Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta taas se aika vuodesta kun tulee himo vaihtaa kaikki sisustustekstiilit tummiksi ja lämpimän sävyisiksi.

Vierailija
11.08.2024 |

Tummaa punaista, sammaleenvihreää, okrankeltaista. Teen kodista turvallisen ja hämyisän pesäluolan mihin pakenen talven kylmyyttä ja ankeutta. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmaiset aina haluavat tehdä kodista jonkun saatanan hÄmyIsEn pEsÄn 😁

Valitettavasti olen kotihoitajana huomannut tämän. 

Vierailija
22/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ongelmaa. Samat verhot 15 vuotta ja ikääkin 65.

Minulla 64, mutta tykkään silti sisustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on niitä jotka kuvittelevat olevansa karhu  

Vierailija
24/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noita värejä en koskaan käytä sisustuksessa, ehkä tuota okraa vähän.

Vierailija
25/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole muita sisustustekstiilejä kuin ikkunaverhot ja niitä en vaihda

Minä vaihdan aina ikkunoiden pesun yhteydessä.

Vierailija
26/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä 18 m2 yksiöstä saa kuin pienen pesän vaikka sisustaisi millä?

Vierailija
27/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustusmediat elävät ap:n kaltaisista lampaista.  

Ai jaa. Voitko selventää mitä tarkoitat? Ap

Kaikkien vaihtuvien muotien mukaan pitäisi kotiin ostaa uusi sisustus ja remontoida jopa vielä. 

Voi sentään. Mut mitäs kun noi mun verhot on vuodelta 2008? Matot on mummon peruja joka on ollut mullan alla jo 10v, osa ostettu joskus kirpparilta. Ap

Vierailija
28/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä 18 m2 yksiöstä saa kuin pienen pesän vaikka sisustaisi millä?

Siitä tulee avara tilaihme kun se menee myyntiin 🤣

Vierailija
29/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valtaa. Mulla on valkoiset verhot ympäri vuoden. Varsinkin talvella on kiva kun valkoinen sisustus tuo lisää valoisuutta.

Enkä edes pidä tummanpunaisesta. Enkä violetista tai tummanvihreästä.

En väittänytkään että sinut valtaa tai kaikki ihmiset valtaa. Kerroin että minut valtaa! Ap

Vierailija
30/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella pitäisi olla vaaleita ja kirkkaita värejä, niin kaamos ei tunnu niin synkältä. Samoin vaatteet. Pimeällä ulkona tummat vaatteet ovat kauheita.

Ei, mulla menee ihan päin vastoin. Kesällä vaaleaa ja ilmavaa. Talvella pitää olla mun kodissa tummat ja mausteiset sävyt. Ap

Vierailija
31/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valtaa. Mulla on valkoiset verhot ympäri vuoden. Varsinkin talvella on kiva kun valkoinen sisustus tuo lisää valoisuutta.

En väittänytkään että sinut valtaa tai kaikki ihmiset valtaa. Kerroin että minut valtaa! Ap

Muotoilit tekstisi kyllä niin kuin se olisi joku yleinen himo eikä vain sinun himosi.

Vierailija
32/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele mutta joskus toivoisin että voisi syksyllä käydä talviunille ja herätä joskus keväällä. Ap

Vierailija
33/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muotoilit tekstisi kyllä niin kuin se olisi joku yleinen himo eikä vain sinun himosi.

En arvannut että ihmiset kokevat tömän jonain henkilökohtaisena, heihin kohdistuvana juttuna. Olen pahoillani. Ap

Vierailija
34/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella pitäisi olla vaaleita ja kirkkaita värejä, niin kaamos ei tunnu niin synkältä. Samoin vaatteet. Pimeällä ulkona tummat vaatteet ovat kauheita.

Minusta on parempi sulautua ympäristöön.

Vierailija
35/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin juuri. Syksyn kauniit värit siirtyvät myös sisustukseen ja pysyvät siellä läpi ankean valkoisen talven. Kun kevät koittaa on aika keventää ja siirtyä heleämpiin väreihin. Väriä on  läpi vuoden kuitenkin sisustuksessa. On ihana siirtyä vuodenajasta toiseen ja tehdä keväällä kodista kesäkoti ja syksyllä talvikoti. Mitään ei tarvitse ostaa kun kaikkea löytyy jo kotoa vuosikymmenten varrelta. Olen sinun kanssasi siis samoilla linjoilla ap. 

Vierailija
36/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy ap:n kuvaamalla tavalla. Kesäisin raikkaat ja viileät sävyt. Syksyllä alkaa lämpimämpien aika. Auringon lisääntyessä alan taas kaipaamaan raikkautta sisustukseen. 

Olen ajatellut sen niin, että talvella kaivataan lämpöä, kesällä viileyttä ja kepeyttä. Minusta aika loogista. Oli muut mitä mieltä vain. ;) 

Vierailija
37/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kodikkuuden ja sisustamisen, mutta ap:n aloituksesta ei auennut kantaako varastostaan ne kauniit tavaransa vai ostaako uusia?  Vähän niin kuin jotkut vaihtavat kesä- ja talviverhot.

Kuluttaminen on aina huono asia etenkin, jos hankinnat eivät kestä pitkää käyttöä ja nuhraantuvat kirpputorikelpoiksi seuraavaksi kevääksi. 

Vierailija
38/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmaiset aina haluavat tehdä kodista jonkun saatanan hÄmyIsEn pEsÄn 😁

Mikäköhän ongelma sulla on kun tämän tyyppinen aloitus meni noin tunteisiin. 

Vierailija
39/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin mukavan näköistä ja hintaista rivaria vuokralle, mutta... 

Beigen ja vauvan kakan värisiä seinäpintoja, ei kiitos.

Valkoiset seinät ja muut värit huonekaluista ja tekstiileistä kulloisenkin asujan mieltymysten mukaisesti, ihan vaan vinkkinä seuraavaan vuokraukseen... 

40/40 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele mutta joskus toivoisin että voisi syksyllä käydä talviunille ja herätä joskus keväällä. Ap

Aloitus ja erityisesti tämä kommentisi voisivat olla mun omalta näppikseltä :D

Mä tosin vaihdan verhoja vain asunnon alakerrassa, jossa on keittiö ja olohuone. Makkareihin ja työhuoneeseen yläkerrassa en vaihda. Ja mulla myös juuri tuo, että kesällä vaaleampia värejä ja syksyn tullen tummempia. Viime syksy oli poikkeus, kun vasta syyskuussa päästiin vesivahinkoevakon jälkeen takaisin kotiin ja meni koko alakerta uusiksi huonekaluja myöten, joten samalla tuli hankittua uudet verhot, sisustustyynyt ja pöytäliinat. En viitsinyt heti kuukauden päästä alkaa vaihtamaan. Mutta nyt voisikin taas vaihtaa. Ei tosin vielä elokuussa, mutta joskus syyskuun puolivälin jälkeen tai lokakuun alkupuolella.