Minkä v!tun takia jotkut olettavat aina automaattisesti kaikkien asuvan vuokralla?!
Jos puhuu asunnosta jotain, niin heti ensimmäinen vastaus on, että pitää ottaa yhteys vuokranantajaan🙄 mikä pala aivoista puuttuu ihmiseltä, joka vetelee omat johtopäätökset tuntemattomista ja olettaa kaikkien asuvan vuokralla???? Sairaan rasittavaa tuollainen.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman, aina kysytään paljonko mun vuokra on, ei koskaan että paljonko yhtiövastike on.;)
Omakotitalossa ei ole mitään yhtiövastikkeita
No ei ole vuokriakaan.
Voihan omakotitalossa olla vuokra.
Nyt oli kyse siitä, että omakotitalon omistaja ei maksa vuokraa siitä. Vain kiinteistöveron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein tulee tilanne, jos tuntemattomien kanssa tulee puhuttua asiaa jossa kehotuksena olisi "ota yhteys vuokran-antajaan/isännöitsijään"?
Ööö, no tällä palstalla ihan päivittäin :))
Päivittäinkö kyselet täällä toimintaohjeita arjen ongelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Alemman sosiaaliaaliluokan ihmiset olettaa sinun olevan samanlainen
Näin. Omissa työpiireissä oletetaan taas lähtökohtaisesti omistavan asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman, aina kysytään paljonko mun vuokra on, ei koskaan että paljonko yhtiövastike on.;)
No ei ole vuokriakaan.
Nyt oli kyse siitä, että omakotitalon omistaja ei maksa vuokraa siitä. Vain kiinteistöveron.
Jos talo on vuokratontilla niin maksaa myös vuokran.
Kauhea vääryys on tapahtunut. OK-talon asukkia luultiin vuokralaiseksi. Voi kyynel. Jaksuhali.
Vierailija kirjoitti:
Ap asuu äitinsä helmoissa?
Miten. Tämä. Kommentti. Liittyy. Yhtään. Mihinkään?!?
Minkä hemmetin takia asuisin äitini helmoissa????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein tulee tilanne, jos tuntemattomien kanssa tulee puhuttua asiaa jossa kehotuksena olisi "ota yhteys vuokran-antajaan/isännöitsijään"?
Ööööö. En? Täällä on "pari muutakin" palstailijaa, jos et tiennyt. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kauhea vääryys on tapahtunut. OK-talon asukkia luultiin vuokralaiseksi. Voi kyynel. Jaksuhali.
Kuka on omakotitaloasukas?
Mun tuttavistani ei kukaan asu vuokralla. Jos joskus on hetken asunutkin, on se ollut asunnon myynnin ja uuden oston välillä tilapäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavistani ei kukaan asu vuokralla. Jos joskus on hetken asunutkin, on se ollut asunnon myynnin ja uuden oston välillä tilapäisesti.
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Niin kuka on tämä omakotitaloasukas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööö. En? Täällä on "pari muutakin" palstailijaa, jos et tiennyt. 🙄
Eli jollain tulee päivittäin tarve kysellä arjen ohjeita palstalla ja joku vastaa "Ota yhteys vuokranantajaan". Epäilen, ettei kovin monella oikeasti tule kovin usein eteen noita kysymyksiä ja jos kyse on palstan rekisteröimättömistä Viearailijoista, niin mistä ap keksii joidenkin aina olettavan ihmisten asuvan vuokralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole vuokriakaan.
Vuokratontilla asuminen on iso riski. Täällä just kaupunki pakkolunasti omat tonttinsa ja nyt lanataan omakotitalot matalaksi tien edeltä. 7 talon asukkaat joutuivat etsimään kotinsa muualta. Myös vuokratontin maksut voivat nousta pilviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole vuokriakaan.
Tyhmää rakentaa talo toisen tontille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole vuokriakaan.
Miten niin ei ole? Itse asun ok-talossa ja kyllä maksan joka kuukausi vuokraa.
Olen siinä ap:n kanssa päinvastaista mieltä, että minusta aina kuvitellaan, että omistan ok-talon.
Harvalla on oma, pankin se on pitkään.
Taas niin haista pas..... aloitus. Mitä vi..... väliä asuuko vuokralla vai omistaako asunnon itse?
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta? Mä taas olen asunut lähes aina koska viimeisen 20 vuoden aikana on maa vaihtunut neljä kertaa ja suomessakin paikkakunta kolme kertaa.
Onko sulla talo omalla vai vuokratontilla?