Pyydän kannustavia/lohduttavia sanoja sisältävää musiikkia
Olen kokenut kovia ja ollut vaikeaa jo pidempään. Opettelen kävelemään ulkona hetkiä kerrallaan. On vaikeaa, ahdistaa ja on kipuja. Siitä huolimatta haluan yrittää
Ehdota minulle kannustavaa, lohduttavaa musiikkia/ sanoituksia, josta saa voimaa ja lohtua keep on going jatkaa yrittämistä.
Kommentit (51)
Olen pahoillani kuulla, että sinulla on ollut vaikeaa. On hienoa, että jatkat yrittämistä, vaikka se ei ole helppoa. Musiikki voi olla voimakas keino löytää lohtua ja voimaa vaikeina aikoina. Tässä muutamia kappaleita, jotka voivat auttaa sinua jaksamaan:
1. **Cheek - "Sillat"**
Tämä kappale kertoo elämän haasteista ja siitä, kuinka ne voi ylittää. Sanoitukset ovat rohkaisevia ja muistuttavat siitä, että vaikeuksien jälkeen voi löytää uuden alun.
2. **Juha Tapio - "Sinun vuorosi loistaa"**
Tämä laulu antaa toivoa ja muistuttaa siitä, että jokaisella on oma hetkensä loistaa, vaikka välillä tuntuisi vaikealta.
3. **Chisu - "Ihana"**
Kappaleessa on voimaa ja lohtua tuovia sanoituksia, jotka muistuttavat oman arvon tunnistamisesta ja siitä, että olet ihana juuri sellaisena kuin olet.
4. **Sia - "Unstoppable"**
Tämä englanninkielinen kappale on voimaannuttava ja kannustaa jatkamaan eteenpäin, vaikka matkalla olisi haasteita.
5. **Anna Puu - "Mestaripiirros"**
Tämä kappale on lohduttava ja kaunis muistutus siitä, että jokainen ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen.
6. **Jukka Poika - "Älä tyri nyt"**
Tämä kappale on hyväntuulinen ja rohkaiseva, se kannustaa jatkamaan yrittämistä ja olemaan luovuttamatta.
7. **Coldplay - "Fix You"**
Tämä kappale tarjoaa lohtua ja tukea, erityisesti silloin kun tuntuu, että kaikki menee pieleen. Se muistuttaa, että vaikka elämässä on vaikeita hetkiä, ne voi lopulta ylittää.
Toivon, että nämä kappaleet voivat tuoda sinulle voimaa, lohtua ja inspiraatiota. On tärkeää muistaa, että jokainen askel eteenpäin, oli se kuinka pieni tahansa, on askel kohti parempaa. Sinulla on voimaa jatkaa, ja on hienoa, että et luovuta.
Kuuntele virsiä, ne tuovat lohdutusta.
Vierailija kirjoitti:
Edellä tekoäly?
Tuli sama vaikutelma.
Silta yli synkän virran
Kirkan esittämänä
Jäähyväiset aseille - Kollaa Kestää tai Liisa Tavi
"Tänään jaksan nousta seisomaan, tänään jaksan itseäni katsoa, en tarvitse enää peilejä, en haarniskaa, joka kulkua vaikeuttaa...
Minä tänään aloitan laulamaan, tänään lähden maailmaan, tänään soitellen sotaan, jossa ketään ei tarvitse vahingoittaa ..."
Toivottavasti muistin sanoja oikein, pitkästä aikaa 😊 pitääpä kuunnella tämä hieno biisi.
Tämä oli pitkään Suomen menestynein euroviisu-kappale, ja ymmärrettävästä syystä:
Vierailija kirjoitti:
Jäähyväiset aseille - Kollaa Kestää tai Liisa Tavi
"Tänään jaksan nousta seisomaan, tänään jaksan itseäni katsoa, en tarvitse enää peilejä, en haarniskaa, joka kulkua vaikeuttaa...
Minä tänään aloitan laulamaan, tänään lähden maailmaan, tänään soitellen sotaan, jossa ketään ei tarvitse vahingoittaa ..."
Toivottavasti muistin sanoja oikein, pitkästä aikaa 😊 pitääpä kuunnella tämä hieno biisi.
Kuuntele Sinäkin, ap. Hyvää jaksamista Sinulle.
"Kuten lintu on luotu lentämään, on ihminen luotu onneen ..."
Hanna Ekolan Toivonlinnut.
En kuuntele iskelmämusiikkia, mutta kuulin tuon hiljattain sattumalta, ja siinä on lohduttavat kannustavat sanat. Muistan kappaleen 90-luvulta kun radiossa soitettiin Hanna Ekolaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eye of the Tiger