Kävi sääliksi kahvilassa yksi nainen, kun hänen miehensä
Päti niin kauheasti. Oli suorastaan aggressiivinen, puhui kireällä äänellä pinnallisia asioita ja komensi lapsia huutaen.
Kauhea mies, miten joku on tuollaisen kanssa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli omista asioista, et tiedä mitä siellä taustalla todella on.
Taustalla ei ole mikään muu kuin miehen paska luonne ja käytöstapojen puute. Ei kukaan normaali ihminen käyttäydy tuolla tavalla julkisella paikalla eikä yleensä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin sivustakatsojana mennyt kovaan ääneen sanomaan suoraan tuolle miehelle, että lakkaa puhumasta naiselle noin törkeästi.
Itse olisin tuona miehenä sanonut sinulle että pidä sinä turpas kiinni kun asia ei kuulu sinulle millään tavalla.
Ja jos asia ei olisi mennyt perille niin seuraavaksi olisin ollut yhteydessä kahvilan henkilökuntaan ja kertonut sinun häiriköivän meidän kahvihetkeä.
Veikkaanpa, että sinut itse olisi sieltä tuossa tapauksessa heitetty ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi inhottavampia ihmistyyppejä tai miestyyppejä on huonohermoinen mies. En haluaisi ikinä mitään seuraa semmosen ihmisen kanssa , jolla on hermoheikko luonne. Sellasen ihmisen pitäis olla yksin. Ehdoton edellytys on että ihminen on tasapainoinen.
En usko että hermoheikkoisuus on luonteen piirre vaan ympäristön aiheuttama. Esimerkiksi stressi aiheuttaa hermoheikkoisuutta. Eiköhän jokaisella joskus hermot ole kireällä, ellei sitten ole joku buddhalainen munkki luosluostarissa.
Ei huonoja hermojaan pidä laittaa ympäristön syyksi. Kyllä ihmisellä on itsellään jotain tekemistä sen kanssa jos on heikot hermot, omista hermoistaan siinä on kuitenkin kyse. Stressistä johtuvalle hermostuneisuudelle voi itse tehdä paljon. Jokainen varmaan joskus on hermostunut. Pysyvä heikkohermoisuus on sairaus, ei johdu stressistä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tuollainen käytös sinusta ok? Ap
Lue mun huulilta: ET TIEDÄ MITÄ SIELLÄ TAUSTALLA ON!
Kun et tiedä, kuvittelet, ja kun olet kuvitellut tarpeeksi monta kertaa, tällaisista näkemyksistä alkaa tulla sinulle faktoja, ja kun olet harrastanut tälläista kuvittelutoimintaa tarpeeksi kauan, esim koko ikäsi, kenenkään siitä sinulle huomauttamatta - koska sivistyneet ei huomauttele, siitä tulee sinulle automaatio, joka tapahtuu sekunneissa, ja sitten alat ajattemaan, että tiedät faktuaalisesti miten kaikkien ihmisten pitää elää ja toimia missäkin tilanteessa joka on sinulle aina ihan selkeä mustavalkoinen ulkoisiin tapahtumiin perustuva pinnallinen analyysi, ja sinusta tulee kakkitietävä ja autuasm eli ns. besserwisser.
Ei huonoja hermoja pidä laittaa ympäristön syyksi. Ihmisellä on itsellään jotain tekemistä sen kanssa, omista hermoista siinä on kuitenkin kyse. Stressistä johtuvaan huonohermoisuuteen voi itse vaikuttaa. Jokainen varmasti joskus on hermostunut jos on kiire jne. Pysyvä heikkohermoisuus on sairaus, ei johdu ympäristöstä tai stressistä. Ihminen on silloin hermoheikko koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi inhottavampia ihmistyyppejä tai miestyyppejä on huonohermoinen mies. En haluaisi ikinä mitään seuraa semmosen ihmisen kanssa , jolla on hermoheikko luonne. Sellasen ihmisen pitäis olla yksin. Ehdoton edellytys on että ihminen on tasapainoinen.
En usko että hermoheikkoisuus on luonteen piirre vaan ympäristön aiheuttama. Esimerkiksi stressi aiheuttaa hermoheikkoisuutta. Eiköhän jokaisella joskus hermot ole kireällä, ellei sitten ole joku buddhalainen munkki luostarissa.
