Onko teillä töissä esillä lastenne kuvia?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ne ei kuulu työpaikalle.
Tämä. Joillain ihmisillä on kummallinen tarve raahata työpaikalle henkilökohtaista omaisuuttaan, kuten juurikin näitä lasten kuvia, mukeja, astioita jne.
Jos on oma työpiste, niin ei luulisi ketään haittaavan?
On kyllä, valokuva lapsesta, koirasta ja puolisosta. Vietän työpisteessäni puolet päivästä, joten olen sisustanut sen viihtyisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ne ei kuulu työpaikalle.
Tämä. Joillain ihmisillä on kummallinen tarve raahata työpaikalle henkilökohtaista omaisuuttaan, kuten juurikin näitä lasten kuvia, mukeja, astioita jne.
Todella ajattelematonta on tukkia työpaikan minikokoista jääkaappia esim. Voileipätarvikkeilla, eli varataan melkein kokonainen hylly margariinille, leikkeleille, kurkulle ja muille leivänpäällisille. Jokainen tehköön eväänsä kotona ja ottaa mukaan vain yhden päivän eväät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mun kissan kuva työpöydällä.
Yök. Inhoan näitä kissafanaatikkoja
Ei ole töitä, lapsiakaan. Käsi myös jäykkä eikä taivu ottamaan itseä niskasta kiinni. Täytyy siis olla katkera persu kotisohvalla ja juoda kaljaa sossutuilla.
Jos ei ole lapsia niin kannattaa silti laittaa jotain lasten kuvia näkyville. Saat helpommin ylennyksiä ja palkankorotuksia.
On niistä se haitta, että huuto on tolkuton, jos joku erehtyy koskemaan tällaiseen mukiin ja lisäksi ne vievät tilaa muutenkin ahtaasta keittiöstä.