Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset ovat geneettisesti huonoa kansaa, kertoo Helsingin Sanomat.

Vierailija
10.08.2024 |

Tutkijat vertasivat Suomea Tanskaan ja Ruotsiin, jotka molemmat menestyvät urheilussa todella hyvin, ja totesivat että syynä on suomalaisten heikko perimä. Lääkkeksi he ehdottavat geenipoolin laajentamista.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010621252.html

Kommentit (328)

Vierailija
121/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö suomalainen keihäänheittäjä edes urheilijalta verrattuna kilpakumppaneihinsa? Lihakset puuttuvat täysin.

Tekniikka hyvä, lihakset puuttuvat.

Vierailija
122/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten rumasti saa suomalaisista kirjoittaa. Rasismia pahimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella yli 100 kultaa kesäolympialaisista

Suomen saalis Pekingin kisoissa jäi pieneksi, mutta olemme yhä yksi kaikkien aikojen menestyneimmistä maista. Kooste esittelee kultamitalisteja vuosien varrelta.

Kaikkien aikojen tilastossa Suomi on Pekingin olympialaisten jälkeen edelleen 15 eniten mitaleja saavuttaneen maan joukossa.

https://yle.fi/aihe/kategoria/elava-arkisto/suomella-yli-100-kultaa-kes…

Vierailija
124/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakuunapataljoonassa oli erityinen urheilujoukkue. Olin syvästi järkyttynyt heidän henkisestä tasostaan, kuin pikkulapsia.

Kaikki 18+ nuoret miehet on epäkypsiä toheltajia tilaisuuden tullen. Luultavasti naisetkin mutta niitä ei meidän aikaan armeijassa näkynyt. 

Nykyajan nuoret 18-25 ovat varhaisteinien tasolla.

Vierailija
125/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin fiksuja, osaavia, sivistyneitä ja ahkeria ihmisiä kuin urheilullisesti lahjakkaita, älyllisesti vajavaisia ja kulttuurisesti taantuneita. Ehkä geeniteknologia sitten korjaa kaikista suomalaisistakin joskus kauniita, urheilullisia ja isokullisia.

Olin nyt siis tasan yhtä rasistinen kuin hesarin artikkeli.

Onko länsisuomessa ehkä isompi varuste kun ei ole pientä idän perunanokkaa,tostakin oli joku tutkimus.tosiasiassa ei voi ihmisyyttä arvotella näin.katson luonnetta ensin.

Suomalainen/valkoinen luonne ja kyvykkyys tuottavat länsimaisia sivistyneitä progressiivisia hyvinvoivia yhteiskuntia. Ruskeilla ihmisillä taas jotain muuta.

Ei se geeneistä johdu. Tai jos johtuu, niin sitten suomalaisilla geeneillä EI tehdä länsimaisia sivistyneitä hyvinvointiyhteiskuntia. Suomi on ollut suurimman osan ajasta jotain ihan muuta.

Vierailija
126/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa lastensairaalassa hoidetaan eniten m u slimilasten perinnöllisiä sairauksia. He kun ovat hyvin sisäsiittoisia. Miksi näille edes annetaan kansalaisuus, kun näkee, että perimä heikkenee näin valtavasti?

Vierailija
127/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mitä minä juuri luin. Ehtaa rotuoppia. Onko tämä nyt in vai out, wokettajien mielestä rotuoppi on in ja tämän professorin mielestä, mutta jos minä puhun suomalaisten geeneistä, minut leimataan natsiksi, koska minä en halveksi siperialaisia persjalkageenejämme, vaan päinvastoin pidän niitä uniikkeina ja arvokkaina. 

Vierailija
128/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suomen ilmapiiri yleisesti on mielestäni epäkannustava, vihainen. Itse en ainakaan saa paarhaita tuloksia sellasessa ilmapiirissä.

Vierailija
129/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen monen suomalaisen naamastakin, ettei ihan samaa tasoa olla skandinaavien kanssa.

Vinosilmäisiä korkaposkipäisiä pallopäitä.