Ei sitä omaa pahaa oloa pidä kanssaihmisiin purkaa. Parempi purkaa vaikka liikuntaan, päiväkirjailuun tai meditoida . Jos pahat ongelmat hallita stressiä niin sitten terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämies ja naiset haluaa aina olla jännämiehen kanssa joka huutaa ja komentelee.
No minä en sietänyt edes olla samassa kahvilassa. Ap
Niin että kuuluiko se naapurikahvilaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Seurasin vierestä kun odotin vuoroani yhtä aspa-tilannetta. Tiskillä oli nuori pari, todella herttaisen ja kiltin oloinen nainen ja ihan kamala mies. Mies oli suorastaan aggressiivisen oloinen, tiuski naiselle ja oli kuin kärttyinen vanha ukko vaikka oli nuori. Teki mieli ottaa naista hihasta kiinni ja sanoa että lähde nyt hyvä nainen kävelemään tuosta suhteesta jos ei vielä lapsiakaan ole. Hyi hitto mitä se nainen tuossa mörököllissä näki.
Nainen kaiketi oli tilanteessa omasta halustaan mutta mies se kamala mies kohteli aspaa? Aspahan ei ole tuollaisissa tilanteissa omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin sivustakatsojana mennyt kovaan ääneen sanomaan suoraan tuolle miehelle, että lakkaa puhumasta naiselle noin törkeästi.
Itse olisin tuona miehenä sanonut sinulle että pidä sinä turpas kiinni kun asia ei kuulu sinulle millään tavalla.
Ja jos asia ei olisi mennyt perille niin seuraavaksi olisin ollut yhteydessä kahvilan henkilökuntaan ja kertonut sinun häiriköivän meidän kahvihetkeä.
Miksei ap mennyt? Häiritsevää käytöstä ja väkivaltaa, melkein yleisen syytteen alainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tuollainen käytös sinusta ok? Ap
Hyökkäys on paras puolustus.
Hyökkäys mitä vastaan? Ja minkä takia ihmeessä ylipäätään olla yhdessä sellaisen kumppanin kanssa, jota vastaan täytyisi hyökätä?
Vierailija kirjoitti:
Parempi jättää välistä. Ikinä ei tiedä mitä sielä on taustalla tai kuka tehnyt mitäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi jättää välistä. Ikinä ei tiedä mitä sielä on taustalla tai kuka tehnyt mitäkin
Juurihan AP sanoi, että tiesi että kyse oli pinnallisista asioista, koska mies oli niin äänekäs ja samaten huusi lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni oli kerran mennyt sanomaan eräällä kahvilan terassilla, miehelle joka puhui alentavasti sekä kohteli tyttö/naisystävää. No, tämä mies löi veljeäni suoraan kasvoille murtaen leuan tältä ekalla lyönnillä, sitten vielä löi 6 kertaa veljeäni kasvoille ja vasemmasta silmästä meni näkö samantien. Vasen silmä turposi tennispallon kokoiseksi muutamaksi viikoksi, se parani kyllä, mutta näkö ei palannut täysin vasempaan silmään. Veljeni oppi kyllä ettei toisten asioihin puutu enää koskaan, vaikka tilanne olisi mikä. Sillä tämä nainen, jota veljeni meni puolustamaan olikin tuon väkivaltaisen miehen tyttöystävä. Eli tyttöystävä puolusti omaa miestään, kun tämä hakkasi veljeäni brutaalisti. Myös myöhimmin oikeudessa sama tyttöystävä, selitti oman miehen käytöksen johtuvan siitä, että veljeni itse provosoi hänen miestään väkivaltaan, kun puuttui heidän väliseen riitaan.
Tarinan opetus! Älä koskeen mene toisten ihmisten väliin, sillä koskaan ei voi tietää, mitä siitä voi seurata juuri sinulle itsellesi.
N55
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, tällaisia hermovikaisia miehiä on paljon. Hermostuvat pienestäkin, ja sitten alkaa kiroilu ja uhkaava käytös vaikka julkisillakin paikoilla. Jos mahdollista, tuollaisen raivopään voisi jättää yksikseen puhisemaan, ja häippäistä itse muualle mahdollisimman kauas.
Siinä on taas vakka kantensa valinnut. Mutta tämmöistä se on jos ei kilttimies kelpaa.
