Onko tämä nyt se ns. kilttimies?
Tapasin baarissa ok näköisen, kiltin oloisen ja "kunnollisen miehen" enkä känässä huomannut hänessä mitään negatiivista. Kun sittemmin tapaisimme pari kertaa, aloin ymmärtää että on jollain lailla vähän vajaa jos näin voi sanoa. Baarissa oli vain koska serkku oli vaatinut mukaansa, eihän hän baareissa käy eikä juo alkoholia. Kun juteltiin niin join muutaman oluen (seurassa oli jotenkin niin vaivaannuttavaa) niin kommentoi että kyllä se kirroosi voi oluestakin tulla. Ihmiset ei kuulemma pidä hänestä ja on mieluummin yksin mutta minä olen kuulemma hänen kaltaisensa, alkoi kirjoitella minulle runoja ja viestejä että rakastaa minua ja että olen hyvä ihminen. En raaskinut suoraan sanoa mutta vastailin että kyllä meillä on ihan erilaiset luonteet ja mielenkiinnon kohteet. Onneksi oli täällä vain lomalla, asuu kaukana. Lomaakin pidensi kuulemma "minun takiani". Viimeisen kerran viestittelin kun olin pubissa hyvällä keikalla, laittoi jotain että siellähän voi olla vaarallista ja alkoholia käytetään ja miksi juon olutta. Siis tuota kuunnellessa jo tuli olo ettei tuollaista tyyppiä selvin päin kestäisi edes kaverina. Laitoin estot ja silti tänäänkin on soittanut muutaman kerran, näkyy estetyissä numeroissa. Jotenkin niin säälittävä mutta samalla tuli mieleen voisko tuollainen vaikka vainota kun ei ole ihan normaalin oloinen. Onneksi asuu satojen kilometrien päässä. Kun puhutaan ns.kilttimiehistä niin onko tämä nyt sellainen vai mikä? Jos tämmöisen kanssa pitäisi yrittää olla niin mieluummin sinkkuna ja kyllä mietin tästedes kahdesti ennen kuin menen baarissa känässä kellekkään miehelle juttelemaan
Up