Mies rajoittaa puheenaiheita kotona
Hän ei halua osallistua KAIKENLAISEEN keskusteluun, eli aiheista laidasta laitaan, vaan kartottaa hyvin tarkasti ja rajallisesti mistä puhuu ja mistä minä saan puhua, joten aiheet jäävät minimiin, tämä on jo melkein syytä harkita avioeroa, koska itse pidän kaikenlaisesta keskustelukulttuurista ja asioiden pohtimisesta, en osaa olla tuppisuuna ja pelkkänä korvana. Ikävä tilanne siis !
Kommentit (42)
Se on henkistä väkivaltaa !
Ei tarvitse hyväksyä!
Eroa ajoissa, ennen kuin tulee muuta väkivaltaa
Siinä vaiheessa kun mies alkaa rajoittaa, rajoita mies. Vaihda lukot.
Sossutkin rajoittaa kotien keskusteluita. Miehesi on omaksunut vaikenemiskulttuurin. Kunnon uskovainen.
Hmmm... Tarve kontrolloida mitä puoliso saa ja ei sas tehdä, mistä saa ja ei saa puhua. Haiskahtaa narsismilta. Jos keskustelet näistä rajoituksista hänen kanssaan, yrittääkö myös sumuttaa ja saada sinut tuntemaan itsesi syypääksi rajoituksiin?
Vierailija kirjoitti:
Sossutkin rajoittaa kotien keskusteluita. Miehesi on omaksunut vaikenemiskulttuurin. Kunnon uskovainen.
Lapset räjähtävät pyhästä hengestä kun pääsevät kotoa pois. Mikä vapauden tunne!
Onko sama mies joka syö lasten vanukkaat ja eksyttää kauppakeskuksessa?
Anteeksi mutta en usko sanaakaan.
Avioerohakemus
Hae avioeroa avioerohakemus-lomakkeella. Samalla lomakkeella voit hakea myös rekisteröidyn parisuhteen purkamista.
Voit hakea avioeroa lomakkeella yksin tai yhdessä puolisosi kanssa. Avioeroa haetaan kuuden kuukauden harkinta-ajan perusteella kahdessa vaiheessa:
Kun toimitatte avioerohakemuksen käräjäoikeuteen ensimmäisen kerran, harkinta-aika alkaa.
Kun harkinta-aika on kulunut, voitte hakea avioeron tuomitsemista toimittamalla uuden lomakkeen käräjäoikeuteen. Hakekaa avioeron tuomitsemista ennen kuin on kulunut vuosi harkinta-ajan alkamisesta. Muutoin avioero raukeaa.
Jos olette asuneet erillänne keskeytyksettä vähintään kaksi vuotta, voitte hakea avioeroa heti ilman harkinta-aikaa.
Avioeron hakeminen maksaa ensimmäisessä vaiheessa on 210 euroa ja toisessa vaiheessa 100 euroa.
Tarkista ennen lomakkeen toimittamista, että
hakemuksessa on molempien osapuolten henkilö- ja yhteystiedot
olet valinnut hakemuksen oikean vaiheen.
https://www.suomi.fi/palvelut/lomake/avioerohakemus-karaja-ja-hovioikeu…
Seuraavaksi se alkaa rajoittaa sun ajatuksia.
Joko hän pilkkaa sua, kun puhut jostain itsellesi tärkeästä asiasta vähänkin innostuneemmin tai intohimoisemmin?
Siis miten rajoittaa? Konkreettisia esimerkkejä!
Mistä teillä sitten ei saa puhua?
Olet tyhmä kun tuohon jäät.
Mutta joo, taisit kirjoittaa provoten, joka on täällä kiellettyä.
Siis mikse muka saa puhua? Onko mies tyhmä kun ei ymmärrä muusta kuin peräpukamista vai mikä mättää
Luultavasti sinä poljet miestä alas, esim seksittömyydellä ja et ymmärrä kuinka paha miehen on olla. Kyllä ne loppuu kiinnostuksen kohteet aivan varmasti, jos et itse huomioi, pidä huolta suhteestasi. Niin meilläkin kävi. Exä ei lopulta edes ymmärtänyt kun kerroin että ymmärrätkö kuinka paljon olen yrittänyt tehdä töitä asian eteen, mutta ei niin ei...
Jokaisessa huushollissa on jossain kohtaa seinässä viis hirttä poikki. Pistä siitä kävelemään tai kävele itse.
Simppeliä. Minä tein niin ja nyt ELÄN. Suosittelen lämpimästi.379
Jauhatko päivästä toiseen jotain woke-juttuja? Vähemmästäkin menee kuppi nurin. Itse olen sitä tyyppiä, joka ei jaksa koko päivää kaikkia maailman murheita märehtiä tai vastaavasti hehkuttaa. Osaan ja haluan olla myös hiljaa välillä.
Millä auktoriteetilla mies voi sanoa mistä saat puhua ja mistä et? Pelkäätkö häntä? Jos pelkäät ja rajoitat puheitasi, eroa heti.
Ei hän mitään rajoita, ei vaan keskustele takaisin. Senkun vaan lässytät menemään, mutta varaudu siihen, että mies ei lähde mukaan.
Jätä se sika!