Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan on ok salata läheisiltä raskautta?

Vierailija
11.08.2024 |

Onko olemassa joku "sääntö" milloin pitäisi kertoa raskaudesta läheisille, esimerkiksi vanhemmille, sisaruksille ja ystäville?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse en kertoisi ollenkaan kuin aivan läheisimmille tulevaisuudessa

Vierailija
2/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää sen ihan itse .se on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keskenmenoon asti voisit salailla.

Vierailija
4/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottiin minun ja mieheni vanhemmille kunnolin kolmannella kuulla. Somessa en kertonut ollenkaan. Tämä jopa suututti joitain tuttavia. Siis nettituttuja, sellaisia joiden kanssa en ole ollut tekemisissä 15 vuoteen. 

Vierailija
5/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sitten kun haluaa. Mulla kolme lasta ja olen kertonut lähimmille sukulaisille rv 18.

Vierailija
6/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi vähän loukata jos 8. kuukaudelle odottaa.

Vierailija
7/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen keroo, kun itse katsoo parhaaksi. Meillä on iso suku ja aina joku tietää. Kun joku tietää, jossain vaiheessa kaikki tietävät. Sitten kaikki ovat hiljaa ja odottavat virallista ilmoitusta. Yksi kummallisimpia kysymyksiä, joita olen kuullut, on se, kun joku kysyy toiselta, joko me virallisesti tiedämme. Eli hän ei muistanut, onko raskaudesta jo avoimesti kerrotttu, vai vieläkö ollaan hys hys. Kun virallinen ilmoitus tulee, voidaan vapaasti onnitella ja puhua suvun tulevasta jäsenestä. Hiukan juoruilevaa meininkiä, mutta kun tietää, että takana ei ole pahantahtoisuutta, sen sietää. 

Vierailija
8/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?  Etkö muka kerro jokaista panokertaa ja edistymistä somessa?  Oletkohan jo liian vanha kalkkis synnyttämään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan