Minkä v!tun takia jotkut olettavat aina automaattisesti kaikkien asuvan vuokralla?!
Jos puhuu asunnosta jotain, niin heti ensimmäinen vastaus on, että pitää ottaa yhteys vuokranantajaan🙄 mikä pala aivoista puuttuu ihmiseltä, joka vetelee omat johtopäätökset tuntemattomista ja olettaa kaikkien asuvan vuokralla???? Sairaan rasittavaa tuollainen.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman, aina kysytään paljonko mun vuokra on, ei koskaan että paljonko yhtiövastike on.;)
Omakotitalossa ei ole mitään yhtiövastikkeita
No ei ole vuokriakaan.
Itseasiassa voi olla. Moni vuokraa omakotitalon esimerkiksi ulkomaankomennuksen ajaksi jollekin. Varsinkin, jos paluu on varmaa, eikä halua luopua talosta...
Miten usein tulee tilanne, jos tuntemattomien kanssa tulee puhuttua asiaa jossa kehotuksena olisi "ota yhteys vuokran-antajaan/isännöitsijään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu saman, aina kysytään paljonko mun vuokra on, ei koskaan että paljonko yhtiövastike on.;)
🤦
Ymmärtääkö emojispede että taloyhtiössä et edes omista taloasi itse?
Siis mitä v*ttua sinä selität?! Miten nuo kommenttisi liittyvät yhtään mihinkään?? 🙄 - EDELLEEN ERI, samoin kuin äsken
Tiedoksi että taloyhtiössä omistat vain osakkeita, et itse asuntoa. Jos taloyhtiö menee konkkaan, menetät asunnon
No wau, ihanko tosi, MIHIN TÄMÄ LIITTYY???
Vuokralla asuminen ei ole kivaa kyllä yhtään, itse ostan oman talon heti kun pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein tulee tilanne, jos tuntemattomien kanssa tulee puhuttua asiaa jossa kehotuksena olisi "ota yhteys vuokran-antajaan/isännöitsijään"?
Ööö, no tällä palstalla ihan päivittäin :))
Vierailija kirjoitti:
Alemman sosiaaliaaliluokan ihmiset olettaa sinun olevan samanlainen
Hän ehkä käyttäytyy niin. Aloitus ainakin on ihan maksuhäiriötiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä sekoilet??
Totuus, omassa talossa omistan asunnon itse. En mitään taloyhtiön osakkeita
Miksi tulit vänkäämään osakkeenomistajan tekstiin omakotitalosta kun hän ei puhunut siitä sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ehkä käyttäytyy niin. Aloitus ainakin on ihan maksuhäiriötiedot.
Maksuhäiriötiedot 😂 ööö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä sekoilet??
Totuus, omassa talossa omistan asunnon itse. En mitään taloyhtiön osakkeita
Miksi tulit vänkäämään osakkeenomistajan tekstiin omakotitalosta kun hän ei puhunut siitä sanallakaan.
Samaa voisin kysyä😂 että täällä on tyhmää porukkaa!!!
Mitä tässä nyt niin hatuttaa? Tälläkin palstalla kysellään kaikenlaista ilman lähtötietoja, niin vastaukset sitten sen mukaisia. Pitäisi osata kysyä oikein.
Ap, voit korjata asian noin sanojalle, ei ole suuri vaiva. Ei noin pienestä kannata vetää hernettä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦
Ymmärtääkö emojispede että taloyhtiössä et edes omista taloasi itse?
Siis mitä v*ttua sinä selität?! Miten nuo kommenttisi liittyvät yhtään mihinkään?? 🙄 - EDELLEEN ERI, samoin kuin äsken
Tiedoksi että taloyhtiössä omistat vain osakkeita, et itse asuntoa. Jos taloyhtiö menee konkkaan, menetät asunnon
Luoja sä olet HIDAS.
Voi omistaa perityn hometalon tai hyvinhoidetun taloyhtiön osakkeita.
Jos ei tajua mitään sijoittamisesta ja taloyhtiön sijoitukselle tuomasta turvasta, valitsee sen hometalon muuttotappiokunnassa.
Ja jos ei tule ihmisten kanssa toimeen, eli on ns. häirikkö.
Jos noin pienestä asiasta vedetään herneet nenään niin kyllä tulee olemaan vaikea elämä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole vuokriakaan.
Voihan omakotitalossa olla vuokra.
No otit tunteisiin 😂 esität parempaa kuin olet ja siisti suusi (näppäimesi)
Miksi olet vihainen? Vihaiset ihmiset on hassuja 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITEN NIIN ALEMMAN!
Kyllä olen tavan keskiluokkainen mutta en ole halunnut järsiä koko ikääni silakanpäitä saadakseni seinät ympärilleni!
Haista sinä huilu alempine luokkinesi!
Mikä saatanan TAVAN?
Ne on peräkamarin penoja, jotka loisivat perikunnan mökissä.