En osta enää mitään uutena jotta Suomeen ei kerry verotuloja
Ostan vain kirppareilta ja käytettynä, jotta tätä nykyistä pahoinvointiyhteiskuntaa ei rahoiteta minun ostovoimallani.
Kommentit (28)
Harmi kun vasta nyt huomasin tämän. Olisin ottanut äsken talteen puoli kiloa käytettyä ruokaa sinua varten.
Joo minä ostan pimperoakin vain ulkomaalaisilta solakoilta naisilta kuten tsekeiltä. Suomitantat ei muutenkaan maksaisi ripsiiirakan myynnistä veroja.
Tulee sitä veroa kirppareilta ja käytetyistäkin. Kohta vielä nousee verot, että kiitos vaan veroistasi.
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään Suomessa tuotettuja, koska yrittäjät äänesti Kokoomusta ja koko yhteiskunta sekaisin.
No todellakaan ei kaikki yrittäjät äänestä Kokoomusta tai persuja.
t. yksi, joka ei ole ikinä äänestänyt noita
Vierailija kirjoitti:
Sama. Minun boikottini uusien tuotteiden ostamiseksi koskee lähinnä sitä miten hinnat on hilattu taivaisiin. Kuluttajilta yritetään nyhtää kaikki rahat mitä irtoaa.
Kävin eilen tutussa pizzeriassa syömässä, ja siellä oli hintoja laskettu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, saadaan verotulot alas ja joudutaan leikkaamaan entistä enemmän tuilla eläjiltä. 😂🤣
Siinä samalla kaatuu yrityksiäkin eli hyvä yhtälö.
Sitähän hallitus toivoo että kaikki ostokset tehtäisiin ulkomailta tai laivoilta, mitä muutakaan 25,5% alv tarkoittaisi. eli 100€ ostoksesta menee 25,5€ veroa.
Sama. Minun boikottini uusien tuotteiden ostamiseksi koskee lähinnä sitä miten hinnat on hilattu taivaisiin. Kuluttajilta yritetään nyhtää kaikki rahat mitä irtoaa.