Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän joku koitti soittaa minulle tänään IRAK:sta?

Vierailija
10.08.2024 |

Ei ole mitään kytköksiä tuonne päin maailmaa...+964 suunta ja kännykkä itse näyttää että Irak. Onpa erikoista.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bush soittelee siellä etsii vieläkin niitä joukkotuhoaseita joiden perusteella tapettiin satojatuhansia siviilejä Irakissa...

Vierailija
22/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:llä joku tuttu rauhanturvaajana Irakissa?   Jos vaikka heidän saattueensa on joutunut väijytykseen, radiot menneet rikki ja yritti soittaa ekaan muistamaansa numeroon löytämällään paikallisella kännykällä  :o

Joo, varmasti oli. Tai sitten se oli joku ihana upseeri, joka oli nähnyt APn kuvan netissä ja rakastunut. 

Oli kumpi hyvänsä, niin olisi tarvinnut rahaa hotelliin ja ruokaan ja lentolippuihin, jotta voi rientää välittömästi APn luokse.

Mutta voi, ensi viikolla rahat olisivatkin kadonneet sodan melskeessä ja olisi pitänyt lähettää lisää, että ihana mies pääsee karauttamaan ratsullaan APn ovelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sodan jäljiltä kaikenmaailman aareita piilossa, jotka pitäisi saada maasta ulos. Vähän roposio sijoittamalla olisit voinut tienata miljoonia.

Vierailija
24/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irakista

aloittaja lyhensi tuon laittamalla iin tilalle kaksoispisteen

Kahvilan teelajitelmahyllyssä luki: tee:t.

Suomi:ssako tämä tapahtui?

Vierailija
25/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:llä joku tuttu rauhanturvaajana Irakissa?   Jos vaikka heidän saattueensa on joutunut väijytykseen, radiot menneet rikki ja yritti soittaa ekaan muistamaansa numeroon löytämällään paikallisella kännykällä  :o

Joo, ja pyytää pikaisena pankkisiirtona katetta tilille, jotta pääsee lähimmälle lentokentälle, että pääsee rakas,rakas heti kotiin sun luoksesi. Lentoliput maksaa myös paljon, dollari on sopiva valuutta. Soita nyt kiireesti tuohon numeroon, ja sanot vain yes darling ja pyydät pankkiyhteystiedot. Asap.

Vierailija
26/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin soitti eilen joku Irakista. En vastannut, enkä sen kummemmin jäänyt ihmettelemään.

Vierailija
27/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiselle tullut hiljattain myös Irakista:

964 770 136 6993.

Numerotiedustelukin sanoi että hui kauhistus ja ettei missään nimessä kannata edes vastata ja ohjeisti pistämään estoon.

Vierailija
28/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli wa-viesti intialaisesta numerosta ja profiilikuvassa kaunis nuori nainen. En aukaissut viestiä. Puhelun vielä ymmärtäisin, mutta että wa-viesti, kui se on mahdollista? Huijari tietty ja luuli varmaan mieheksi kun mulla on nimi joka käy miehille ja naisille. 

Vierailija
29/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se halua kysyä millainen sää on Suomessa

Vierailija
30/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihme että kaikki romanssihuijarit ja muut huijarit vaan porskuttaa. Vuosia on kerrottu että se maatunnus ei merkkaa mitään kun huijarit tms.soittelee. 

Vierailija
31/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös eilen soitto Irakista. En vastannut.

Näitä kai joskus tulee, erikoisin kohdalle sattunut oli pari vuotta sitten, kun työpuhelimeen, jonka numeroa ei periaatteessa pitäisi olla saatavilla yleisesti tuli useampi soitto Serbiasta.

Vierailija
32/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli wa-viesti intialaisesta numerosta ja profiilikuvassa kaunis nuori nainen. En aukaissut viestiä. Puhelun vielä ymmärtäisin, mutta että wa-viesti, kui se on mahdollista? Huijari tietty ja luuli varmaan mieheksi kun mulla on nimi joka käy miehille ja naisille. 

Noille huijareille on ihan se ja sama, kumpaa tai mitä sukupuolta on. Täkyjä ne heittävät, ja jos joku avaa kukkaronsa nyörit, kromosomisto eikä identifioituminen merkitse yhtään mitään. Hyväuskoisuus ja höynäytettävyys ratkaisee, oli nimi mikä tahansa. 

Vierailija
33/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille huijareille on ihan se ja sama, kumpaa tai mitä sukupuolta on. Täkyjä ne heittävät, ja jos joku avaa kukkaronsa nyörit, kromosomisto eikä identifioituminen merkitse yhtään mitään. Hyväuskoisuus ja höynäytettävyys ratkaisee, oli nimi mikä tahansa. 

Miten huijari voi päästä jonkun tuntemattoman whatsappiin? 

Vierailija
34/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin. Ei ne saa apua muulta kuin sattumanumerosta toiselta puolen palloa.  Rahaa pitää laittaa heti ja paljon. Mieluimmin kaikki. 

Vierailija
35/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari. Minullekin tuli whatsapp-puhelu irakilaisesta numerosta, soittaja oli nimennyt itsensä jonkun nimekkäämmän Tiktok-vaikuttajan mukaan (googlasin). Meni estoon numero, mutta ottaa päähän ajatella, että tuo varmaan tarkoituksella soittelee nuorille

Vierailija
36/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irakista

Jos Alilla oli seksihatatila!

Vierailija
37/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bush soittelee siellä etsii vieläkin niitä joukkotuhoaseita joiden perusteella tapettiin satojatuhansia siviilejä Irakissa...

Ja eloonjääneet tulivat katukuvasta päätellen kaikki tänne. Onhan täällä kela.

Vierailija
38/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku komea amerikkalainen sotilas, ehkä jopa upseeri, tarvii apuasi päästäkseen kotiin sieltä. Lähetät vain tonnin lentolippua varten niin voi tulla Suomeen kanssasi treffeille. Tällä tavalla tapasin oman jenkkimieheni.

Vierailija
39/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa mihinkään numeroon jos on asiaa niin laittaa viestin.

Vierailija
40/112 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä täällä se voitaisiin tietää, harvoin täällä irakilaisia soittelee.

Itse suljen heti ulkomailta tulevat puhelut. Matkalla olevat tuttavatkin soittavat kännykästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän