Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän kynsin hampain kiinni nuoruudesta vaikka olen 30

Vierailija
09.08.2024 |

En halua lapsia, biletän ja pukeudun kuten nuoret.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daiju.

Vierailija
2/6 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää elää omannäköistä elämää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuota tietoa kaipasinkin. 

Vierailija
4/6 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheta pitää arvokkaasti.

Vierailija
5/6 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuko pelottaa vai mikä?  Pukeutumisessa vaatinee jo enempi viitseliäisyyttä, jotta onnistuu valitsemaan tarpeeksi "lapsellisia" vaihtoehtoja kun aika vähän on omasta mielestäni sellaisia vaatteita/ asusteita, jotka olisivat nykyisin ainoastaan nuorten käyttämiä eikä lainkaan (täyspäisten) vanhempien. - Se on toinen juttu, että osa vaatteista sopii paremmin nuoremmille kuin vanhemmille, koska onhan lapsen ja vanhemman mittasuhteetkin eriliaiset

Sinkkumies

Vierailija
6/6 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tämän päivän 30v on ihan erilaisessa elämäntilanteessa kuin vielä viime vuosituhannella, tai jopa 2000-luvun alussa.

Ei ole ollenkaan epätavallista elää "vielä" 30-vuotiaana samoin kuin 20-vuotiaana: lapsettomana, sinkkuna, pätkätöissä tai opiskellen, vapaa-ajan täyttäen harrastukset ja kaverit.

Elän itse näin tuoreena kolmekymppisenä hyvin pitkälti samanlaista elämää kuin 19-vuotiaana vasta omilleni muuttaneena - ja tunnen jopa nelikymppisiä, jotka ovat samassa tilanteessa.

Itse en tosin ole mikään bilettäjä, vaan pikemminkin nörtti, mutta varsinkin videopeliporukoissa ikähaitari on todella laaja. "Kalja ja videopelit" kuuluu monen viikonlopunviettoon, oli ikää sitten 22 tai 42.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi