Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä annoksen tilaat yleensä kiinalaisessa ravintolassa?

Vierailija
11.08.2024 |

Nautaa, kanaa, possua, kasvista?

Tulista, ei tulista?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin käyn kiinalaisessa, mutta malesialaissa melkein  joka viikko kaverin kanssa. Iso  buffa, valinnanvaraa  on  ja kohtuuhintainen. Suosittu, siisti paikka  Kaaressa.

 Kerran  kävin nepalialaisessa ja petyin pahasti. Annokset  lähinnä riisiä

Kukaan ei kysynyt sun muista käynneistä mitään.

Vierailija
62/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongolian beef.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kiinalaisessa syömässä mutta käyn monesti fine dining ravintoloissa.

Vierailija
64/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy, kun se liha ei yleensä ole niin hyvälaatuista.

On kuitenkin suomalaiselta välittäjältä ostettua.

Vierailija
65/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö Suomessa kiinalaista, kebabbia tai pizzaa koska ne on ylihinnoiteltua einespaskasontaa.

Vierailija
66/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiraa.

syödessä ajattelen yläkerran räksyttäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö Suomessa kiinalaista, kebabbia tai pizzaa koska ne on ylihinnoiteltua einespaskasontaa.

Minusta on järkyttävää miten tuollaista "einespaskasontaa" saa myydä Suomessa. Eikö maassa ole mitään sääntöjä?

Vierailija
68/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö Suomessa kiinalaista, kebabbia tai pizzaa koska ne on ylihinnoiteltua einespaskasontaa.

Minusta on järkyttävää miten tuollaista "einespaskasontaa" saa myydä Suomessa. Eikö maassa ole mitään sääntöjä?

Ei sääntöjä ole maassa, josta sivistys puuttuu. Ainoa sivistys mitä ihmiset esittää on julkinen esiintyminen. Kaikki poliitikot puhuu nykyään ihan mitä sattuu. Suomi ei ole kulinarismit mekka. Täältä on unohdettu kaikki se mikä oli ennen hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök kiinalaiset ravintolat. Ei ikinä enää sellaiseen 🤮

Vierailija
70/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitettyä koiraa punaviinikastikkeessa, maa artisokkaa ja riisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään fuusiokeittiöstä.

En tykkää tilata kiinalaisesta ravintolasta, tykkään tilata kiinalaisesta keittiöstä.

Kiinalainen keittiö on parempi kuin yksikään kiinalainen ravintola

Vierailija
72/72 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä mitään tilata. Itse otetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan