Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydän kannustavia/lohduttavia sanoja sisältävää musiikkia

Vierailija
11.08.2024 |

Olen kokenut kovia ja ollut vaikeaa jo pidempään. Opettelen kävelemään ulkona hetkiä kerrallaan. On vaikeaa, ahdistaa ja on kipuja. Siitä huolimatta haluan yrittää

Ehdota minulle kannustavaa, lohduttavaa musiikkia/ sanoituksia, josta saa voimaa ja lohtua keep on going jatkaa yrittämistä. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Saaristo: Näin jäätiin henkiin.

Monet Eva Dahlgrenin kappaleet.

Vierailija
42/51 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys pidempään tekstiin: Jumala jäi puuttumaan tekstistä, ei ollut tarkoitus. Yhdistän usein universumin mainintaan Jumalaan, mutta tärkeää sanoa Jumala on mukana.  Jumala on ollut ja on mukana. 

Ohis: upeaa, miten olet toipu ut ja hienoa, että koet Jumalan olleen ja olevan mukana. Tiedät varmaan sen myös, että iankaikkista pelastusta ei ole muussa kuin Jeesus-nimessä. Häneltä tulee syvä parantuminen hengen tasolla, uskomalla Golgatan sovitustyö omalle kohdalle. Siunausta Sinulle myös, samoin  Ap:lle!

Kiitos. Olen toivottavasti parantumisvaiheessa, en ole vielä täydessä/normaalissa terveydessä. Olen vaiheessa kohti terveyttä. Yritän olla ajattelematta liikaa. 

Hyvää sinulle ja kiitos toivotuksesta, maailmassa on hyviä ihmisiä, maailmassa on hyvyyttä, Jumalalle kiitos. Hyvä tuottaa hyvää, toivotuksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkela - Rauha rakkaani

Viitasen Piia - Viimeinen valo jota puhutaan

The Hearing - When in doubt, repeat these words

Timo Kiiskinen - Valon voimalla

Sia - Breathe me

Ruusut - Suden suu (kannattaa kuunnella loppuun asti - alku meluisa, mutta lopun kauneus palkitsee)

Björk - Undo

Yeboyah - Onnellinen taas

Vierailija
44/51 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknestik: Suomirokkia

Vierailija
45/51 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ennen kuin palsta menee kiinni niin en ole Ap, mutta olen se toinen, joka on samanlaisessa vaiheessa ja kirjoitin pari pidempää viestiä ketjuun meditaatio yms vinkein, niin

kiitos menin ulkoilemaan Fearless Motivationin musiikit päällä. Iski tosi hyvin, Tap Out ja Blessed huh huh. Miten se yksikin rivi meni, i'm not blessed because everything went right, I'm a warrior cause I still got fight. Tai täytyy tarkistaa, nyt ei sanatarkkaa. Never tap out, huh huh. You are a hero. 

Ai että. Kyllä johonkin tunteisiin ja energioihin. 

Kuuntelin myös ne motivaatiopuheet, oli hyvää.

Vierailija
46/51 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/51 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimmu Borgir - Tormentor of Christian Souls:

Vierailija
48/51 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/51 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallivirta ja Täällä Pohjan Tähden alla-kansanlaulu. Löytyvät Youtubesta Pasi Mustosen laulamina ja uruilla säestettyinä.

Vierailija
50/51 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita youtubee hakusanaksi '432 Hz music' Tolla taajuudella on todettu olevan mieltä rentouttava ja rauhoittava vaikutus

Vierailija
51/51 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat meni näin, lainasin aiemmin vähän pieleen.

"You gotta know your worth before you are worth anything. "

"Im not blessed because it all went right, I'm a warrior, I'm blessed because I got fight!" 

All the pain, all the sleepless nights, I'm not blessed because it all went right, I'm a warrior,  I'm blessed because I GOT FiGHT." 

Olen myös kuunnellut pariinkin kertaan motiovational speeches- videoita, joita postattiin ketjuun. Välillä olen nauranut, ja kuunnellut tietyt kohdat uudestaan ja kokenut onnea. Siellä on siis hillittöntäkin juttua. 

Motiovaatipuhelinkit on niin ytimekkäitä, että ne saa itseni virittymään eteenpäin. En tiedä onko ne kohdistettu enemmän miehille, mutta tuntuu tepsivän tännekin. Jotenkin tosi hyvin.

On tärkeää, että saa niin henkisesti kuin fyysisesti hyvää eikä itseään rikkovaa ja huonontavaa. Netissäkään ei kannata olla liikaa alustoilla, joissa on turvattomuutta ja ikävää. Huonot sanat ja tuhoavat yritykset ja vibat eivät ole hyväksi.

Kuten kaikessa, kohotaan sieltä minne on koetettu potkaista ylös, ylemmäs kuin ikinä. No stop.

Onko sinut yritetty kuolettaa jo pariinkiin kertaan tässä elämässä, onko pelastavaa sankaria tullut ja ovatko lääkäritkään pelastaneet..,niin , mutta kun otat omiin käsiin kaiken ja ryhdyt toimiin, kaivat tien ulos aurinkoon asti, jätät pelon pois jätät menneen, muistat mikä sinussa on ja hyväksyt kaiken, valitset rakkauden ja korkean energian maailmaan astumisen, sinä olet siellä. 

Rakkaus on parantavaa. Pystymme paljon enemåään, kuin tiedämme. Sitä ei tarvitse saada aina muilta, sitä voi saada ja tuottaa itse yhteydessä universumiin. Lähetä rakkautta eteenpäin, ja rakkautta tulee sinulle. 

Minäkin koin että minulle lähetettiin rakkautta, se oli yllättävää. En tiedä kuka ja miten, mutta vaikutus on hyvää.

Tämä ketju on ollut hyväenerginen ja on. Se on hyvä ja sellaista hyvyyttä enemmän maailmaan. Hyvä tuottaa hyvää.