Minkä annoksen tilaat yleensä kiinalaisessa ravintolassa?
Nautaa, kanaa, possua, kasvista?
Tulista, ei tulista?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Kaakkois-Aasiassa ja sen ruokakulttuurissa noin kymmenen vuotta ja nyt meillä on kotona thailaista/laosilaista ruokaa joka päivä. Meistä kumpaakaan ei kiinnosta mennä kiinalaiseen ravintolaan ollenkaan. Ruoka ei maistu millekään.
Kiinnosti melkein vtun pelle sun pätemiset.
Vierailija kirjoitti:
Pack ing dil don in mai pantsin
lol
Vierailija kirjoitti:
En syö kinkki paskaa.
Tää maa on suomalaisten . Syödään perunaa joka päivä . Ja sianlihakastiketta . Näin on . Perunaa sen olla pitää . Perunaa !!! Tässä uskalla mitään ulkomaalaista syödä .
vauvanlihaa wokissa, kasviksia ja nuudeleita
Se vaihtelee. Olen sekasyöjä. Miedosti chiliä. En pysty enää tulista syömään.
Harvemmin käyn kiinalaisessa, mutta malesialaissa melkein joka viikko kaverin kanssa. Iso buffa, valinnanvaraa on ja kohtuuhintainen. Suosittu, siisti paikka Kaaressa.
Kerran kävin nepalialaisessa ja petyin pahasti. Annokset lähinnä riisiä
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Kaakkois-Aasiassa ja sen ruokakulttuurissa noin kymmenen vuotta ja nyt meillä on kotona thailaista/laosilaista ruokaa joka päivä. Meistä kumpaakaan ei kiinnosta mennä kiinalaiseen ravintolaan ollenkaan. Ruoka ei maistu millekään.
Eli vastasit kysymykseen "Mitä tilaat kiinalaisesta ravintolasta"?
Vai halusitko vain kehua kuinka suomalaiset eivät ymmärrä/ tiedä asiasta mitään mutta teillä kotonakin syödään päivittäin aitoa ja maistuvaa aasialaista ruokaa?.
Lokkia tai rottaa friterattuna taikinakuoressa. Dippaan siihen punaiseen makeaan liemeen.
Ei tulista ja olen käynyt puhvetissa. Ne kanapallerot on mun suosikkeja ja kevätkääryleet (Veturin kiinalaisessa ainakin nää on parhaita), sitten ne sweet&sour-kastikkeet tai se, missä on pähkinöitä, onko se kung po vai mikä.
Käyn kiinalaisissa ravintoloissa lähinnä lounasaikaan ja niissä on yleensä buffat.
Jos voin tilata listalta, niin pekingin ankka on suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
En syö kiinalaista ruokaa.
En syö minäkään, enkä edes menisi kiinalaiseen ravintolaan syömään kun ei tiedä mitä rottia ja käärmeitä siihen ruuan sekaan on laitettu. Asuin aikaisemmin Töölössä jossa on kiinalainen ravintola. Ravintolan omistaja oli kysynyt veljeltäni että jos käyt siellä maalla usein niin tuo heille käärmeitä ja rottia niin he tekevät niistä ruokaa.
En käy, kun se liha ei yleensä ole niin hyvälaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö kiinalaista ruokaa.
En syö minäkään, enkä edes menisi kiinalaiseen ravintolaan syömään kun ei tiedä mitä rottia ja käärmeitä siihen ruuan sekaan on laitettu. Asuin aikaisemmin Töölössä jossa on kiinalainen ravintola. Ravintolan omistaja oli kysynyt veljeltäni että jos käyt siellä maalla usein niin tuo heille käärmeitä ja rottia niin he tekevät niistä ruokaa.
For sure.
Olen asunut Kaakkois-Aasiassa ja sen ruokakulttuurissa noin kymmenen vuotta ja nyt meillä on kotona thailaista/laosilaista ruokaa joka päivä. Meistä kumpaakaan ei kiinnosta mennä kiinalaiseen ravintolaan ollenkaan. Ruoka ei maistu millekään.