Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtaan vuorostani M

Vierailija
10.08.2024 |

Vaimoa ei kiinnostanut tipan pätkää seksi eikä toisen tarpeet.

Rupesin sitten olemaan poissaoleva ym...

Nyt tänä vuonna vaimo kysellyt seksiä ja "vaimon sanoilla" kieltäytynyt joka kerta :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Älä luovuta.

Vierailija
2/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, mahtaa nyt olla hyvä mieli.

Itse olin haluton useamman vuoden, kokeiltiin aikataulutettua seksiä (auttoi vähän, kun ei tarvinnut koko ajan pelätä joutuvansa torjumaan toisen), sitten yritin antaa vaikka en todellakaan halunnut (siitä ei jäänyt hyvä mieli kenellekään). Sitten oltiin myös pitkään ilman. Annoin luvan hakea myös muualta, johon mieheni ei ryhtynyt. Jos sinusta tuntuu että et saanut seksiä vain koska toinen halusi olla sinulle ilkeä, fine, mutta luulisin sinun olevan väärässä. Meillä miehen oli alkuun vaikea suhtautua palanneisiin (koviin) haluihini, mutta tilanne parantui nopeasti. 

Järki käteen.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin haluton useamman vuoden, kokeiltiin aikataulutettua seksiä (auttoi vähän, kun ei tarvinnut koko ajan pelätä joutuvansa torjumaan toisen), sitten yritin antaa vaikka en todellakaan halunnut (siitä ei jäänyt hyvä mieli kenellekään). Sitten oltiin myös pitkään ilman. Annoin luvan hakea myös muualta, johon mieheni ei ryhtynyt. Jos sinusta tuntuu että et saanut seksiä vain koska toinen halusi olla sinulle ilkeä, fine, mutta luulisin sinun olevan väärässä. Meillä miehen oli alkuun vaikea suhtautua palanneisiin (koviin) haluihini, mutta tilanne parantui nopeasti. 

Järki käteen.

N

Kokeilepa laittaa tuossa sukupuolet toisin päin ja tee siitä uusi aloitus. Saat kuulla, että haluttomuus johtuu siitä ettei mies rakasta naista ja että mies on onneton tuhkamuna. Miksi vain miesten pitäisi ottaa järki käteen?

Vierailija
4/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kummassakin tilanteessa pahis eikä nainen opi mitään. Toki pientä tyydytystä saa kun pihtari saa maistaa omaa lääkettään :D . Kohta tulee syytöksiä pettämisestä tai "miksi en kelpaa".

Vierailija
5/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien miesten, vaan ap:n. Itse ainakin rakastan puolisoani, hän minua (ainakin luultavasti, kun ei ole häipynyt) vastoinkäymisistä huolimatta.

Vierailija
6/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikeasti tajua tätä koston ilmapiiriä. Tai siis kuka tässä nyt voittaa sitten. Ei kukaan. Kärsin kauheasti halutomuudestani, tuntui hirveältä että en vaan pystynyt seksiin rakastamani miehen kanssa. Olisin murtunut täysin jos sen päälle mieheni olisi halunnut vielä "opettaa" minua.

2/5

Vierailija
7/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on suloinen.

Vierailija
8/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies M isolla ämmällä?

3/3  

Saat / SAIN kuulla, että haluttomuus johtuu siitä ettei mies rakasta naista ja että mies on onneton tuhkamuna. Miksi vain miesten pitäisi ottaa järki käteen?

The End =???

Vierailija
9/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tympeältä tuo teidän suhde. Ehkä tuo mielihyvä, jota tunnet käytöksesi seurauksena, peittää osan huonosta fiiliksestäsi. Mutta ennen pitkää se ei enää toimi. Sitten teidän on pakko yhdistää voimanne, jos haluatte ratkaista ongelmianne. Nythän siis toimit tahallasi parisuhdettanne vastaan.

Vierailija
10/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki käteen.

N

Kokeilepa laittaa tuossa sukupuolet toisin päin ja tee siitä uusi aloitus. Saat kuulla, että haluttomuus johtuu siitä ettei mies rakasta naista ja että mies on onneton tuhkamuna. Miksi vain miesten pitäisi ottaa järki käte

Miehesä aina vika. Jos vonkaa jatkuvasti tai ei huvita niin aina naisilla oikeus suuttua ja veivata ystävien kanssa miten mies käyttäytyy huonosti. Eikä koskaan omassa käytöksessä vikaa.

Vierailija
11/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ole koskaan väärässä. 

Nainen voi pihdata mieheltään mutta silti masturboi. Miehen pitää ymmärtää kaikki. Jos mies ei antaisi naiselle mutta runkkaa niin voi helvetti miten saisi palautetta ja nainen miettisi mikä hänessä vikana!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän