Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muusta voitaisiin vielä leikata?

Vierailija
12.08.2024 |

Mielestäni kirjastoista voisi leikata. Rahan hukkaa ostaa kirjoja hyllyyn pölyttymään joka pikkukuntaan ja kaupunginosaan.

Invavessat ja invaparkkipaikat vievät turhaan rahaa, kun pitää rakentaa kaikkialle. Minä en näitä tarvitse. Nyt joku veroista hyötyjä saa parkkeerata lähemmäs ovea kuin minä Teslaa ajava veronmaksaja.

Myös uimahallit on turha kustantaa verovaroista, jokainen ostakoon oman uimahallinsa.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisistä

Vierailija
2/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyspalvelut, joista onneksi jo leikattu. Minä voin käydä yksityisellä, työpaikka maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakian lisäksi pitäisi leikata adhd ym. keksittyjen sairauksien lääkekorvaukset

Vierailija
4/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaus, ravitoiminta, politiikkojen palkkiot reilusti puoleen ja sopeutumisrahat pois, Urpon juna perutaan, ulkomaan avut pois.

Alkaa sitä rahaa löytyä..

Vierailija
5/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pridesta. En tarvi sitä yhtään mihinkään. 

Vierailija
6/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ne leikkaukset on tehtävä,mihin verorahoja menee eniten.

Vierailija
7/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko olympiakomitea ja urheilijoiden tuet. 

Vierailija
8/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnin juna?

Vierailija
9/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen palkkioista puolet pois.

Vierailija
10/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voisi halutessaan leikata. Olemme tottuneet korkeaan elintasoon, mutta kyllä paljon matalammallakin tulisi toimeen, jos pakko olisi, tai jos valitsisimme sellaisen kuopan kautta kovaa maata jalkojen alle strategian tähän taloudenpitoon.

Vierailija
11/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE palvelut

Vierailija
12/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan niiltä keneltä on, mitä ottaa.

Ei kukaan tarvitse rahaa eikä omaisuutta mielinmäärin.  Jos itse olisin siinä onnellisessa asemassa, että olisin saanut kerrytettyä reilun omaisuuden, antaisin kymmenyksen muille. Myöskin jos voittaisin lotossa lopettaisin työt ja antaisin työn sille, joka sen tarvitsee. 

Vierailija
13/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta voisi halutessaan leikata. Olemme tottuneet korkeaan elintasoon, mutta kyllä paljon matalammallakin tulisi toimeen, jos pakko olisi, tai jos valitsisimme sellaisen kuopan kautta kovaa maata jalkojen alle strategian tähän taloudenpitoon.

Joko olet itse hyvin toimeentuleva tai lammas.

Vierailija
14/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnin juna?

Kyllä. Tämä on turhista turhin. Yritystuet joutavat myös tarkasteluun, ihan naurettavaa maksaa sellaisia menestyville firmoille joilla on varaa muutenkin.

Vierailija
15/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan niiltä keneltä on, mitä ottaa.

Ei kukaan tarvitse rahaa eikä omaisuutta mielinmäärin.  Jos itse olisin siinä onnellisessa asemassa, että olisin saanut kerrytettyä reilun omaisuuden, antaisin kymmenyksen muille. Myöskin jos voittaisin lotossa lopettaisin työt ja antaisin työn sille, joka sen tarvitsee. 

Köyhiltä ja sairailta?

Vierailija
16/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu-ilmoitukset nimellisiksi, jolloin niiden määrä romahtaa ja tarvitaan vähemmän työvoimaa.  Pitää vähentää byrokratiaa. Esim. sairaanhoitaja ei saisi kirjoitella tekstiä kuin korkeintaan kaksi lausetta per käynti, jolloin aikaa säästyy.

Kielletään sähköpotkulaudat ja trampoliinit tai ohjataan trampoliinionnettomuudet yksityiselle. Ylipainoisille nostetaan terveyskeskus- ja sairaalamaksut. Toimeentulotukea saaville kahden lapsen äideille asennetaan ehkäisykapseli.

Vierailija
17/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoitomaksuista nollaluokka pois.

Vierailija
18/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollossa olisi aivan saatanallisesti varaa ottaa löysää pois niin, että palveluja ei tarvitsisi heikentää. Se vaatisi vain kunnon läpimylläyksen ja isoja muutoksia. Itse teen kelan puheterapiakunotoutusta ja saan palkkaa 5000-7000€ kuussa ja tekemästäni työstä jää kuukausittain saman verran työnantajayritykselleni. Kaiken tämän maksaa kela eli suomen valtio. Tämä on ihan vain yksi esimerkki, mutta tämmöistä on ihan tosi paljon. 

Vierailija
19/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisistä

Tätähän tapahtuu koko ajan, enemmän eläkeläiset osallistuvat kuolintalkoisiin kuin nuoremmat.

Vierailija
20/73 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä arpakuutiolla ja mutulla leikkaukset on suunniteltu? Ei ole tehty arviota seurauksista. Mihin kaikki konkurssin tehneet, irtisanotut ja muut työttömät työllistyvät?

Hallitus osaa leikata, mutta ei toteuta suunnitelmallista älykästä politiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä