Onko teillä töissä esillä lastenne kuvia?
Kommentit (30)
On oman työhuoneen seinällä kuva omista lapsista lapsina ja pari kuvaa lapsenlapsista. Niitä ei siinä katsele muut kuin minä.
Ei, mutta kerran piti päästä pomon tietokoneelle kun oli sairauslomalla. Kysyin siivoojalta tietääkö se pomon tytön nimeä. Tiesihän se. Oli salasanana Jennaemilia, eli se tytön nimi.
Älkää vastatko tälle!
Esittää milloin mitäkin lapsiin liittyviä kysymyksiä...
Taatusti joku vikapää!!!!
Mulla on töissä esillä seuraavien henkilöiden kuvia:
Christy Canyon
Uschi Digard
Candy Samples
Kitten Natividad
En pidä itseäni erityisen outona mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ne ei kuulu työpaikalle.
Tämä. Joillain ihmisillä on kummallinen tarve raahata työpaikalle henkilökohtaista omaisuuttaan, kuten juurikin näitä lasten kuvia, mukeja, astioita jne.
Ei ole, eikä tule. Töissä pidän esillä vain työhöni liittyviä asioita.
Työkaverillani on esillä koko Brittihovin kuningasperheen jäsenten valokuvat. En ole kysynyt ovatko hänen sukulaisiaan.
Ei, oon kotihoidossa töissä lähihoitajana niin mulla ei varsinaisesti oo sellasta omaa työpistettä (vaikka 2 näyttösen valtaan päivittäin) kun työ pääosin on asiakkailla. Tietysti työpuhelimessa vois olla taustakuvana, mut yks mun työkaveri aikanaan päivitti mun puhelimen ja otti itsestään hauskan kuvan niin laitoin sen työpuhelimen taustakuvaks. Omassa puhelimessa mulla on taustana mun lasten kuva ja sitä aina välillä näytän lapsirakkaille asiakkaillekin. Eläin rakkaille näytän videoita mun hamsterista, vaikka omaa puhelinta ei oikeesti työaikana saa käyttää.
Tää on nyt täysin ohis, mut talvella kävi hauska juttu. Ihmiset voi joulun alla lahjoittaa meidän asiakkaille kukkia ja Pete Parkkonen oli lahjoittanut yhden. Sillon näytin sille asiakkaalle puhelimesta Pete Parkkosen musiikki videon ja hän sanoi, että onpa kaunis silmäinen mies. Sit se sano mulle, et katsos nyt, näin vanhaksi tarvitsee elää että saa laulajilta kukkia, sulla menee vielä siihen kauan. :D kukan nimi on muuten nykyään Parkkonen ja se on edelleen hengissä!
Ei, meillä on avokonttori eikä kellään ole tiettyä omaa työpistettä, kun työpisteitä on vähemmän kuin työntekijöitä. Toimistolla käydään 1-2 kertaa viikossa ja muuten etätöissä.
Olen laittanut kahvihuoneen seinälle samoin meidän hansun maisteritutkintotodistuksen erinomaisilla arvosanoilla. Siellä on myös tyttäreni mallikansio on usassa töissä. Istun siellä nykyän yksin. Muut juo vaan omissa työpisteillään kahvinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta kerran piti päästä pomon tietokoneelle kun oli sairauslomalla. Kysyin siivoojalta tietääkö se pomon tytön nimeä. Tiesihän se. Oli salasanana Jennaemilia, eli se tytön nimi.
Ja sitten sä heräsit sen siivoojan vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Joillain ihmisillä on kummallinen tarve raahata työpaikalle henkilökohtaista omaisuuttaan, kuten juurikin näitä lasten kuvia, mukeja, astioita jne.
Sillä haetaan huomiota. Toivotaan että joku kysyisi kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pieni keittiönurkkaus toimistolla, mutta talon puolesta ei ole mitään astioita, kun on erikseen vielä kanttiini, jonne voi myös mennä syömään. Ihan omat mukit pitää tuoda, jos haluaa juoda kahvit. Yksi päivä vein evääni jääkaappiin ja katoin, että jollakin oli neljä tölkkiä olutta siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pieni keittiönurkkaus toimistolla, mutta talon puolesta ei ole mitään astioita, kun on erikseen vielä kanttiini, jonne voi myös mennä syömään. Ihan omat mukit pitää tuoda, jos haluaa juoda kahvit. Yksi päivä vein evääni jääkaappiin ja katoin, että jollakin oli neljä tölkkiä olutta siellä.
Tämä nyt on eri asia, jos astioita ei ole. Mutta porukka raahaa näitä kippojaan niillekin työpaikalle, jossa on kaikki tarvikkeet valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on eri asia, jos astioita ei ole. Mutta porukka raahaa näitä kippojaan niillekin työpaikalle, jossa on kaikki tarvikkeet valmiina.
No onko niistä haittaa? Ehkä haluavat vain käyttää yhtä ja samaa mukia ja näin erottuu muista mukeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä haetaan huomiota. Toivotaan että joku kysyisi kuvista.
Tein töitä ulkomaalaisten kanssa ja lähes kaikilla oli kuvia puolisostaan ja lapsistaan työpöydällä. Joidenkin työhuone oli myös kuin joku viidakko, kun oli niin paljon kasveja.
Mulla on mun kissan kuva työpöydällä.