Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI seksiä hääyönä. Olenko ainoa? ;)

Vierailija
06.02.2007 |

Juhliminen vei mehut sekä minusta että miehestä niin, että kaaduttiin suoraan sänkyyn kun päästiin hotellille, ja nukahdettiin samantien :D No, joka osa miehestä oli jo ennestään tuttu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin jaksanut, mutta ukko ei.

Aamulla sitten harrastettiin :)

Vierailija
2/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin oltiin ihan hyydähtäneitä ja jotenkin kun tiesi, et nythän sitä seksiä " pitää" olla, niin eipä juuri huvittanutkaan :)

Otettiin juhlapaikalta kaikki onnittelukortit ja vieraskirja mukaan ja lueskeltiin niitä vielä yöllä ja henuuteltiin. Aamulla sitten sauna ja seksiä. Enpä tuntenut tai tunne edelleenkään että olisin kauheasti jäänyt jostain paitsi.

Poison Ivy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana toi hääyön merkityskin sekseineen on vähentynyt, kun useimmat asuvat jo siinä vaiheessa yhdessä.

Vierailija
4/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdettiin häistämme vasta 5.30:) aamulla sitten herättyämme rakasteltiin:) meidän viimeset vieraat lähti vasta 10aikaan aamulla, meidän vanhemmat jäi niitä vielä viihdyttään kun itse lähdettiin:) tarkotuksena olikin juhlia koko yö:) itse join yhden siiderin, eikä mieskään huonossa kunnossa ollut, mutta aamuseksi tuntu silti paremmalta vaihtoehdolta, vaikka melko aamuahan toi meidän nukkumaanmenoaikakin jo oli:D

Vierailija
5/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sen verran rankka päivä ja olihan tuota jo tullut tehtyä...

Vierailija
6/6 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin anoppilassa yötä, vauva nukkui meidän keskellä ja vielä sairastuin sitten yöllä keuhkokuumeeseen, että terve vaan :)

Tutut tunnistaakin jo tän säälittävän tarinan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi