Mikä on sopiva paino 185-senttiselle miehelle?
Kommentit (38)
Hoikat voi olla yllättävän vahvoja, älkää aliarvioiko. Ei se massa mikään voiman tae ole. Toki massalla jyrää, mutta se ei liity voimaan.
Ylipaino in ylivoimaa elikkä n.130kg on hyvä
Alle 90kg. Mielellään 80kg ja siinä lihasta.
185cm tuntuu olevan tämän palstan pojuliinien lempiluku🙄
Jos ei ole lihaksikas, 70-75 kg. Jos lihaksikas, 75-85 kg.
En tiedä, mutta itselläni pituus 190 ja paino 110kg. Se tietysti riippuu miehestäkin, että onko paino saatu oluella vai painoja nostamalla, itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään koska en pidä oluesta enkä halua olla kukkakeppi tai rasvapallo. Saa toki olla jos haluaa, mut ei oo pakko.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itselläni pituus 190 ja paino 110kg. Se tietysti riippuu miehestäkin, että onko paino saatu oluella vai painoja nostamalla, itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään koska en pidä oluesta enkä halua olla kukkakeppi tai rasvapallo. Saa toki olla jos haluaa, mut ei oo pakko.
Salimiehet on rumia 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salimiehet on rumia 🤮
Salilla käy tosi erilaista porukkaa. Itse käyn säännöllisesti salilla enkä tiedä mitä tarkoitat sanalla "salimies". Jotain steroidimöykkyä vai?
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tällä palstalla niistä lihaksista meuhkataan, mutta en ole ikinä oikeassa elämässä nähnyt kenelläkään ihmeempiä lihaksia. Mitäköhän siilläkin edes tarkoitetaan😀
Vaatekoko 2XL-4XL on sopiva eli 95-125kg. Kaljamaha kuuluu olla tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Hoikat voi olla yllättävän vahvoja, älkää aliarvioiko. Ei se massa mikään voiman tae ole. Toki massalla jyrää, mutta se ei liity voimaan.
Ei kai kukaan muka ajattele, että 110 kg läski olisi muka automaattisesti vahvempi kuin hoikka 70-kiloinen? Voima tulee lihaksista, ei läskistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on haave pituus joka on naisten minimi kriteeri ja pienten miesten mielestä pitkä.
Naisten minimipituus on silti 170 jos minulta kysytään. Lyhyet naiset ovat hölmön näköisiä.
Mä painan 67kg ja tämäon ideaalipaino. Olen ns. ottelukunnossa.Ikää 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tällä palstalla niistä lihaksista meuhkataan, mutta en ole ikinä oikeassa elämässä nähnyt kenelläkään ihmeempiä lihaksia. Mitäköhän siilläkin edes tarkoitetaan😀
??? Okei en voi auttaa sinua, jos olet elänyt koko elämäsi kiven alla, etkä tiedä mitä lihakset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on haave pituus joka on naisten minimi kriteeri ja pienten miesten mielestä pitkä.
Naisten minimipituus on silti 170 jos minulta kysytään. Lyhyet naiset ovat hölmön näköisiä.
Niin..
Ne näyttävät jotenkin vajailta.
85 kg. Edellyttäen, että rasvaprosentti on enintään 15%.