Jos voisit äänestää USA:n vaaleissa, niin kumpaa äänestäisit Trumpia vai Harrisia?
Itse äänestäisin Trumpia koska se on republikaani. Itseasiassa äänestäisin kaikissa vaaleissa republikaaneja, oli ehdokas sitten kuka tahansa.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Voisi laittaa Tinderiin, että Trump-kannattaja, niin välttyisi näiltä ylimielisiltä naisilta.
Tee se, ettet huijaa ketään täysjärkistä tapaamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristuskin valitsisi hyvän, ja totuuden Trump.
Satuolennot eivät valitse ketään.
Tietenkin Harrisia. En ikipäivänä äänestäisi Trumpia!!!
Harris. Äänestäisin kyllä perunaakin ennen kuin Trumpia. Sekin olisi älyllisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump saisi minun ääneni. Ei kiinnosta jos akat haukkuu, olen onnellinen vapaaehtoisesti sinkkuna velana.
Olen akka ja äänestäisin Trumpia ; )
Mies sinä olet vaikka oletkin käynyt leikkauksissa ja pidät peruukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump pitäisi ampua. N43
Juuri tällaiset kommentoijat vastustavat ja mustamaalaavat Trumpia, kertoo paljon Trumpin vastustajista.
Yhdysvaltain kongressitalon valtaus tapahtui 6. tammikuuta 2021. Yhdysvaltain istuvaa presidenttiä Donald Trumpia tukevat mielenosoittajat järjestivät Yhdysvaltain pääkaupungissa Washington DC:ssä Save America -mielenosoituksen. Sen yhteydessä he tunkeutuivat kongressin kongressitaloon, jossa oli käynnissä vuoden 2020 presidentinvaalien valitsijamieskokouksen tulosten vahvistaminen. Edustajainhuoneen ja senaatin yhteisistunto jouduttiin keskeyttämään.
Tapahtumissa kuoli viisi ihmistä. Heistä yksi oli nainen, jonka ampui siviilipukuinen poliisi. Yksi kuolleista oli poliisi, joka kuoli torstaina 7.1.2021 sairaalassa. Kolme muuta kuoli poliisin mukaan terveyssyistä, joita ei ole täsmennetty. Ainakin 14 poliisia loukkaantui, joista yksi vakavasti.
Kongressin johto evakuoitiin kongressitalosta Washingtonissa sijaitsevaan Fort Lesley J. McNairin sotilastukikohtaan. Istunto jatkui myöhemmin, jolloin kongressi vahvisti valitsijamieskokouksen tuloksen, ja Joe Biden valittiin virallisesti seuraavaksi Yhdysvaltain presidentiksi.
Osa ulkopolitiikan tutkijoista ja medioista piti tapahtunutta epäonnistuneena vallankaappausyrityksenä.[17] Tapahtumaa on kuvattu sanoilla maanpetos, kapina, levottomuus, ja terrorismi, Trumpin yritykseksi toteuttaa vallankaappaus ja suurimmaksi haasteeksi Yhdysvaltain demokratialle sisällissodan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Trump pitäisi ampua. N43
Ei sitä ampua tarvi. Kohta se kuolee jo vanhuuteen.
Pressaksi sitä ei saa enää päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä alapeukuttaa jokaista Trump-äänestäjää? :D :D xD
MINÄ
Minä myös. Alapeukutin myös alkuviestiä, koska ap ei laittanut siihen galluppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin republikaanien ehdokasta, oli se sitten kuka tahansa. Trumpia äänestäisin.
Ja ei millään pahalla, palstanaiset, mutta tuo teidän haukkuminen Trumpin äänestäjiä ei ole oikea tapa saada meitä kääntymään teidän puolelle. :) M23
Ei kukaan yritä käännyttää. Ihmetellään vaan, miten yksinkertaisia ihmisiä Suomessakin kasvaa ja elää.
Ja taas haukutaan... -.- M23
Se nyt vaan on fakta, että kukaan normaaliälyinen ei äänestä jotain Trumpia. :D
Olen siis kehitysvammainen, kun tiedän, että sukupuolia on 2... -.- M23
Niitä ei ole vain kaksi. On miehet, naiset ja intersukupuoliset.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Trumpittajat ovat inceleitä ja naisvihaajia. Ja rasisteja. N35
No ei ole. Voi ne olla aivopestyjä tai typeriäkin.
Jos Trumpin vastaehdokas olisi Hitler, sitten saattaisin äänestää Trumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin republikaanien ehdokasta, oli se sitten kuka tahansa. Trumpia äänestäisin.
Ja ei millään pahalla, palstanaiset, mutta tuo teidän haukkuminen Trumpin äänestäjiä ei ole oikea tapa saada meitä kääntymään teidän puolelle. :) M23
Ei kukaan yritä käännyttää. Ihmetellään vaan, miten yksinkertaisia ihmisiä Suomessakin kasvaa ja elää.
Niitä ei ole vain kaksi. On miehet, naiset j
On olemassa tasan KAKSI sukupuolta: mies ja nainen. Näin on aina ollut, ja näin tulee aina olemaan!
T. Eri
Kannattaa katsoa tv-dokumentti Tuomiopäivän saarnaajat, niin ymmärrät, miksi en äänestäisi eikä kenenkään muun pitäisi äänestää Trumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa tasan KAKSI sukupuolta: mies ja nainen. Näin on aina ollut, ja näin tulee aina olemaan!
T. Eri
Ahaa. Kumpaa sukupuolta on ihminen, joka on syntynyt sekä emättimen että peniksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä todella aivokuollut lammas että vastaa tähän Trump. Hyvä nyrkkisääntö vaaleihin on tämä: äänestä ehdokasta joka oikeasti ymmärtää politiikasta jotain. Sen lisäksi Trumpilla on hyvin kyseenalainen rikostausta. Toki sekin vaikuttaa omaan päätökseen että republikaania en äänestäisi.
Trumpin "kyseenalainen rikostausta" = koko establishmentin voimin, taktisista syistä, väkisin kyhätty talousrikostuomio, joka tulee aikanaan kumoutumaan.
Jo pelkästään tuollaisen poliittisen fasismin ja valheellisuuden narratiivin takia antaisin äänen Trumpille.
Jospa perehtyisit asioihin ennen kuin suollat paskaa.
Mitäs jos sinä argumentoisit jonkinlaisella substanssilla sen sijaan, että keskityt alatyylisen kielen viljelemiseen kuin joku älykääpiö. Asiahan on juuri kuten tuossa yllä kirjoitettiin.
Et näemmä siedä itsekään kun noin naisia haukut.