Hajusteeton markettidödö, onko muuta kuin Lv?
Kommentit (43)
Kiinnostaa minuakin. Tuo LV on varmaan saanut allergiamerkin vain tuoksuttomuuden takia. Kun käytin tuota, kainaloiden takainen iho punoitti ja lähes aukesi. Monella muulla normaalilla dödöllä tai antiperspirantilla tuota ilmiötä ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin alumiiniton ja hajusteeton dödö, maksaa muistaakseni 1 euroa tai jotain. Cien-merkkiä.
Olen kokeillut. Vielä huonompi kuin Erisan. Ja olen lidl-fani. Ap
Tutkin marketin tarjontaa, ja Nivean pure&sensitive on näemmä hajusteeton.
Onko joku kokeillut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Herbina.
Nimeltään mikä? Ap
Mene apteekkiin ja maksa muutama euro enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Herbina.
Miksi puhut soopaa? Ei ole hajusteetonta.
Vierailija kirjoitti:
Haistele niitä siellä kaupassa.
Avattu pakkaus on ostospäätös.
LV Men-stick. Tehokas, hajustamaton puikko, jota ei tarvi kuivatella. Kannattaa avata vain hieman, ettei mene poikki laittaessa. Muuten erinomainen tuote, joka pitää kainalot kuivina ja hajuttomina helteelläkin. Löytyy miesten dödöjen kyykkyhyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkin marketin tarjontaa, ja Nivean pure&sensitive on näemmä hajusteeton.
Onko joku kokeillut?
Ap
Hyvin pitää hien poissa
Jos ei ole voimakkaasti hikoava ja on mahdollisuus tilata Dermosililta, niiden Sensitive on hajusteeton, joka ei ole ainakaan itsellä kutittanut.
Käytän sitä itse muutoin kuin jumppapäivinä, jolloin edelleen LV. Jään kuitenkin seuraamaan keskustelua, jos ajan kanssa löytyisi yksi hyvä, joka ei kutittele.
Vierailija kirjoitti:
LV Men-stick. Tehokas, hajustamaton puikko, jota ei tarvi kuivatella. Kannattaa avata vain hieman, ettei mene poikki laittaessa. Muuten erinomainen tuote, joka pitää kainalot kuivina ja hajuttomina helteelläkin. Löytyy miesten dödöjen kyykkyhyllyltä.
Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hajuton tuote pitää sukupuolittaa? Kiitos vinkistä, tässä voi olla tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen
Hajusteeton sopii varmaan naisellekin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen
Hajusteeton sopii varmaan naisellekin.
Eri
Mutta siinä lukee Man
Lidlin alumiiniton ja hajusteeton dödö, maksaa muistaakseni 1 euroa tai jotain. Cien-merkkiä.