasuhteen toista osapuolta pitämällä häntä löysässä hirressä. Pääin lähteä avioliitostani ja hypätä tämän salasuhdenaisen matkaan, enkä todellakaan ole katunut valintaani. 

Voi kumpa minunkin salainen rakas tekisi tämän päätöksen. Itse olisin valmis ottamaan riskin, heittäytymään uuteen ja jättämään vanhan. 

Vierailija
70/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa minunkin salainen rakas tekisi täm

Kyllä hän sen valinnan tekee aikanaan, mutta kokemuksesta voin sanoa että älä painosta. Ja toiseksi, jos hän päättää jäädä entiseen suhteeseensa, silloin hän ei vaan ollut sinua varten vaikka nyt ei siltä tunnukaan.

Vierailija
71/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avoimessa suhteessa, kun vaimo tykkää käydä piiskattavana. Sain yhteyden yhteen mukavaan vajaat 40v-ikäiseen avoimessa suhteessa olevaan naiseen, vaikken ollut avoimesta suhteesta erityisen kiinnostunut. Upea nainen, ja ihastuttiin puolin ja toisin. Nyt tosin olen oikeastaan halukas ryhtymään itsekin sellaiseen tunteettomaan BDSM-suhteeseen jonkun kanssa, kun rakastan vaimoani kuitenkin eniten enkä kaipaa monimutkaisuutta elämääni. En halua aloittaa mitään salarakkaussuhdetta enkä kuitenkaan voi sitä naista omaksi saada. Ei me kumpikaan erota.

Tähän sen verran päivitystä, että tapasin taas tämän naisen, ja en voikaan hänestä luopua. Meillä synkkaa todella hyvin, ja halutaan toisiamme tosi kovasti. Välillemme syttyy heti käsin kosketeltava himo, kun nähdään toisemme. Täytyy kai vain todeta, että olen nyt kahden naisen mies..

Vierailija
72/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kolmea eri naista.

Ex-aviomies on ikuisesti rakas. Sellainen tuttu, rakasrakas. Jättäisin kaiken, jos saisin hänet terveenä takaisin.

Tykkään kyllä välillä siitä miehestä, johon tutustuin ja vähän ihastuin eron jälkeen. Tärkeä ystävä nykyään, pieninä annoksina. Myös nuoruudenrakkaus on ystävä. Oli silloinkin. 

Treffailen läheisyydenkaipuista, kivaa miestä. Hän on hellä ja kiltti. Tämän miehen kanssa voi ajatella vietävänsä mukavia hetkiä myös tulevaisuudessa. Sellaisia, mitkä jäivät eron takia suunnitelmiksi.

Kiva, hellä ja kiltti 🤮

Kerropa, mitä vikaa tässä on. Mies on myös intohimoinen, kokeilunhaluinen, haus

Mies on ihana juuri tuollaisena. Hän ei ole mulqqu, itsekäs ja kovakourainen. Ehkä vielä rakastun. Nyt on parasta kun voidaan tavata, ja annan hänelle puolestani läheisyyttä. 

Vierailija
73/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffipalstojen perusteella monikin varattu mies kaipaa jotain toista naista puolisonsa lisäksi.

Jos kaipaa jotakuta, ei häntä tarvitse treffipalstalta etsiä.

Päinvastoin. Sieltä löytää. Minäkin löysin.

Helpompaa on laittaa suoraan viestiä kaipuunsa kohteelle.

Niin, kun hänet on ensin löytänyt jostain. Vaikka treffipalstalta.

Miten voit kaivata jotakuta, jonka olemassaolosta et ole edes tietoinen?

Luontaisesti.

Vierailija
74/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta hän on kuollut. 

Vierailija
75/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin huomaamattani alkuvuodesta tutustumaani naiseen. Oltiin ystäviä ja kumppani, jonka kanssa olin/olen niin ei tykännyt asiasta. Jouduin pakotettuna katkaisemaan välit tähän ystävääni mutta olemme tavanneet uudelleen nyt, ja olen tässä kesän aikana tajunnut että minähän rakastan tätä ystävääni. Haluan tämän hälle vielä kertoa tässä heti kun tavataan uudelleen. 

Vierailija
76/76 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin huomaamattani alkuvuodesta tutustumaani naiseen. Oltiin ystäviä ja kumppani, jonka kanssa olin/olen niin ei tykännyt asiasta. Jouduin pakotettuna katkaisemaan välit tähän ystävääni mutta olemme tavanneet uudelleen nyt, ja olen tässä kesän aikana tajunnut että minähän rakastan tätä ystävääni. Haluan tämän hälle vielä kertoa tässä heti kun tavataan uudelleen. 

Muista valita hetki oikein. Sellainen rauhallinen ja kiireetön.

Olen itse avannut suuni juuri päinvastaisessa tilanteessa. Pieleenhän se meni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme