Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä annoksen tilaat yleensä kiinalaisessa ravintolassa?

Vierailija
11.08.2024 |

Nautaa, kanaa, possua, kasvista?

Tulista, ei tulista?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Kaakkois-Aasiassa ja sen ruokakulttuurissa noin kymmenen vuotta ja nyt meillä on kotona thailaista/laosilaista ruokaa joka päivä. Meistä kumpaakaan ei kiinnosta mennä kiinalaiseen ravintolaan ollenkaan. Ruoka ei maistu millekään.

Vierailija
42/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pack ing dil don in mai pantsin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääg kanaa. 

Vierailija
44/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuman koiran.

Vierailija
45/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Kaakkois-Aasiassa ja sen ruokakulttuurissa noin kymmenen vuotta ja nyt meillä on kotona thailaista/laosilaista ruokaa joka päivä. Meistä kumpaakaan ei kiinnosta mennä kiinalaiseen ravintolaan ollenkaan. Ruoka ei maistu millekään.

Kiinnosti melkein vtun pelle sun pätemiset.

Vierailija
46/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pack ing dil don in mai pantsin

lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos nro 8.

Vierailija
48/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö kinkki paskaa. 

Tää maa on suomalaisten . Syödään perunaa joka päivä . Ja sianlihakastiketta . Näin on . Perunaa sen olla pitää . Perunaa !!! Tässä uskalla mitään ulkomaalaista syödä . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanlihaa wokissa, kasviksia ja nuudeleita

Vierailija
50/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee. Olen sekasyöjä. Miedosti chiliä. En pysty enää tulista syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin käyn kiinalaisessa, mutta malesialaissa melkein  joka viikko kaverin kanssa. Iso  buffa, valinnanvaraa  on  ja kohtuuhintainen. Suosittu, siisti paikka  Kaaressa.

 Kerran  kävin nepalialaisessa ja petyin pahasti. Annokset  lähinnä riisiä

Vierailija
52/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Kaakkois-Aasiassa ja sen ruokakulttuurissa noin kymmenen vuotta ja nyt meillä on kotona thailaista/laosilaista ruokaa joka päivä. Meistä kumpaakaan ei kiinnosta mennä kiinalaiseen ravintolaan ollenkaan. Ruoka ei maistu millekään.

Eli vastasit kysymykseen "Mitä tilaat kiinalaisesta ravintolasta"?

Vai halusitko vain kehua kuinka suomalaiset eivät ymmärrä/ tiedä asiasta mitään mutta teillä kotonakin syödään päivittäin aitoa ja maistuvaa aasialaista ruokaa?.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkia tai rottaa friterattuna taikinakuoressa. Dippaan siihen punaiseen makeaan liemeen.

Vierailija
54/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kiinalaista ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possua hapanimelä kastikkeessa. 

Vierailija
56/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulista ja olen käynyt puhvetissa. Ne kanapallerot on mun suosikkeja ja kevätkääryleet (Veturin kiinalaisessa ainakin nää on parhaita), sitten ne sweet&sour-kastikkeet tai se, missä on pähkinöitä, onko se kung po vai mikä.

Vierailija
57/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kiinalaisissa ravintoloissa lähinnä lounasaikaan ja niissä on yleensä buffat.

Jos voin tilata listalta, niin pekingin ankka on suosikkini. 

Vierailija
58/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö kiinalaista ruokaa.

En syö minäkään, enkä edes menisi kiinalaiseen ravintolaan syömään kun ei tiedä mitä rottia ja käärmeitä siihen ruuan sekaan on laitettu. Asuin aikaisemmin Töölössä jossa on kiinalainen ravintola. Ravintolan omistaja oli kysynyt veljeltäni että jos käyt siellä maalla usein niin tuo heille käärmeitä ja rottia niin he tekevät niistä ruokaa.

Vierailija
59/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, kun se liha ei yleensä ole niin hyvälaatuista.

Vierailija
60/72 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö kiinalaista ruokaa.

En syö minäkään, enkä edes menisi kiinalaiseen ravintolaan syömään kun ei tiedä mitä rottia ja käärmeitä siihen ruuan sekaan on laitettu. Asuin aikaisemmin Töölössä jossa on kiinalainen ravintola. Ravintolan omistaja oli kysynyt veljeltäni että jos käyt siellä maalla usein niin tuo heille käärmeitä ja rottia niin he tekevät niistä ruokaa.

For sure.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan