Minkä annoksen tilaat yleensä kiinalaisessa ravintolassa?
Nautaa, kanaa, possua, kasvista?
Tulista, ei tulista?
Kommentit (72)
En käy kiinalaisessa syömässä mutta käyn monesti fine dining ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
En käy, kun se liha ei yleensä ole niin hyvälaatuista.
On kuitenkin suomalaiselta välittäjältä ostettua.
En syö Suomessa kiinalaista, kebabbia tai pizzaa koska ne on ylihinnoiteltua einespaskasontaa.
koiraa.
syödessä ajattelen yläkerran räksyttäjää.
Vierailija kirjoitti:
En syö Suomessa kiinalaista, kebabbia tai pizzaa koska ne on ylihinnoiteltua einespaskasontaa.
Minusta on järkyttävää miten tuollaista "einespaskasontaa" saa myydä Suomessa. Eikö maassa ole mitään sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö Suomessa kiinalaista, kebabbia tai pizzaa koska ne on ylihinnoiteltua einespaskasontaa.
Minusta on järkyttävää miten tuollaista "einespaskasontaa" saa myydä Suomessa. Eikö maassa ole mitään sääntöjä?
Ei sääntöjä ole maassa, josta sivistys puuttuu. Ainoa sivistys mitä ihmiset esittää on julkinen esiintyminen. Kaikki poliitikot puhuu nykyään ihan mitä sattuu. Suomi ei ole kulinarismit mekka. Täältä on unohdettu kaikki se mikä oli ennen hyvää.
Yök kiinalaiset ravintolat. Ei ikinä enää sellaiseen 🤮
Keitettyä koiraa punaviinikastikkeessa, maa artisokkaa ja riisiä.
Tykkään fuusiokeittiöstä.
En tykkää tilata kiinalaisesta ravintolasta, tykkään tilata kiinalaisesta keittiöstä.
Kiinalainen keittiö on parempi kuin yksikään kiinalainen ravintola
Eihän siellä mitään tilata. Itse otetaan.
Kukaan ei kysynyt sun muista käynneistä mitään.