Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä mahtaa olla pakkasraja kouluissa?

Vierailija
06.02.2007 |

huomiseksi aamuksi tänne on luvattu -30 astetta... eipä tekisi mieli laittaa muksua kouluun. itsellä ei ajokorttia ja mies on töissä.

en voi saattaakaan kun vauvaahan ei tohon säähän uskalla viedä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ala-asteella 80-luvun tosi kovana pakkastalvena. Ei olisi tullut kuuloonkaan, ettei kouluun oltaisi menty, vaikka pakkanen joinain aamuina huiteli lähellä neljääkymmentä. Ja kaverillekin oli niin hinku, että kävelin sinne kilometrin pari ja ulkonakin leikittiin (ihan vapaaehtoisesti). Kunnon vaatteet, kaulaliina naamalle, niin kyllä pärjäsi hyvin vaikka olenkin aika vilukissa.

Vierailija
2/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kouluun menoraja -25-30c?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never heard :o

Vierailija
4/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko jonkun sisätyötä tekevän työpaikalle pakkasraja, ettei tarvitse mennä, kun työmatka olisi niin ikävä? Kouluhan on lapsen työpaikka. Ja kauhea haloo siitäkin nousisi, jos kouluunmenolle olisi joku pakkasraja... Lisää opettajia kadehtivia löytyisi taas pilvin pimein. Vai meinaatko, että sinun lapsesi ei tarvitsisi mennä, mutta opettajien sitten pitäisi... niin, tekemään mitä, jos pullamössö lapset olisivat kotona pelaamassa pleikkaria.

Vierailija
5/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan nyt muista että paljonko se oli... ja syntynyt olen 1980 että laskekaapa siitä koska olen koulussa ollut. itse en ainakaan 30 asteen pakkaseen laittais ekaluokkalaista =(

Vierailija
6/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne rajat aikanaan olleet siksi, että lapset kulkivat jalan kouluun pitkiäkin matkoja...

Vierailija
7/7 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" töihinsä" ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme