Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kymmenen vuoden seurustelun jĂ€lkeen mies kosi minua 💕💕

Vierailija
09.08.2024 |

Istuimme yhdessÀ puiston penkillÀ, ja sydÀmeni alkoi pamppailla. Mies katsoi minua syvÀlle silmiin, ja siinÀ hetkessÀ ymmÀrrÀn, ettÀ jotain suurta on tapahtumassa. HÀn hengittÀÀ syvÀÀn ja kÀÀntyy minua kohti. "TiedÀtkö," hÀn sanoo, "kun nÀin sinut ensimmÀisen kerran, tiesin heti, ettÀ olet erityinen." Hymyn myötÀ muistan kaikki ne hetket, jotka olemme kokeneet yhdessÀ.

Sitten hÀn kaivaa taskustaan pienen, kauniin laatikon. Kun hÀn avaa sen, sydÀmeni hyppÀÀ kurkkuuni. SiinÀ on yksinkertainen, mutta upea sormus. Mieheni katsoo minua hymyillen, mutta silmissÀÀn on myös vakavuutta. "Olen rakastanut sinua nÀiden kymmenen vuoden ajan, ja haluaisin viettÀÀ koko loppuelÀmÀni kanssasi. Haluatko mennÀ naimisiin kanssani?"

Aika tuntuu pysĂ€htyvĂ€n. Tunnen kyyneleiden nousevan silmiini. SekĂ€ ilon ettĂ€ onnen tunne valtaa minut. "KyllĂ€! KyllĂ€, minĂ€ haluan!" huudan ja heittĂ€ydyn hĂ€nen syliinsĂ€. TĂ€mĂ€ hetki on tĂ€ydellinen, ja tuntuu siltĂ€, ettĂ€ koko maailma ympĂ€rillĂ€mme katoaa. Mieheni laittaa sormuksen sormelleni, ja se istuu siinĂ€ tĂ€ydellisesti, kuin se olisi aina ollut osa minua. 💕

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ilmeisesti haaveilee tÀllÀisestÀ. Miesten haaveet liittyy lÀhinnÀ seksiin.

Haluan tavata naisen, joka haaveilee saavansa sormuksen sormelleen 😂

TĂ€s o sellane.

Vierailija
22/24 |
10.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Keksitty juttu. 

Ei kukaan odota kymmentĂ€ vuotta. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta on pitkÀ aika odottaa, ellette olleet alunperin 16-vuotiaita.

Vierailija
24/24 |
10.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taas tÀmÀ sairas satutÀti.