Ajatteletteko/kaipaatteko/rakastattekojotain henkilöä, vaikka olette toisen kanssana naimisissa?
Tapailin silloin tällöin nuorena miestä, mutta suhde ei edennyt. Minulle alkoi karttua ikää ja menin naimisiin toisen miehen kanssa. Elän lasteni ja mieheni kassa, mutta päivittäin ajattelen ja kaipaan sitä nuoruuden rakkauttani.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#38, voin olla sitäkin. Minusta on moneksi. En kuitenkaan ole ap.
Eikä jaksa aina pitkiä stooreja kirjoittaa kun ei niitä kukaan jaksa lukeakaan. Onelinerit saa paljon enemmän reaktioita aikaan.
Freebird
No millaisia reaktioita kaipaat?
Naista, Lahtista ja kk:ta mä tässä kaipaan. En mitään stooreja tai reaktioita. Tää nyt on tällaista korviketekemistä kun koneella päivystää, eikä ole paljon töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä jaksa aina pitkiä stooreja kirjoittaa kun ei niitä kukaan jaksa lukeakaan. Onelinerit saa paljon enemmän reaktioita aikaan.
Freebird
Naista, Lahtista ja kk:ta mä tässä kaipaan. En mitään stooreja tai reaktioita. Tää nyt on tällaista korviketekemistä kun koneella päivystää, eikä ole paljon töitä.
No mä olen nainen (se jolla on treffimies). Mainitsit reaktiot tuossa ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Freebird
Minä lukisin. Siitä seuraa että saan paljon uusia ideoita joista taas kirjoittaa lisää. Ei ole niin että kukaan ei jaksa lukea. Porukat kyllä lukee vaikka kaikki eivät tule palstalle kertomaan että nyt luin sen ja sen tekstin. On paljon lukijoita jotka eivät edes ikinä kirjoita mitään. Kertoisit nyt jotain - vaikka vain mulle. Mä saatan olla joku ihana nainen - ajatteles... faneja saa palstalta?
Olen avoimessa suhteessa, kun vaimo tykkää käydä piiskattavana. Sain yhteyden yhteen mukavaan vajaat 40v-ikäiseen avoimessa suhteessa olevaan naiseen, vaikken ollut avoimesta suhteesta erityisen kiinnostunut. Upea nainen, ja ihastuttiin puolin ja toisin. Nyt tosin olen oikeastaan halukas ryhtymään itsekin sellaiseen tunteettomaan BDSM-suhteeseen jonkun kanssa, kun rakastan vaimoani kuitenkin eniten enkä kaipaa monimutkaisuutta elämääni. En halua aloittaa mitään salarakkaussuhdetta enkä kuitenkaan voi sitä naista omaksi saada. Ei me kumpikaan erota.
Kyllä toisinaan kaipaan montaakin ex heilaa. Yhdestäkin nään usein untakin vaikka en ole edes keskustellut saati nähnyt häntä 20 vuoteen. Sit silloin nuorena miehenä mulla oli ns.kaverisuhde tähän daamin kaveriin mistä nään uniakin. Erottiin siis ja vietin aika paljon aikaa tämän kaverin kanssa. Meillä oli jotain ihmeellistä sähköä ilmassa kun aamuöisin autoni konepellillä istuttiin ja juteltiin. Sen pidemmälle ei kuitenkaan koskaan sinä kesänä menty. Yksi suudelma vain ja tooodella pitkä halaus silloin kun nyt istuttiin. Sit tosi väsyneenä töihin. No se kesä sitten loppui ja hän lähti muualle opiskelemaan. Löysin tämän nykyisen vaimoni seuraavana keväänä siitä ja kohta rakensin meille jo taloa kun tämä kaveri daami sitten soitti yllättäen ja halusi tulla käymään pienen poikansa kanssa.
Olin ihan hämilläni pojasta ja kävi sitten ilmi että olin yksi isävaihtoehdoista tälle lapselle. Hänellä oli silloin tapailumme aikana vauvakuume ja halusi lapselleen hyvän isän. En valikoitunut siihen rooliin kun hän on myös sen minun ex kumppanin kaveri. No pitkään raksakahvien jälkeen halattiin ja hän sanoi että tavataan..
Parikesää sitten hänet tapasin ja hävettää vieläkin kun olin aika kovassa jurrissa terassilla kavereiden kanssa kesää viettämässä.
