Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukekaa!Kysymys kaikille!!

Vierailija
06.02.2007 |

Mitä ihmettä te notkutte täällä netissä arvostelemassa muita? Onko kotityöt tehty? Onko iltapala syöty, pöytä siivottu ja lapset nukutettu? Miksi et vietä laatuaikaa miehesi kanssa? Lue sivistää kirjaa? Vie matot ulos pakkaseen yöksi.

Tee elämällesi jotain. Tänään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta ole koskaan tarvinnut nukuttaa, nukahtaa kyllä itsekseen. Mies on kokouksessa ja kotityöt ei kiinnosta. Kirjoja olen varmasti lukenut elämässäni enemmän kuin ap, sillä olen himolukija ja ikää on jo 40 vuotta. Musta on rentouttavaa istua hetki netissä. Mutta sinulla on varmaan jotain parempaakin tekemistä :-).

Vierailija
2/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä ihmettä te notkutte täällä netissä arvostelemassa muita? Onko kotityöt tehty? Onko iltapala syöty, pöytä siivottu ja lapset nukutettu? Miksi et vietä laatuaikaa miehesi kanssa? Lue sivistää kirjaa? Vie matot ulos pakkaseen yöksi.

Iltapala syötiin, pöytä siivottu, tiskit koneessä pyörimässä lapset nukkuu, mies ei ole kotona.

Mitään järkevää ei pysty enään lukemaan eikä isompia siivouksia tekemään jos meinaa että lapset edelleen nukkuu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, kaikki kolme alle eskari-ikäistä lasta ovat nukkumassa. Vuodevaatteet olivat tänään monta tuntia ulkona tuulettumassa ja laitoimme puhtaat lakanat. Imuroin, pesin lattiat, lämmintä ruokaa olen laittanut kaksi kertaa ja sitten vielä normaalit aamu-, väli- ja iltapalat.

Mies juuri nyt suihkussa, itse painelen sinne kohta myös ja sitten luen erittäin hyvää kirjaa! :) Mutta sitä ennen hetki täällä, yritä kestää.

Vierailija
4/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on turha kuluttaa aikaa, kun on niin paljon arvokkaampia asioita ja siisti koti paljon parempi vaihtoehto myös lapsettomalle. Kuunelka sisintänne ja toimikaa. Siksi kerron tästä.

Vierailija
5/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki on kunnossa! Älä ap huolehdi minusta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän