Miksihän joku koitti soittaa minulle tänään IRAK:sta?
Ei ole mitään kytköksiä tuonne päin maailmaa...+964 suunta ja kännykkä itse näyttää että Irak. Onpa erikoista.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa osoitteesta Kukasoitti.fi ja jättää myös oma kommentti sinne.
Juu, kannattaa kommentoida sunne että en tiedä mikä numero tämä on. Todella hyödyllistä.
+9647733132857
26.9.2024 en ehtinyt vastata ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakista
aloittaja lyhensi tuon laittamalla iin tilalle kaksoispisteen
Kahvilan teelajitelmahyllyssä luki: tee:t.
Jos siellä myytiin golftarvikkeita?
Mulle tuli wa-puheluja Iranista ja useampi Englannista. Estoon vaan
Vierailija kirjoitti:
+9647733132857
Mullekin tuli , pirahti vain kaksi kertaa ja onneksi en vastannut enkä olisi ehtunytkään . Odottivatko takaisinsoittoa ?
No ei noihin tarvitse vastata. Voi heti päätellä että yritetään kushettaa.
Hänellä on asiaa maanmiehilleen, mutta yksi numero väärin
Soittiko hän siis IRAK:sta SUOMI:in?
Ehkä olet saanut perinnön joltain prinssiltä, tahi voittanut arvonnassa k amelin tai lentävän maton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+9647733132857
Mullekin tuli , pirahti vain kaksi kertaa ja onneksi en vastannut enkä olisi ehtunytkään . Odottivatko takaisinsoittoa ?
Jaa! Mitähän pahaa voi tapahtua jos vastaa tuntemattomaan numeroon?
Vastaan itse omaan kysymykseeni. Tuntemattoman numeroon vastaamisesta ei koidu mitään ongelmia!
Ihan arpomalla ne niitä numeroita kokeilee jollain automaatiolla eli eivät tiedä onko edes käytössä oleva numero ennenkuin puhelin hälyttää. mulle tullu viikon sisällä intiasta ja irakista. tounen tavallisena ja toinen whatsapp -puheluna. Heti vaan estoon tuollaiset.
Minulle myös oli tullut Irakista tänään. Tosin en kuullut soittoa, ilmeisesti antoi soida vain hetken. Oli alku 9647757326 (loppua ei näy ja en tohdi avata koko numeroa, sillä silloin kännykkäni ottaa yleensä puhelun).
Harmi, kun tämä on niin yleistä.
Vihaisen (vanhan) naisen syndrooma
Erityiset yhteiset nimittäjät vihaisen (vanhan) naisen oireyhtymässä erottavat sen kaikista nykyisistä vakiintuneista luokitteluista. Nämä oireet ovat jaksoittaiset provosoimattoman vihanpurkaukset, avioliitoon yhteensopimattomuus, vakavat itsemurhayritykset, alttius alkoholin ja huumeiden väärinkäytölle, sairaalloisesti suuntautunut kriittinen asenne ihmisiin ja päinvastainen pakkomielteinen tarve menestyä kaikissa pyrkimyksissä, sekä voimakas siisteyden ja täsmällisyyden tarve. Tämä jatkuva täydellisyyteen pyrkiminen on heidän tuhonsa. Hoito on parhaimmillaan lievittävää ja sitä yleensä vastustetaan. Esitämme kolme tapausta sekä heidän takiaan kärsivien miestensä seurausoireyhtymän, jotka reagoivat vihaan vahvistamalla heikkoja maskuliinisia halujaan.
Journal of American Medical Association, 'The Angry Woman Syndrome': https://jamanetwork.com/journals/jamapsychiatry/article-abstract/490382
Kun soitetaan seuraavan kerran Irakista (tai muualta, mistä et todellakaan tunne ketään), kannattaa vastata ja antaa heti pankkitunnukset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli puhelu numerosta +964 770 462 6613. Irak suuntanumerosta. Ilmoitin häirikkö voittajaksi. Mistähän saavat numeron. On salainen
Samoin. Se oli viesti Irakista ,kun tarkistin...Mistä ne näitä numeroita ottaa .??
Satunnaisgeneraattorilla haetaan ja voi tulla kenen numero vaan ja varsinkin heidän, jotka antavat numeronsa eri firmoille vaikka olisi salainenenkin.
Hottis neitokainen tavoitteli wa-yhteydellä Pakistanista. Hintsummin tuttuja siellä päin.
Ihan mielenkiinnosta.
Te, jotka tämän soiton olette saaneet. Oletteko tilanneet koskaan Temulta / aliexpressistä?
Vierailija kirjoitti:
Hei, mullekin tuli viime viikolla Irakista puhelu, tarkistin numeron googlesta. Kuka soitti -sivulla ei tietoa numerosta. No on mulle tullut jostain Kongon tasavallastakin ja ties mistä muualta. Estoon vaan.
Jos siellä on joku sukulaisesi vaikkapa kuollut ja sinua odottaa miljoonaperintö.
Joku sieltäpäin haluaa kanssasi kiihkeästi naimisiin. Myötäjäisinä kameli ja asiaankuuluva selkäsauna.