Kuulumiset vaihdettiin ja lapsi oli jo aikuinen. Daami oli selvinpäin vain mökillä käymässä ja ei enään tullut halaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toisinaan kaipaan montaakin ex heilaa. Yhdestäkin nään usein untakin vaikka en ole edes keskustellut saati nähnyt häntä 20 vuoteen. Sit silloin nuorena miehenä mulla oli ns.kaverisuhde tähän daamin kaveriin mistä nään uniakin. Erottiin siis ja vietin aika paljon aikaa tämän kaverin kanssa. Meillä oli jotain ihmeellistä sähköä ilmassa kun aamuöisin autoni konepellillä istuttiin ja juteltiin. Sen pidemmälle ei kuitenkaan koskaan sinä kesänä menty. Yksi suudelma vain ja tooodella pitkä halaus silloin kun nyt istuttiin. Sit tosi väsyneenä töihin. No se kesä sitten loppui ja hän lähti muualle opiskelemaan. Löysin tämän nykyisen vaimoni seuraavana keväänä siitä ja kohta rakensin meille jo taloa kun tämä kaveri daami sitten soitti yllättäen ja halusi tulla käymään pienen poikansa kanssa.
Olin ihan hämilläni pojasta ja kävi sitten ilmi että olin yksi isävaihtoehdoista tälle lapselle. Hänellä oli silloin tapailumme
Häh?? Istumalla ja puhumalla raskaaksi? Jokin ei nyt täsmää.
Siis hän etsi miestä lapsensa isäksi ja en valikoitunut isäksi koska ex naiseni on hänen kaveri. Eli emme siksi tehneet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis hän etsi miestä lapsensa isäksi ja en valikoitunut isäksi koska ex naiseni on hänen kaveri. Eli emme siksi tehneet mitään.
Ok, tämä selvensi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstojen perusteella monikin varattu mies kaipaa jotain toista naista puolisonsa lisäksi.
Jos kaipaa jotakuta, ei häntä tarvitse treffipalstalta etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstojen perusteella monikin varattu mies kaipaa jotain toista naista puolisonsa lisäksi.
Päinvastoin. Sieltä löytää. Minäkin löysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kolmea eri naista.
Ex-aviomies on ikuisesti rakas. Sellainen tuttu, rakasrakas. Jättäisin kaiken, jos saisin hänet terveenä takaisin.
Tykkään kyllä välillä siitä miehestä, johon tutustuin ja vähän ihastuin eron jälkeen. Tärkeä ystävä nykyään, pieninä annoksina. Myös nuoruudenrakkaus on ystävä. Oli silloinkin.
Treffailen läheisyydenkaipuista, kivaa miestä. Hän on hellä ja kiltti. Tämän miehen kanssa voi ajatella vietävänsä mukavia hetkiä myös tulevaisuudessa. Sellaisia, mitkä jäivät eron takia suunnitelmiksi.
Kiva, hellä ja kiltti 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa on laittaa suoraan viestiä kaipuunsa kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kolmea eri naista.
Ex-aviomies on ikuisesti rakas. Sellainen tuttu, rakasrakas. Jättäisin kaiken, jos saisin hänet terveenä takaisin.
Tykkään kyllä välillä siitä miehestä, johon tutustuin ja vähän ihastuin eron jälkeen. Tärkeä ystävä nykyään, pieninä annoksina. Myös nuoruudenrakkaus on ystävä. Oli silloinkin.
Treffailen läheisyydenkaipuista, kivaa miestä. Hän on hellä ja kiltti. Tämän miehen kanssa voi ajatella vietävänsä mukavia hetkiä myös tulevaisuudessa. Sellaisia, mitkä jäivät eron takia suunnitelmiksi.
Kiva, hellä ja kiltti 🤮
Kerropa, mitä vikaa tässä on. Mies on myös intohimoinen, kokeilunhaluinen, hauska ja tuhma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa on laittaa suoraan viestiä kaipuunsa kohteelle.
Niin, kun hänet on ensin löytänyt jostain. Vaikka treffipalstalta.
Kuulin että miehen työkaveri on minuun ihastunut, se tuli yllätyksenä koska olen nähnyt hänet vain pari kertaa ohimennen. Kieltämättä olen miettinyt, mihin hän minussa on ihastunut. Ihan söpö poika, muttei minun tyyppiä.
Thaikku ladyboysta tulee haaveiltua.
Olen 70-vuotias nainen.Olen naimisissa ja lapseni ovat aikuisia. Mietin jatkuvasti paria miestä, joihin olin ihastunut nuoruudessani. Mietin minkälaista elämäni olisi, jos olisin pariutunut heidän kanssa. Olenko sekoamassa, kun kaipaan ja muistelen heitä?
Noin puolivuotta sitten kohtasin naisen jonka kanssa tuntui synkkaavan uskomattoman hyvin. Vietimme yhdessä ainoastaan yhden illan mutta silti tuo nainen pyörii mielessäni. Joskus ajattelen häntä ainoastaan yhdessä oloa muistellen, toisinan fantasioin hänestä.