Kertokaa miksi suomalaiset luottavat poliisiin niin paljon?
Mitä sellaista poliisi on tehnyt että kaikki menee läpi?
Kommentit (7)
Niinkun kuka muka? Suomen poliisihan on lähinnä vitsi, edes poliisikouluun et pääse jos äo on yli 70. Mitä vaan saa tehdä ja sanoa, koska "Minä olen poliisi, öhö öhö". Ei niihin kukaan tervejärkinen luota.
Täällä voi luottaa poliisiin. Harmi kun siellä teillä venäjällä on tilanne täysin erilainen.
Mitä luottamusta herättävää niissä muka on? Ihme oletus koko aloitus.
Auktoriteettipelkoinen kansa.
Uskotaan mediaan, poliisiin, poliitikkoihin, pappeihin, virkamiehiin, kaikkiin jotka ovat hierarkiassa ylemmillä oksilla.
On tähänkin tulossa muutos tai on tullut jo, jos jotain tapahtuu mihin poliisi joutuu puuttumaan, on poliisi helposti syytetyn penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Auktoriteettipelkoinen kansa.
Uskotaan mediaan, poliisiin, poliitikkoihin, pappeihin, virkamiehiin, kaikkiin jotka ovat hierarkiassa ylemmillä oksilla.
Minä luotan vielä poliisiin, mutta en enää mediaan, poliitikkoihin enkä muihin päättäjiin. Tunnen useamman poliisin ja ovat kyllä huippu tyyppejä. Harmi vaan, että kun ollaan Ruotsin tiellä, kohta kukaan järkevä ihminen ei enää halua poliisiksi tai opettajaksi. Tsemppiä kaikille haastavaan työhön!
Suomen poliisi ei ole täydellinen, mutta eivät ole pääosin roistoja univormussa kuten esim. Venäjällä tai Nigeriassa ja vastaavissa persläpimaissa.