Ennuste: Suurtyöttömyys sosiaali- ja terveysalalle
Kommentit (29)
Meidän yrityksessä joudutaan vähentämään työntekijöitä julkisen puolen asiakaskadon takia. Laitteita ei enää osteta.
Demarihäkkyrä alkaa purkautua, ja laittahan se nauratuttamaan :D
Saa julkisista varoista elätettävät kerrankin oppia tietämään mitä tarkoittaa OIKEAT TYÖT ja TULOSVASTUULLISUUS :D
Vierailija kirjoitti:
Vähennysten vuoksi kaatuu myös muut terveysalan toimijat. Jos organisaatioista lähtee tekijät, ei tarvita sen alan valvontaa, eikä edunvalvontaa. Esimerkkinä hyvinvointialueiden biopankit.
Tarkoitatko FINBB osuuskuntaa?
Mitenhän tämä tulee näkymään varhaiskasvatuksessa..uppoava laiva.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tämä tulee näkymään varhaiskasvatuksessa..uppoava laiva.
Suosittelen oikeasti tekniikan alan opintoja myös alaa vaihtaville aikuisille mikäli yhtään kiinnostaa.
Siinä on Suomen tulevaisuus.
Siis hoidamme kaikki toisiamme ihan mutu-pohjalta kun tuo toteutuu?
Vierailija kirjoitti:
Kotona voit itse hoitaa niin paljon kuin sielu sietää, mutulla tai muulla.
Sotessa olisi pitänyt olla pakkomitoitus, jossa jokaista sataa suorittavaa työtä tekevää kohti saisi olla korkeintaan 4 koordinaattoria tai päällikköä tai HR-henkilöä. Ihmeesti riittäisi rahat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Meillä on jo laitoshuollosta pistetty niin paljon ulos, että seuraavaksi siivoaa asiakas itse jälkensä, ei sitä voi hoitajillekaan jättää. Tuotte omat kertakäyttökäsineet 3 kokoa, roskapusseja ja kaikki hoitoonne liittyvät tarvikkeet.
Loppuu se palkkaralli, lähärit on tienanneet kuin kansanedustajat ja leveilee rahoillaan. Mitenkäs nyt suu pannaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Meillä on jo laitoshuollosta pistetty niin paljon ulos, että seuraavaksi siivoaa asiakas itse jälkensä, ei sitä voi hoitajillekaan jättää. Tuotte omat kertakäyttökäsineet 3 kokoa, roskapusseja ja kaikki hoitoonne liittyvät tarvikkeet.
Tässä toki käy niin, että hoitopaikkoja on maksukykyisille, ilman yhteiskunnan tukia toki. Välttämättä lääkärin tuloilla ei vielä lääkäriin ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Loppuu se palkkaralli, lähärit on tienanneet kuin kansanedustajat ja leveilee rahoillaan. Mitenkäs nyt suu pannaan?
Kansanedustajien peruspalkka on 2200-2500e/kk ilman lisiä?
Hallitus ajaa suomen terveydenhoitojärjestelmän alas. Minä olen joutunut jo hoitaja työstä luopumaan. Töitä ei vaan ole ja palkat oli huonot. San uuden työn kuitenkin paremmalla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viette roskat mennessänne lattian luuttuamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lähihoitajien 6600+ €/kk? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajien tulot ovat vähintään 7 600 euroa kuukaudessa Selvitimme myös, millaisia työsuhde-etuja työsopimukseton luottamustoimi tarjoaa
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kansanedustajien-palkat-ja-tyosuhd…
Linkki aloituksen väitteeseen tai kyseessä on valeuutinen.
Vierailija kirjoitti:
Lähden ruotsin puolelle
Vähennysten vuoksi kaatuu myös muut terveysalan toimijat. Jos organisaatioista lähtee tekijät, ei tarvita sen alan valvontaa, eikä edunvalvontaa. Esimerkkinä hyvinvointialueiden biopankit.