"Veljeni oli kerran mennyt sanomaan eräällä kahvilan terassilla, miehelle joka puhui alentavasti sekä kohteli tyttö/naisystävää. No, tämä mies löi veljeäni suoraan kasvoille murtaen leuan tältä ekalla lyönnillä, sitten vielä löi 6 kertaa veljeäni kasvoille ja vasemmasta silmästä meni näkö samantien. Vasen silmä turposi tennispallon kokoiseksi muutamaksi viikoksi, se parani kyllä, mutta näkö ei palannut täysin vasempaan silmään. Veljeni oppi kyllä ettei toisten asioihin puutu enää koskaan, vaikka tilanne olisi mikä. Sillä tämä nainen, jota veljeni meni puolustamaan olikin tuon väkivaltaisen miehen tyttöystävä. Eli tyttöystävä puolusti omaa miestään, kun tämä hakkasi veljeäni brutaalisti. Myös myöhimmin oikeudessa sama tyttöystävä, selitti oman miehen käytöksen johtuvan siitä, että veljeni itse provosoi hänen miestään väkivaltaan, kun puuttui heidän väliseen riitaan.
Tarinan opetus! Älä koskeen mene toisten ihmisten väliin, sillä koskaan ei voi tietää, mitä siitä voi seurata juuri sinulle itsellesi.
N55"
Juuri näin, koskaan et voi tietää mitä siinä on taustalla, kun pariskunta riitelee kovaäänisesti julkisella paikalla. Kannattaa pysy siitä kaukana eikä leikkiä sankaria, sillä se voi päättyä pahimmassa tapauksessa kuolemaasi.
Vierailija kirjoitti:
"Veljeni oli kerran mennyt sanomaan eräällä kahvilan terassilla, miehelle joka puhui alentavasti sekä kohteli tyttö/naisystävää. No, tämä mies löi veljeäni suoraan kasvoille murtaen leuan tältä ekalla lyönnillä, sitten vielä löi 6 kertaa veljeäni kasvoille ja vasemmasta silmästä meni näkö samantien. Vasen silmä turposi tennispallon kokoiseksi muutamaksi viikoksi, se parani kyllä, mutta näkö ei palannut täysin vasempaan silmään. Veljeni oppi kyllä ettei toisten asioihin puutu enää koskaan, vaikka tilanne olisi mikä. Sillä tämä nainen, jota veljeni meni puolustamaan olikin tuon väkivaltaisen miehen tyttöystävä. Eli tyttöystävä puolusti omaa miestään, kun tämä hakkasi veljeäni brutaalisti. Myös myöhimmin oikeudessa sama tyttöystävä, selitti oman miehen käytöksen johtuvan siitä, että veljeni itse provosoi hänen miestään väkivaltaan, kun puuttui heidän väliseen riitaan.
Tarinan opetus! Älä koskeen mene toisten ih
Nuorena kundina olin innokkaasti menossa naisia puollustamaan tuollaisissa tilanteissa, mutta kyllä sitä on iän myötä huomannut, että naisissakin on vaikka millaista perseilijää. Saa hoitaa itse omat ongelmansa
Kyllähän sitä tuolla ihmisten ilmoilla aika useinkin ihmettelee, millaisten miesten kanssa naiset suostuvat elämään, olemaan ja näyttäytymään julkisesti. Niiden naisia käy tosi paljon sääliksi. Tekisi mieli mennä sanomaan, että kyllä sinä ansaitsisit sata kertaa parempaa. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni oli kerran mennyt sanomaan eräällä kahvilan terassilla, miehelle joka puhui alentavasti sekä kohteli tyttö/naisystävää. No, tämä mies löi veljeäni suoraan kasvoille murtaen leuan tältä ekalla lyönnillä, sitten vielä löi 6 kertaa veljeäni kasvoille ja vasemmasta silmästä meni näkö samantien. Vasen silmä turposi tennispallon kokoiseksi muutamaksi viikoksi, se parani kyllä,
Hakkaa varmaan sitä naistaankin. Ehkä ei uskaltanut kertoa asioiden todellista laitaa. Jos mies on uhannut väkivallalla, mikäli nainen kertoo totuuden. Toivottavasti sai linnaa tuollaisesta silmittömästä väkivallasta.
yleensä aina valitetaan, kun niitä lapsia ei komenneta.