Vierailija
130/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl-Erik Mickelsen on aito rotuopin kannattaja, hän on rasisti, kuten RKP-laiset yleensäkin.

Vierailija
131/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, mitä minä juuri luin. Ehtaa rotuoppia. Onko tämä nyt in vai out, wokettajien mielestä rotuoppi on in ja tämän professorin mielestä, mutta jos minä puhun suomalaisten geeneistä, minut leimataan natsiksi, koska minä en halveksi siperialaisia persjalkageenejämme, vaan päinvastoin pidän niitä uniikkeina ja arvokkaina. 

Minunkin muelestä menninkäismalli on söpö ja viehättävä.MAkuasia.

Vierailija
132/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista kun geneettisesti huono kansa on toistuvasti maailman onnellisin ja on rakentanut yhden maailman johtavista hyvinvointivaltioista?

Hyvinvointivaltion jota nykyinen paskahallituksemme tuhoaa paraikaan.

Se jatkaa huonoilla korteilla siitä mihin edelliset hallitukset ovat maan jättäneet. Mikä tahansa hallitus ollessaan vallan kahvalla nyt joutuisi tekemään vastaavia vaikeita päätöksiä.

No ei todellakaan "joutuisi". Leikkaukset tehtaisiin ihan muualta mistä tämä tuhohallitus tekee. Orpon hallituksen järjenköyhä leikkuulista ei aiheiuta kun mittavaa tuhoa ja lisäkustannuksia valtiolle, jokainen vähänkin aikuistunut tämän ymmärtää ihan maalaisjärjellä.

Eri

Vierailija
133/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista kun geneettisesti huono kansa on toistuvasti maailman onnellisin ja on rakentanut yhden maailman johtavista hyvinvointivaltioista?

Kysyttiinkö sinulta oletko maailman onnellisin? Yhdeltäkään suomalaiselta ei kysytty.

Tutkimus tehtiin ihan muilla tavoilla, on väärin päätellä ihmisten  onnellisuutta valtion mittareilla. Himoverotuksella pidetään yllä valtiota mutta ihmiset voivat huonosti.

Vierailija
134/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, RKP:n pölyisestä varastosta on kaiveltu kallon mittauslaitteisto jälleen esille ja HS-kansa hurraa uudelle uljaalle aatteelle.

Vierailija
135/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karl-Erik Mickelsen on aito rotuopin kannattaja, hän on rasisti, kuten RKP-laiset yleensäkin.

En todellakaan usko tuohon väitteeseen, mutta herralla on tyypilliset skandinaaviset piirteet ja vaikuttaa lusäksi mukavalta.

Vierailija
136/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se hesarin suursuosikki freudenthal tuon tiesi kun perusti kokonaisen puolueen ja liikkeen pitämään ruotsinkielisten paremmat geenit erossa suomalaisten surkeista geeneistä.

Hesari oli kyllä aikoinaan suomenkielisten puolella tässä. Hufvudstadsbladet saa kunnian tästä aiheesta.

Vierailija
137/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset  eivät ole geeneiltään toisilleen sukua ja Siperian Volgan-mutka teoriakin on haudattu vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
138/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen monen suomalaisen naamastakin, ettei ihan samaa tasoa olla skandinaavien kanssa.

Vinosilmäisiä korkaposkipäisiä pallopäitä.

Sekö pn huono asia. Miksi?

On näitä piirteitä paljon norjalaisissakin, katsokaas kun idästä on virrannut porukkaa ja geenejä ihan sinne asti. Ei ole kaikki skandinaavitkaan hevosnaamaisia pallosilmiä. Miksi semmoiset edes olisi meitä hienompia ihmisiä, germaanit, slaabot, latinot jne, pulleat ulkonevat silmät ja hennot pitkulaiset luurangot, ei niitä piirteitä ole luitu pohjoisiin olosuhteisiin. Meidän viirusilmien, vahvajalkaisten, paksukallojen kehot on tehty pohjoisiin viimoihin. 

Vierailija
139/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomessa on kyllä vähän vajaata porukkaa.

Vierailija
140/328 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa laitat tämän aloituksen?