Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi näki kauhuleffan ja elämä pilalla

Vierailija
10.08.2024 |

Eli oma 10v. Lapsi näki kauhuleffan k16 ja elämä on sen jälkeen ollut helvettiä. Ei pysty nukkumaan, olemaan yksin, syömään tai suostu edes kavereita näkemään. Hyvä jos uskaltaa vessassa yksin käydä. Onko nyt ainoa vaihtoehto pyytää sossulta rahaa terapeuttiin? Meillä ei ainakaan ole rahaa maksaa mitään psykologikäyntejä, velkaa jo muutenkin liikaa.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä leffa?

Vierailija
2/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla päässä vikaa jo ennen leffan näkemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa korostaa että se oli vain ELOKUVA ja ihmisen mielikuvituksen tuotosta!

Vierailija
4/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersa roskiin ja uusi työn alle. Pilalla mikä pilalla.

Vierailija
5/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leffa ja missä katsoi?

Vierailija
6/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vähän vastaava reaktio Noidan käsikirjasta lapsuudessa.

Vierailija
7/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut lapsenvahtina ja näyttänyt Saw-leffoja 7 ja 10-vuotiaille ja ollaan naurettu kippurassa. 

Vierailija
8/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ne ikärajat niissä turhaan ole. Vaikutat välinpitämättömältä vanhemmalta.

Vierailija
9/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla päässä vikaa jo ennen leffan näkemistä.

Lumihiutale jolla kaveriäiti. 

Vierailija
10/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon neiti!

Vierailija
11/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tätä on kestänyt?

Itse olin lapsena hyvin arka ja jotkut elokuvat järkyttivät syvästi. Ajan kanssa suurimmista peloista päästiin yli. Tosin elokuvat eivät tuohon aikaan olleet kuitenkaan ollenkaan niin raakoja ja graafisia kuiin nykyään.

Vierailija
12/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa korostaa että se oli vain ELOKUVA ja ihmisen mielikuvituksen tuotosta!

Lapsi on TikTokista oppinut että jokainen video on tosi kuvaus elävästä elämästä. 

Vierailija
13/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein terapeutille pitäis päästä.. taisi olla jo valmiiksi pää sekasi ....

Vierailija
14/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tätä on kestänyt?

Itse olin lapsena hyvin arka ja jotkut elokuvat järkyttivät syvästi. Ajan kanssa suurimmista peloista päästiin yli. Tosin elokuvat eivät tuohon aikaan olleet kuitenkaan ollenkaan niin raakoja ja graafisia kuiin nykyään.

Toivottavasti et ole työelämässä. jJa tuskin olet, varmaan jossain laitoksessa. 

Vierailija
15/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet rauhoitellut lasta ja lohduttanut? Oletko kertonut ettei tehosteet ole totta, mitä ihmiset luo. Toivottavasti juoma ja ruoka alkaa maistumaan jossain kohtaa. Et kai kovistellut vaan. Usein nuo pelot menevät ohi ja tulee muuta kivaa ajateltavaa, tekemistä. On näkijöilläkin painajaisia, mutta kaikki mitä näkee ei ole totta ja usein totuutta siivilöidään. Lapsille pelot ovat aika normaaleja, jos säikähtää. Ehkä joku mielikuva tai mielikuvat jäi päälle, tunteet. Yritä keksiä muuta katsottavaa tai kivaa kirjaa tms. Kävely joskus ulos. Rohkaise. Ymmärrä.

Vierailija
16/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet rauhoitellut lasta ja lohduttanut? Oletko kertonut ettei tehosteet ole totta, mitä ihmiset luo. Toivottavasti juoma ja ruoka alkaa maistumaan jossain kohtaa. Et kai kovistellut vaan. Usein nuo pelot menevät ohi ja tulee muuta kivaa ajateltavaa, tekemistä. On näkijöilläkin painajaisia, mutta kaikki mitä näkee ei ole totta ja usein totuutta siivilöidään. Lapsille pelot ovat aika normaaleja, jos säikähtää. Ehkä joku mielikuva tai mielikuvat jäi päälle, tunteet. Yritä keksiä muuta katsottavaa tai kivaa kirjaa tms. Kävely joskus ulos. Rohkaise. Ymmärrä.

Onnittelut, miltei ainoa järkevä kommentti.

Vierailija
17/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli vähän vastaava reaktio Noidan käsikirjasta lapsuudessa.

Ja vielä ihmettelette miksi naisen euro on pienempi???

Sun viestisi takana on varmasti jokin logiikka, joka avautuu vain yksilöllisen diagnoosisi kautta. Mietin, pitääkö mun yrittää pyytää selvennystä siihen, mitä mahdat tarkoittaa, vai onko parempi vain hymyillä ja nyökätä, että niin se varmasti on, olethan varmasti tarkistanut, että kaikki dosetin lokerot tälle päivälle ovat tyhjiä.

Vierailija
18/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis julkisella terapia ilmaista?

Vierailija
19/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn lää. Just tollanen kukkahattuasenne on siitä kakarasta tehnyt itkupillin alun perinkin. 

Vierailija
20/106 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis julkisella terapia ilmaista?

Kela antaa palvelusetelin ja heti pääsee itkemään.