Minkä v!tun takia jotkut olettavat aina automaattisesti kaikkien asuvan vuokralla?!
Jos puhuu asunnosta jotain, niin heti ensimmäinen vastaus on, että pitää ottaa yhteys vuokranantajaan🙄 mikä pala aivoista puuttuu ihmiseltä, joka vetelee omat johtopäätökset tuntemattomista ja olettaa kaikkien asuvan vuokralla???? Sairaan rasittavaa tuollainen.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka on tämä omakotitaloasukas?
Hän on suomen eliittiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman, aina kysytään paljonko mun vuokra on, ei koskaan että paljonko yhtiövastike on.;)
Omakotitalossa ei ole mitään yhtiövastikkeita
No ei ole vuokriakaan.
Kyllä tiedän muutaman, jotka asuvat ok-taloissa vuokralla. Miksei muka ok-taloissa olisi vuokralaisia?
Ap kokee olevansa sitä parempaa väkeä kun kerran asuu ihan omakotitalossa. Ja nyt hänen kunniaansa on pahasti loukattu niin on luultu vuokralaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman, aina kysytään paljonko mun vuokra on, ei koskaan että paljonko yhtiövastike on.;)
No ei ole vuokriakaan.
Kyllä omakotitalossakin voi asua vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
No jos normaali ihminen omistaa asunnon niin hän on monta piirua tietoisempi isännöitsijästä, huoltojutuista jne. Ainakin kuvittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on oma, pankin se on pitkään.
Eipä se pankki sitä omista, vaikka lainaa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä sekoilet??
Totuus, omassa talossa omistan asunnon itse. En mitään taloyhtiön osakkeita
Suomessa on myös olemassa sellaisia omakotitaloja, jotka omistetaan kiinteistöyhtiön kautta toki ne ovat selkeä vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on oma, pankin se on pitkään.
No se taas ei koske vain omakotitalojen ostajia. Tosin kyllä omistusoikeus on sillä ostajalla, ei pankilla.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko vaikka siitä että kolme viidestä alle 40vuotiaasta asuu vuokralla.
Ja lähde, kiitos.
En minä ainakaan tunne ketään työssäkäyvää, joka vuokralla asuisi. Paitsi pienen hetken kun on edellinen kämppä myyty ja uutta ostamassa. Jos vaihtaa vaikka paikkakuntaa.
Tai anteeksi, tässä taloyhtiössä asuu yksi nuori mies vuokralla. Mutta se valmistui ihan justiin, niin selittää asian. Vaikka töissä käykin.
Ap, hae apua mielenterveysongelmiisi. Avun hakemista ei tarvitse hävetä.
Jos puhuu asunnosta, eikö silloin olla vuokralla? Eri asia jos puhuttaisiin talosta.
Kuka nyt jostain kerrostalokolhoosista ostaisi omaa?
Aika monet ovat luulleet että asun vuokralla vaikka asun ihan omassa talossa. En ole sanonut että asun omassa talossa vaan annan luulla että asun vuokralla. Vain muutama kaveri tietää että asun omakotitalossa.
Riippuu tosi paljon porukasta. Hyvät keskustelijat puhuvat asumiskustannuksista, eivätkä tee oletuksia