Kymmenen vuoden seurustelun jälkeen mies kosi minua 💕💕
Istuimme yhdessä puiston penkillä, ja sydämeni alkoi pamppailla. Mies katsoi minua syvälle silmiin, ja siinä hetkessä ymmärrän, että jotain suurta on tapahtumassa. Hän hengittää syvään ja kääntyy minua kohti. "Tiedätkö," hän sanoo, "kun näin sinut ensimmäisen kerran, tiesin heti, että olet erityinen." Hymyn myötä muistan kaikki ne hetket, jotka olemme kokeneet yhdessä.
Sitten hän kaivaa taskustaan pienen, kauniin laatikon. Kun hän avaa sen, sydämeni hyppää kurkkuuni. Siinä on yksinkertainen, mutta upea sormus. Mieheni katsoo minua hymyillen, mutta silmissään on myös vakavuutta. "Olen rakastanut sinua näiden kymmenen vuoden ajan, ja haluaisin viettää koko loppuelämäni kanssasi. Haluatko mennä naimisiin kanssani?"
Aika tuntuu pysähtyvän. Tunnen kyyneleiden nousevan silmiini. Sekä ilon että onnen tunne valtaa minut. "Kyllä! Kyllä, minä haluan!" huudan ja heittäydyn hänen syliinsä. Tämä hetki on täydellinen, ja tuntuu siltä, että koko maailma ympärillämme katoaa. Mieheni laittaa sormuksen sormelleni, ja se istuu siinä täydellisesti, kuin se olisi aina ollut osa minua. 💕
Kommentit (24)
Keksitty juttu.
Ei kukaan odota kymmentä vuotta.
Kymmenen vuotta on pitkä aika odottaa, ellette olleet alunperin 16-vuotiaita.
Täs o sellane.