Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän joku koitti soittaa minulle tänään IRAK:sta?

Vierailija
10.08.2024 |

Ei ole mitään kytköksiä tuonne päin maailmaa...+964 suunta ja kännykkä itse näyttää että Irak. Onpa erikoista.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ihan mielenkiinnosta. Te, jotka tämän soiton olette saaneet. Oletteko tilanneet koskaan Temulta / aliexpressistä?

#95 vastaa: En ole koskaan tilannut kummastakaan näistä! 

Vierailija
102/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

irakista soitettiin ja laskunmukaan olin seuraavana päivänä soittanut irakiin toiseen numeroon.en todellakaan ollut soittanut,mistä osaisin soittaa irakiin palvelunumeroon, enkä todellakaan ollut soittanut mihinkään sinä päivänä.no elisan laskussa oli irakiin puhelu joka oli kestänyt 14min ja maksoi noin 20 euro. soitin elisalle ja selitin asian, hyvittivät kyseisen maksun minulle.eivät selittäneet miten oli mahdollista että näin kävi.tarkkailkaa laskuanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäys edelliseen.en vastannut siihen irakin puheluun.eli miten he pystyvät tekemään sen että seuraavana päivänä olen muka soittanut irakiin ihan toiseen numeroon? elisassa tietävät varmaankin.tämä juttu on sitten totta.mulla on laskusta todisteet ym.

Vierailija
104/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää prepaid-liittymiä. Ei tule enää outojen numeroiden soittoa.

Vierailija
105/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli puhelu numerosta +964 770 462 6613. Irak suuntanumerosta. Ilmoitin häirikkö voittajaksi. Mistähän saavat numeron. On salainen

Samoin.  Se oli viesti Irakista ,kun tarkistin...Mistä ne näitä numeroita ottaa .??

no numerot "otetaan" listasta. Tiedetään että numeroita on 0-9. ja tiedetään että suomessa on yhteensä 7 numeroa.... Sitten vain robocaller soittamaan läpi... äkkiä tulee numerot käytyä läpi mitkä hälyyttää.  Ei se salainen numero tarkoita etteikö siihen voisi soittaa ihan näpyttelemällä numero.

Vierailija
106/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kysynyt, miksi sulla ei OLE KAAPU PÄÄLLÄ ...

Vierailija
107/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko viime viikonloppuna jäänyt jotain sinne, hanskat tai pipo, tms? 

Vierailija
108/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kysynyt, miksi sulla ei OLE KAAPU PÄÄLLÄ ...

Pian se on oven takana huhuuuu

Vierailija
109/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku koko ajan kirjoittelee minulle vauva-palstalle, ennen vanhaan suomi24-palstalle ja Ylilaudalle. 

Miksi koko ajan joku vahtii ja vainoaa minua?

Jotenkin ymmärtäisin jos olisin poliitikko ja tai tärkeässä yhteiskunnallisessa asemassa tai aktivisti tai toimittaja, mutta kun en ole enkä aio olla.

Vierailija
110/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku koko ajan kirjoittelee minulle vauva-palstalle, ennen vanhaan suomi24-palstalle ja Ylilaudalle. 

Miksi koko ajan joku vahtii ja vainoaa minua?

Jotenkin ymmärtäisin jos olisin poliitikko ja tai tärkeässä yhteiskunnallisessa asemassa tai aktivisti tai toimittaja, mutta kun en ole enkä aio olla.

Me on kyllä ajateltu, että nyt sun on aika alkaa olla. Totuttele ajatukseen. Olemme sinuun yhteydessä. 

Vierailija
111/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli häläri Irakista.

Joku kysyi Temusta tai Aliexpressistä. En ole kummastakaan ikinä tilannut, mutta pari päivää sitten googlasin jotain tyyliin "miksi jotkut ostaa Temusta". Mutta ei kai sentään tähän voi liittyä.

Vierailija
112/112 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin joku virheellisesti luulisi koko ajan minun olevan poliitikko, aktivisti, toimittaja, tärkeässä yhteiskunnallisessa asemassa oleva. Ihan kuin joku toiveajattelisi, että minusta tulisi sellainen ja elää sitten niissä harhoissaan sen mukaan.

Itse en ole ajatellut koskaan ryhtyväni politikkaan, aktivistiksi tai toimittajaksi olkoot aikaa tai ei. Tärkeään yhteiskunnalliseen asemaankaan ei ole mitään halua ollut koskaan enkä edes suostuisi sellaiseen. Ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän