Lapsi näki kauhuleffan ja elämä pilalla
Eli oma 10v. Lapsi näki kauhuleffan k16 ja elämä on sen jälkeen ollut helvettiä. Ei pysty nukkumaan, olemaan yksin, syömään tai suostu edes kavereita näkemään. Hyvä jos uskaltaa vessassa yksin käydä. Onko nyt ainoa vaihtoehto pyytää sossulta rahaa terapeuttiin? Meillä ei ainakaan ole rahaa maksaa mitään psykologikäyntejä, velkaa jo muutenkin liikaa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Moni haluaisi tietää mikä kauhuelokuva oli kyseessä?
Ihanko teillä haarat halkeaa uteliaisuudesta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattujen parasta lauantaiviihdettä: pöyristyä palstalla kauhuleffoista, lapsista ja iLkeIstÄ kommenteista 😄
Peukutat omia kommenttejasi oikein moneen kertaan.
Saako sinulta ostaa näkijäpalveluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattujen parasta lauantaiviihdettä: pöyristyä palstalla kauhuleffoista, lapsista ja iLkeIstÄ kommenteista 😄
Mieluumminhan sitä on se pöyristyjä kuin se pohjattoman ilkeä ja paha k-pää 😄
Ihmiset Interneteis on niin tuhmia ja ilkeitä😩
- Anne67v
Mitenkähän pohjaton trauma tytölle tuleekaan kun hän saa tietää millaista on seksi?
Eikä yhtään vaikuta provolta. Jotenkin tulee fiilis että joku nuori kirjoittanut 😂
Vierailija kirjoitti:
"Gynekologi pystyy poistamaan hiekan emättimestä."
Tuttuja kommentteja toiselta palstalta. Tännekö olette tulleet riehumaan vaihteeksi?
Ei ole heillä tosiaan vuosienkaan kuluessa mikään muuttunut, elämä on samaa palstalla trollailua ja mammojen huomion hakemista.
Eikö tämä aloitus muistuta jonkun kauhuelokuvan juonta? Taitaa useammassa olla tämäm tapainen juoni. Lapsi katsoo kauhuleffan joka sitten muuttuu todeksi. Helvetti pääsee irti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tätä on kestänyt?
Itse olin lapsena hyvin arka ja jotkut elokuvat järkyttivät syvästi. Ajan kanssa suurimmista peloista päästiin yli. Tosin elokuvat eivät tuohon aikaan olleet kuitenkaan ollenkaan niin raakoja ja graafisia kuiin nykyään.
Toivottavasti et ole työelämässä. jJa tuskin olet, varmaan jossain laitoksessa.
Jokin sinuakin, kommentoija, on syvästi järkyttänyt lapsuudessa. Kun piti tuollainen viesti tulla tänne sylkäisemään. Vaikeuksia kestää omaa herkkyyttäsi, selvästi, joten haukkumalla nostat itsesi "ongelmasi" yläpuolelle.
Eiköhän laiteta parikymmentä kunnan sosiaalitätiä pitämään ylityönä aiheesta palaveri ja sen jälkeen kakara ostopalveluna Suomen kalleimpaan terapiaan ja pari maksettua saattajaa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot lapset kanssa uudestaan sen elokuvan ja selität ettei tuo oo totta. Laitat vaikka äänet pois niin silloin ei elokuva pelota ollenkaan.
Saw-leffoissa se injektioneulojen joukkoon putoava nainen on mun suosikki. Se kannattaa katsoa monta kertaa uudestaan.
Näin tän sivusilmällä joskus 12-vuotiaana, ja se häiritsi ja ahdisti mua pitkään. Vieläkin tulee vähän epämukava olo kun muistan ton.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän pohjaton trauma tytölle tuleekaan kun hän saa tietää millaista on seksi?
Siitä sais ihan oman kauhuelokuvansa psykooseineen ynnä muineen.
Asiasta hiukan sivuun, tykkääks ottaa perseeseen, ap? Minkä näkönen oot? Ikä? Hyvät tissit?
Vierailija kirjoitti:
Asiasta hiukan sivuun, tykkääks ottaa perseeseen, ap? Minkä näkönen oot? Ikä? Hyvät tissit?
Vastaa!
Joskus vuonna 83 vanhemmat eivät antaneet mun katsoa telkkarista leffoja Liekehtivä torni ja Psyko, jotka olisin halunnut katsoa. Oli muka niin julmia elokuvia ja näytettiin liian myöhään ja aamulla kouluun meno. Näin nuo leffat sitten vuosia myöhemmin ja voi mitä lässyn läätä. Niin kevyttä kauraa, että jos niistä semmonen 11 - 12 vee saa jotain raumoja, niin sitten saa mainoskatkostakin syvän rauman.
Sitten noihin samoihin aikoihin nää mun perkeleen vanhemmat tekivät mulle semmoista, että kun olin illalla pakannut valmiiksi koulurepun, että siellä oli kaikki koulukirjat, vihkot ja välineet valmiina, että ei muuta kuin aamulla reppu selkään ja koulutielle, niin koulussa sain todeta, että yksi oppikirja puuttuu. Sitten opettaja siitä mulle huusi naama punaisena, että minä jättelen kirjoja kotiin. Enkä saanut raumoja tästäkään, vaikka oli tosielämää ja ilkeyttään järjestettyä paskaa, josta minä otin sitten syyt kontolleni. Kusipäitä on joka lähtöön, on aina ollut ja tulee aina myös olemaan. Aikojen saatossa ilkeily ym. touhu vaan jalostuu ja tulevaisuuden raumatisoituneet ihmiset ovat paljon raumatisoituneempia kuin mitä nyt tämän meidän aikamme onnettomat.
Keksikää ja kuvatkaa lapsen kanssa oma elokuva, niin lapsi hoksaa, miten fiktiota tehdään.
Kun puhelimessa on kumminkin videokuvaus, niin voitte tehdä joukon kohtauksia ja sitten katsoa ne kuin elokuvan. Voitte keksiä yhdessä omia erikoistehosteita. Käsikirjoituksen voi tehdä piirtämällä. Lapsi saattaa haluta tehdä oman version kauhuelokuvasta, ja se on vain hyvä juttu niin hän voi käsitellä pelkojaan ja keksiä vaikka uuden lopun elokuvalle.
Mikset pitäny huolta, ettei sen ikäinen näe kauhuleffaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikset pitäny huolta, ettei sen ikäinen näe kauhuleffaa?
Huokaus. Tapahtunut mikä tapahtunut. Ei se jälkiviisastelulla tapahtumattomaksi muutu, vaikka sama jälkiviisaus toistettaisi kuinka monta kertaa tahansa. Tätä moni ei opi koskaan ymmärtämään.
Yksinhuoltajaäidin lapsi. Tyypillinen tapaus. Sääliksi käy.