Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta enää mitään uutena jotta Suomeen ei kerry verotuloja

Vierailija
10.08.2024 |

Ostan vain kirppareilta ja käytettynä, jotta tätä nykyistä pahoinvointiyhteiskuntaa ei rahoiteta minun ostovoimallani.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minun boikottini uusien tuotteiden ostamiseksi koskee lähinnä sitä miten hinnat on hilattu taivaisiin. Kuluttajilta yritetään nyhtää kaikki rahat mitä irtoaa. 

Vierailija
22/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun vasta nyt huomasin tämän. Olisin ottanut äsken talteen puoli kiloa käytettyä ruokaa sinua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä ostan pimperoakin vain ulkomaalaisilta solakoilta naisilta kuten tsekeiltä. Suomitantat ei muutenkaan maksaisi ripsiiirakan myynnistä veroja.

Vierailija
24/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sitä veroa kirppareilta ja käytetyistäkin. Kohta vielä nousee verot, että kiitos vaan veroistasi.

Vierailija
25/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään Suomessa tuotettuja, koska yrittäjät äänesti Kokoomusta ja koko yhteiskunta sekaisin.

No todellakaan ei kaikki yrittäjät äänestä Kokoomusta tai persuja.

t. yksi, joka ei ole ikinä äänestänyt noita

Vierailija
26/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minun boikottini uusien tuotteiden ostamiseksi koskee lähinnä sitä miten hinnat on hilattu taivaisiin. Kuluttajilta yritetään nyhtää kaikki rahat mitä irtoaa. 

Kävin eilen tutussa pizzeriassa syömässä, ja siellä oli hintoja laskettu.

Vierailija
27/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, saadaan verotulot alas ja joudutaan leikkaamaan entistä enemmän tuilla eläjiltä. 😂🤣

Siinä samalla kaatuu yrityksiäkin eli hyvä yhtälö.

Vierailija
28/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän hallitus toivoo että kaikki ostokset tehtäisiin ulkomailta tai laivoilta, mitä muutakaan 25,5% alv tarkoittaisi. eli 100€ ostoksesta menee 25,5€ veroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän