Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian seksuaalinen?

Vierailija
11.08.2024 |

Jäin miettimään.. Aiempi miesystäväni ja minä harrastettiin seksiä vähintään 2-3 kertaa päivässä kun nähtiin.

Miltei joka päivä oli pitkiä viestiketjuja, kuvien lähettelyä, haaveilua. Mies osteli paljon seksileluja ja keskustelu pyöri seuraavan kerran sessioiden ympärillä.

Erottiin ja seurustelen nyt uuden miehen kanssa. Tykkää seksistä mun kanssa mutta ei mielestäni ole niin intohimoinen sen suhteen. Yritän virittää keskustelua fantasioita jne.. hän puhuu niistä mutta sitten kääntää keskustelun muualle.

Miten on, oliko edellisen suhteen keskittyminen seksiin liiallista vai normaalia teidän mielestä? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys sillä sitä pitäisi kysyä mieheltäsi oletko liian seksuaalinen. Jokainen on erilainen ja esim. itselle 2-3 kertaa kuulostaisi aika työläältä. Kerran päivässä olisi aika maksimi normi tahti vaikka välillä voisi olla enemmänkin.

M31

Vierailija
2/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys sillä sitä pitäisi kysyä mieheltäsi oletko liian seksuaalinen. Jokainen on erilainen ja esim. itselle 2-3 kertaa kuulostaisi aika työläältä. Kerran päivässä olisi aika maksimi normi tahti vaikka välillä voisi olla enemmänkin.

M31

Haluankin tietää mikä on yleensä normaalia? Eli voinko helposti löytää suhteen jossa samanlaiset halut vai oliko tuo aiempi suhde ihan liiallinen sen suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on sanonut jokainen nainen seksuaaliseksi.. 

Alkuhuuman loputtua. Haluan joka päivä 1* välillä sit suikkaria lisäksi ja vkl saattaa tulla 1-3x.

Vierailija
4/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä sinusta tuntuu. Meillä oli sama tilanne. Viestejä vaihdeltiin ja oli joka päivä seksi sävytteisiä. Molemmilla oli himoja. Nyt kaikki loppuneet naisen puolelta. Kyllä se mieltä kaivelee. Olenko liian seksuaalinen vai mikä minussa vikana. Aihe seksi nyt kielletyllä listalla mistä viestitellä. Ei ole kyllä seksikkään 

Vierailija
5/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten olet, jos melkein kaikki liittyy seksiin.

Vierailija
6/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen kyllästyy. Joskus pieni puute tekee vaan hyvää. Ei se määrä vaan laatu!

Vierailija
7/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta naiselta. Jätä moinen tuhkamuna!

Vierailija
8/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuo olisi kyllä aivan liiallista. En minä jaksaisi sitä, jos seksi olisi päällimäinen puheenaihe ja monta kertaa päivässä toistuva aktiviteetti. Menisihän se ensimmäiset pari viikkoa, mutta ei kauemmin.

Onhan niitä paljon kylttymättömiä miehiäkin. Toivottavasti löydät sellaisen, tai vaikka useampiakin ja olette kaikki onnellisia!

Vierailija
9/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässäkin on kyllä liikaa jos ei ole ihan joku alle 25v. Vanhemmiten sitä alkaa pistää arvoa laadulle myös.

Vierailija
10/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen: "Mies ajattelee seksiä koko ajan, kunnes tapaa naisen joka ajattelee seksiä koko ajan." :D

Vierailija
11/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mielessäsi pyöri mitään muuta kuin nuo asiat kun ikääkin on jo? Oletko jotenkin kehittymätön?

Vierailija
12/19 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ETA Australian ensimmäisiä jaksoja, joissa Melissa. Vaikutat yhtä  epätoivoiselta - itsetunto rakentunut seksin ympärille. 

Vierailija
13/19 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan tavalliselta. Menis yli jos nainen olis tuommoinen.

Vierailija
14/19 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa kauaa 2-3 kertaa päivässä panna. 2 kertaa viikossa riittää ja siten pysyy into vuosia.

Vierailija
15/19 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa kauaa 2-3 kertaa päivässä panna. 2 kertaa viikossa riittää ja siten pysyy into vuosia.

Se että sä et jaksa ei tarkoita et muut ei jaksaisi. Vaimon kanssa yhteistä paneskelua takana reilu 10v. 

Edelleen mennään 2* päivä tahdilla. Työaamut alkaa seksillä 90% ajasta ja illalla ennen nukkumista seksiä. Vkl harrastetaan sitten yleensä 2-5* päivässä. Joskus enemmän.

Ikää 42/32

Vierailija
16/19 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni harrastaa melkein joka ilta tunnin fantasia-kirjoittelu-maratoneja? Meillä se oli ihan tavanomaista. En tiedä pystynkö enää luopumaan tavoistani.

Mies vaan haluaa puhua jotain arkielämän kuulumisia.. tylsää!

-ap

Vierailija
17/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran päivässäkin on kyllä liikaa jos ei ole ihan joku alle 25v. Vanhemmiten sitä alkaa pistää arvoa laadulle myös.

No ei kyllä ole liikaa, vaan juuri sopivasti. Joskus 2-3 kertaakin päivässä.

M47

Vierailija
18/19 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt minusta kaksi eri asiaa. Ensinnäkin kysymys, oletko sinä liian seksuaalinen ja toisekseen se, mitä mieltä muut ovat edellisen suhteesi seksiin keskittymisestä.

Itse näkisin, että liian seksuaalinen ihminen olisi, jos hän on addikti. Eli seksi haittaisi ihan konkreettisesti muuta elämää ja sosiaalisia suhteita, eikä mielessä olisi enää oikein mitään muuta. Seksiä olisi pakko saada, ja jos sitä ei suhteessa saa, olisi toisen painostamista, pettämistä tms.

Ihmisten seksuaalisuus on erilaista ja itselläkin se voi vaihdella elämän aikana. Ei kukaan toinen oikein voi määrittää, mikä on sopiva tai normaali määrä seksiä. Parisuhteessa se on kahden ihmisen välinen asia. Eli suosittelisin, että puhutte asiasta nykyisen miehesi kanssa, ja kerrot hänelle, mitä toivot.

Itse elän tällä hetkellä (etä)suhteessa, joka muistuttaa sinun aiempaa suhdettasi. Kun näemme, seksiä on paljon, ja kun olemme erossa, seksistä puhutaan paljon.

Omissa aiemmissa suhteissani seksiä eri muodoissaan ja puhetta seksistä on ollut paljon nykyistä vähemmän. Olen kaivannut tällaista suhdetta tosi paljon ja olen tyytyväinen, kun löysin ihmisen, jonka kanssa halut ja mielenkiinnon kohteet kohtaavat.

Olen toki miettinyt itsekin, että voiko seksiä olla liikaa. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että niin kauan kun se on hauskaa, eikä pakonomaista, ja elämässä on muutakin, niin antaa mennä. Kun puhutaan seksin harrastamisesta, niin meille se tosiaan on yksi harrastus, hyvin tärkeä sellainen. Sitä sunnitellaan etukäteen ja muistellaan jälkikäteen, sille järjestetään aikaa ja hankitaan välineitä... Muitakin asioita harrastamme yhdessä.

Vierailija
19/19 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko suhde kesti exäsi kanssa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi