Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa
Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.
N23
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet typerä. Oletko todellakin tekemisissä vain ikäistesi miesten kanssa?
Kyllä, max 25v kiinnostaa :)
N23
Olet epäilemättä naisena äärimmäisen kiinnostava.
Alle 25-vuotiaat miehet ovat yleensä aivan persaukisia vielä.
Mitä hauskaa sellaisen proletaarin kanssa voi muka pitää?
Käydä Lidlistä hakemassa 0,40 euron jäätelö?
Mua ei ole koskaan papparaiset lähestyneet vaan aina on ollut omanikäisistä miehistä seuraa.
Naamakerroin. Eiköhän komea kolmekymppinen mies, etenkin jos vielä ikäistään nuorekkaampi, ole tervetullut naisen kuin naisen seuraan, ikäeroa katsomatta.
MIKSI
TÄMÄ
PASKA
ON
VIELÄ
TÄÄLLÄ?!?
Roger Moore taisi olla n. 45v tehdessään ekan Bondinsa.
Ei 23v nainen ole mikään nuori enää. Olet jo liian vanha monelle.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se parikymppisenä inhottavaa kun bileissä pyöri niitä lähes nelikymppisiä ikuisuusopiskelijoita saalistamassa päihtyneitä fukseja. Kun aloitin tekemään uutta tutkintoa kolmekymppisenä niin en todellakaan mennyt yksiinkään opiskelijabileisiin. Mihin sen ikäinen tarvitsee niitä bileitä, kun on jo omat kaveri- ja biletysporukat ja ammatillliset verkostotkin löytyvät ihan eri kautta...
Miksi ihmeessä uutta tutkintoa opiskellessa ei kannattaisi tutustua myös uuden alan ihmisiin? Mitä ne sen edellisen alan ammatilliset verkostot enää hyödyttävät?
Muutenkin on vähän outo ajatus, että vanhemmalla iällä tapaamiensa uusien ihmisten kanssa ei voisi enää viettää aikaa, vaan pitäisi tyytyä niihin ensimmäisiin opiskelukavereihin? Eikö yhtä hyvin voisi tyytyä niihin yläasteen biletysporukoihin, vai miksi pitää enää kaksikymppisenäkään tutustua kehenkään?
Itse olen kohta nelikymppinen mies, ja opiskelen toista tutkintoa naisvaltaisella alalla. Käyn lähes kaikissa oman ainejärjestön bileissä ja kokouksissa, sitseillä yms. Olen siellä pitämässä hauskaa ja tutustumassa ihmisiin joilla on samankaltaisia kiinnostuksen kohteita kuin itselläni, Minua 10-15 vuotta nuoremmat opiskelijat ovat ottaneet minut mukaan ilman mitään ennakkoluuloja, ja näiden samojen ihmisten kanssa onkin huomattavasti mukavampaa tehdä vaikkapa ryhmätöitä.
Suosittelen samaa kaikille muillekin, ei se ikä ole muuta kuin tekosyy vältellä toisia opiskelijoita.
Ilmoitettu viranomaisille tästä vihapuheesta, kun ei näemmä moderaattorit suostu tekemään mitään.
Etenkin kokoomusnuoria on hyvä käydä hakemassa nussittaviksi noista tapahtumista.
Terveisin keski-ikäinen persusetä.
Pappaseksi trendaa kuumana! Kaikilla aikaansa seuraavilla opiskelijoilla on oma sugarcock!
Mitä vanhempi kanto sen kovempi oksa
Kertoo enemmän ap:n epävarmasta persoonasta kuin mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua
Puuhat? Mitkä puuhat? Paikalla olo?
mitä se mummeli itkee täällä? m18v
ehkä ikärasisti ap:n pitäisi vähän opetella suvaitsevaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua
Tarkennatko?
Jos ap: tä kauhistuttaa pelkästään opiskelijoiden iän vuoksi heidän osallistumisensa opiskelijatapahtumiin, hän syrjii ihmisiä ikään perustuen = ikärasismi
Jos ap: tä kauhistuttaisi miesten lähentely opiskelijatapahtumista, miksi hän ei puhu seksuaalisesta ahdistelusta sen oikealla nimellä ja tee siitä ilmoitusta.
Kaikki yli 30 vuotiaat opiskelijatapahtumissa eivät muuten ole miehiä, vaan joukossa on myös naisia.
Ap:n aloitus tuollaisenaan on ikärasismia.
Veikkaan ettei tuokaan aloittaja oikeasti ole nuori nainen.
Paskapäistä provoa.
Pääsin oikikseen ja ajattelin kyllä fuksiaisissa, sonniaisissa ym parruttaa oikein huolella nuoria mimmejä.
M41