Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletteko/kaipaatteko/rakastattekojotain henkilöä, vaikka olette toisen kanssana naimisissa?

Vierailija
12.08.2024 |

Tapailin silloin tällöin nuorena miestä, mutta suhde ei edennyt. Minulle alkoi karttua ikää ja menin naimisiin toisen miehen kanssa. Elän lasteni ja mieheni kassa,  mutta päivittäin ajattelen ja kaipaan sitä nuoruuden rakkauttani.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ex-vaimoani.

En ole naimisissa vaan avoliitossa ja lapsiakin on avokin kanssa.

Nykyinen suhde on ollut pettymys.

Tajusin vain liian myöhään miten toivoton tilanne on.

Olen kuitenkin onnellinen lapsista.

Vierailija
22/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ajatuksissa jatkuvasti mies, johon nuorena noin 30 vuotta sitten rakastuin.Tyydyttäessä itseäni ajattelen häntä. Aikanaan suhrteemme kariutui olosuhteiden vuoksi. Aloitin laastarisuhteen ja olen nyt ollut tämän uuden miehen kanssa vuosikymmenet naimisissa. Olemme tehneet pari lasta. Muuten liittomme on ollut seksitöntä. 

Ei ihme vaikka ajattelet muita ja tyydytät itseäsi kun kerrot että liitosi on melkein seksitön.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, rakastan ja kaipaan toista niin, että sattuu. Minä ja tämä toinen kuitenkin tahoillamme naimisissa, joten haaveilua vain. 

Vierailija
24/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kolmea eri naista.

Ex-aviomies on ikuisesti rakas. Sellainen tuttu, rakasrakas. Jättäisin kaiken, jos saisin hänet terveenä takaisin.

Tykkään kyllä välillä siitä miehestä, johon tutustuin ja vähän ihastuin eron jälkeen. Tärkeä ystävä nykyään, pieninä annoksina. Myös nuoruudenrakkaus on ystävä. Oli silloinkin. 

Treffailen läheisyydenkaipuista, kivaa miestä. Hän on hellä ja kiltti. Tämän miehen kanssa voi ajatella vietävänsä mukavia hetkiä myös tulevaisuudessa. Sellaisia, mitkä jäivät eron takia suunnitelmiksi.

Vierailija
25/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan ja haluan. Ja olen enää juridisesti naimisissa pari kk, mitään sitoumuksia meillä ei enää ole koska vaimokin muutti jo alkukesästä toisen miehen luo asumaan.

T. Freebird, M51

Vierailija
26/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ap mitään nuoruuden rakkauttaan kaipaa. Ap kaipaa sitä tunnetta, ja nuoruutta, jolloin ei ollut velvollisuuksia. Se vaan kiteytyy tähän mieheen. Ihan tyypillistä siinä vaiheessa, kun ollaan naimisissa, ja varsinkin kun on hommattu lapsia. Ruuhkavuodet, asuntolaina, lasten harrastukset, omat työt, kiireessä tehty ruoka. Ja huomenna kaikki uusiksi. Ei tullut mieleen silloin kun tähän pyörään hyppäsi, ei itsellekään. Onneksi alkaa olla ohi, ja voidaan elää taas uutta nuoruutta, ihan sen oman vaimon kanssa.

M45

Nuoruuden rakkautta kaipaa rakkauden vuoksi. Yhteenkuuluvuuden, yhdessä tekemisen takia. Ei minkään vastuuttomuuden. 

Minä koin sen vasta, kun minulla jo oli lapsi ja vastuuta. Ensimmäinen suhteeni ei ollut rakkautta omalta puoleltani.

Sen nuoruuden rakkauden voi kokea ilman rajatonta, velvollisuuksista vapaata kuplaa. Minulla oli tosiaan vastuita, kuten rakkauden kohteellakin. Emme kierineet hikisissä lakanoissa 24/7. Olimme toistemme vanhat tutut. 

Vierailija
27/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaipaan ja haluan. Ja olen enää juridisesti naimisissa pari kk, mitään sitoumuksia meillä ei enää ole koska vaimokin muutti jo alkukesästä toisen miehen luo asumaan.

T. Freebird, M51

Onko mitään mahdollisuutta ottaa häneen yhteyttä?

Vierailija
28/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ajattelen jatkuvasti työkaverimiestä. 

N50+

Vierailija
29/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Freebird, M51

Jos minua tarkoitat, niin vaikka sähköpostilla. Ei tarvitse olla etunimi.sukunimi-muotoinen osoite vaan tee vaikka uusi ilmainen tili gmailiin.

t. Freebird

Vierailija
30/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Freebird, M51

Jos minua tarkoitat, niin vaikka sähköpostilla. Ei tarvitse olla etunimi.sukunimi-muotoinen osoite vaan tee vaikka uusi ilmainen tili gmailiin.

t. Freebird

Tarkoitin, että voitko lähestyä oman kaipuusi kohdetta? Vai onko sinulla joku tietty (näin ymmärsin)?

Vierailija
31/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
32/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Freebird, M51

t. Freebird

Tarkoitin, että voitko lähestyä oman kaipuusi kohdetta? Vai onko sinulla joku tietty (näin ymmärsin)?

Päivittäin lähestyn ja viestittelemme, mutta nyt pitäisi päästä kirjekaveruudesta säännöllisemiin tapaamisiin ja sylissä pitämisen ja suutelun asteelle.

Freebird

Vierailija
33/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Freebird, M51

t. Freebird

Päivittäin lähestyn ja viestittelemme, mutta nyt pitäisi päästä kirjekaveruudesta säännöllisemiin tapaamisiin ja sylissä pitämisen ja suute

No ei kun tuumasta toimeen ja toiseen.

Vierailija
34/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumasta toimeen joo, mutta en halua painostaa. Halu mennä eteenpäin on oltava molemminpuolinen.

Vierailija
35/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuumasta toimeen joo, mutta en halua painostaa. Halu mennä eteenpäin on oltava molemminpuolinen.

Pyydä ulos?

Vierailija
36/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ulos?

Olen pyytänyt. Lapsiviikko, joten katsotaan miten ehtii. Viime viikolla ehdittiin tavata.

Vierailija
37/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ulos?

Olen pyytänyt. Lapsiviikko, joten katsotaan miten ehtii. Viime viikolla ehdittiin tavata.

No niin, siitä on hyvä jatkaa. Mun treffailumiehellä on sama tilanne. Isot lapset, mutta ovat paljon isällään.

Vierailija
38/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Freebird! Oletko joku Satusetä? Olisi kiva kuulla sinulta joku pitempi ja yhtenäisempi stoori koska tuntuu kuin yksinpuhelisit koko ketjun eli sinulta useampi kommentti. Lienetkö tämän ketjun oikea Ap? 

Minä niin RAKASTAN lukea kaikenlaisia rakkaustarinoita ja siis ihan minkälaisia tahansa. Jotenkin tuntuu siltä että sinulla olisi joku kiva tarjota. Oikeasti noita kunnon stooreja voisi ihan koota joksikin kokonaisuudeksi ihan sama mikä sisältö siinä mielessä että pötköön vaan kaikki oikeasta rakkauselämästä kertovat tarinat.

Vierailija
39/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Freebird! Oletko joku Satusetä? Olisi kiva kuulla sinulta joku pitempi ja yhtenäisempi stoori koska tuntuu kuin yksinpuhelisit koko ketjun eli sinulta useampi kommentti. Lienetkö tämän ketjun oikea Ap? 

Minä niin RAKASTAN lukea kaikenlaisia rakkaustarinoita ja siis ihan minkälaisia tahansa. Jotenkin tuntuu siltä että sinulla olisi joku kiva tarjota. Oikeasti noita kunnon stooreja voisi ihan koota joksikin kokonaisuudeksi ihan sama mikä sisältö siinä mielessä että pötköön vaan kaikki oikeasta rakkauselämästä kertovat tarinat.

Hämärää...

Vierailija
40/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#38, voin olla sitäkin. Minusta on moneksi. En kuitenkaan ole ap.

Eikä jaksa aina pitkiä stooreja kirjoittaa kun ei niitä kukaan jaksa lukeakaan. Onelinerit saa paljon enemmän reaktioita aikaan.

Freebird

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä