Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävi sääliksi kahvilassa yksi nainen, kun hänen miehensä

Vierailija
11.08.2024 |

Päti niin kauheasti. Oli suorastaan aggressiivinen, puhui kireällä äänellä pinnallisia asioita ja komensi lapsia huutaen. 

Kauhea mies, miten joku on tuollaisen kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin sivustakatsojana mennyt kovaan ääneen sanomaan suoraan tuolle miehelle, että lakkaa puhumasta naiselle noin törkeästi. 

Itse olisin tuona miehenä sanonut sinulle että pidä sinä turpas kiinni kun asia ei kuulu sinulle millään tavalla. 

Ja jos asia ei olisi mennyt perille niin seuraavaksi olisin ollut yhteydessä kahvilan henkilökuntaan ja kertonut sinun häiriköivän meidän kahvihetkeä.

Turha kuule siin on sun lähtee yhtään isottelemaan. Siinä tapaukses mä oisin sanonu, et sun möykkääminen häiritsee myös mun kahvihetkeä, ja seuraavasta lähtee valitus henkilökunnalle. Jos ei vielä siitäkään oo oppinu, niin seuraavaks lentää törkyturpa leppäseipähä pihalle

Vierailija
42/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tuolla ihmisten ilmoilla aika useinkin ihmettelee, millaisten miesten kanssa naiset suostuvat elämään, olemaan ja näyttäytymään julkisesti. Niiden naisia käy tosi paljon sääliksi. Tekisi mieli mennä sanomaan, että kyllä sinä ansaitsisit sata kertaa parempaa. Surullista.

Paskapäistä voi olla vaikea erota. Lapsi - äiti-ryhmässä yksi nainen kertoi avoimesti, että miehensä lyö häntä. "en voi erota, hän on niin hyvä isä".  Hyvä isä ei lyö lastensa äitiä. (eikä kyllä muitakaan). Ja "en edes uskaltaisi lähteä, mies kyllä etsisi minut". Ja "minne edes muuttaisin, ei minulla ole mitään tai ketään muuta". 

Että tuomitkaa vaan näitä naisparkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Veljeni oli kerran mennyt sanomaan eräällä kahvilan terassilla, miehelle joka puhui alentavasti sekä kohteli tyttö/naisystävää. No, tämä mies löi veljeäni suoraan kasvoille murtaen leuan tältä ekalla lyönnillä, sitten vielä löi 6 kertaa veljeäni kasvoille ja vasemmasta silmästä meni näkö samantien. Vasen silmä turposi tennispallon kokoiseksi muutamaksi viikoksi, se parani kyllä, mutta näkö ei palannut täysin vasempaan silmään. Veljeni oppi kyllä ettei toisten asioihin puutu enää koskaan, vaikka tilanne olisi mikä. Sillä tämä nainen, jota veljeni meni puolustamaan olikin tuon väkivaltaisen miehen tyttöystävä. Eli tyttöystävä puolusti omaa miestään, kun tämä hakkasi veljeäni brutaalisti. Myös myöhimmin oikeudessa sama tyttöystävä, selitti oman miehen käytöksen johtuvan siitä, että veljeni itse provosoi hänen miestään väkivaltaan, kun puuttui heidän väliseen riitaan.

Juuri näin, koskaan et voi tietää mitä siinä on taustalla, kun pariskunta riitelee kovaäänisesti julkisella paikalla. Kannattaa pysy siitä kaukana eikä leikkiä sankaria, sillä se voi päättyä pahimmassa tapauksessa kuolemaasi.

Itsellä on oikeudentunto sen verran kova, että puuttuisin asiaan joka tapauksessa. En vaan pysty katsomaan vierestä kun toisia kohdellaan huonosti.

Vierailija
44/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran Tampereella niin että känninen mies alkoi jutteleen mun kanssa bussipysäkillä. Karjalaisena tietty jatkoin juttua. Selvisi että odotamme samaa bussia. Bussissa istui mun viereen ja tunki iholle mutta onneksi ei kourinut tai muuta. Joku nuori herrasmies näki tilanteen ja tuli huomauttamaan tälle miehelle että pitää etäisyyttä koska naiset saattavat kokea tuollaisen ahdistavana. Kiittelin herrasmiestä ja loppumatkan pystyin hengittämään omaa ilmaani. Olin todella otettu ja kiitollinen.