Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksineläjät, tuleeko teille joka päivä tiskiä?

Vierailija
26.07.2023 |

Minulle kerääntyy tiskivuori ja sitten pitää taas tiskata.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tulee, eihän tässä nyt kukaan jatkuvasti ravintoloissa syö. Muutin pieneen yksiöön, mutta voi onnea, tässä on pieni tiskikone, joka säästää minut tiskivuorilta. Vihaan tiskaamista ja edellisessä asunnossa oli liioittelematta kahden vuoden tiskit keittiön lattialla, pesin sieltä sitten yhden astian kerrallaan.

Vierailija
2/13 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kokkailen joka päivä eli tulee mutta tiskaan heti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tulee. Tiskaan sitä mukaa kun tulee.

Vierailija
4/13 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti laittaa astioita astianpesukoneeseen, kun niitä todellakin tulee niin hitaasti. Ainoastaan juhlien jälkeen käytän apk:ta, siis aika turha laite mun taloudessa.

Nopeinta siis pestä käsin. Ainoa vaan, että kädet kuivuu ja vaatii aina rasvausta, mitä en tahdo jaksaa ja kun se ei imeydykään hetkessä. Käytän nykyään jatkuvasti kumihanskoja. Hikoaa kädet niissäkin, kun haluan, että ne on tiukat käsissä. Sileät valkoiset nukattomat on parhaat kädessä, mutta hanskat on paremmat, jos on vähän karhennusta sormenpäissä. Siispä keltaiset on tähän mennessä parhaat.

Vierailija
5/13 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tulee, syön aamiaisen ja joskus sekä lounaan että päivällisen kotona ja kokkaan itse.mulla on tiskikone mutta aika usein pesen käsin.

Vierailija
6/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Tiskaan aina lautasen ruokailun jälkeen ja ruokajuomana juon maitoa suoraan purkista.

Vierailija
7/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yhden lautasen pesussa kuumalla vedellä menee se 20 sekuntia heti ruokailun jälkeen.

Done. Yksinkertaisista asioista ei kannata tehdä monimutkaisia.

Vierailija
8/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä kysymys tuo on? Aamupala-astiat, vähintään päivällisen astiat, iltapala-astiat keittoastiat, viikonloppuisin ja etäpäivinä myös lounasastiat. Tiskikoneeseen menee kaikki paitsi pinnoitetut kattilat ja paistinpannut (teräskattilat siis toki tiskikoneeseen).

Vierailija
9/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain kerran kuussa, koska syön vain kerran kuussa

Vierailija
10/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea astianpesukone tulee täyteen joka päivä.

Vierailija
11/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. En tiedä mistä kun itse syön vain ravintoloissa.

Vierailija
12/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Tiskaan aina lautasen ruokailun jälkeen ja ruokajuomana juon maitoa suoraan purkista.

ei tule Itse syön vain mikro aterioita.Juomani on vesi.Joten sekin vesi pullossa.Lusikan tai harukan tiskaan heti kuin huudon mikroateria astian.Vien sen muovin keräyslaatikoon,on huuhdottava.Ruokaa en tee,en juo kahvia,en teetä ja ketään en kestitä kämppässäni.

Vierailija
13/13 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin ei juurikaan tule, kun syön töissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän