Onko muita, joita ei haittaa Suomen huono Olympia menestys?
Mitä väliä tuleeko mitaleja etenkin lajeista, joita kukaan ei edes seuraa. Eihän meitäkää kiinnosta saiko joku random maa pronssia purjehduksesta tms. Ei Suomelle mitään hyötyä ole mitaleista. Itse en tukisi huippu-urheilua verorahoilla.
Kommentit (47)
kYLLÄ NYT PITÄÄ ANTAA KUNNON APURAHAT "URHEILIJOILLE".
No tuo on hyvä ajattelutapa kun Suomen urheilijoilla about 60 Hengen ryhmä hengailee turistina pariisissa.
mistäköhän tuossa tuolle lössille maksetaan ?
ruotsilla taas erittäin onnistuneet kisat; kiitos positiviisuuden ja Kom-i-igen Hengen, Tänään taas mitali huomenna finaali beachvolleybollissa
suomalainen yhyy-yhyy itkee vaan.
Vierailija kirjoitti:
No tuo on hyvä ajattelutapa kun Suomen urheilijoilla about 60 Hengen ryhmä hengailee turistina pariisissa.
mistäköhän tuossa tuolle lössille maksetaan ?
ruotsilla taas erittäin onnistuneet kisat; kiitos positiviisuuden ja Kom-i-igen Hengen, Tänään taas mitali huomenna finaali beachvolleybollissasuomalainen yhyy-yhyy itkee vaan.
Nimenomaan verorahoja tuohon touhuun ei pitäisi laittaa, etenkin tärkeimmistäkin asioista leikataan.
Ei haittaa. Suomessa pitäisi urheilijat palkita paremmin niin tulis mitaleja. Jos amerikkalainen voittaa olympia-kultaa niin hänestä tulee heti miljonääri ja saa kovat sponssisopimukset. Suomessa saa tyyliin kymppitonnin ja tontin jostain kotikylän risteyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Suomessa pitäisi urheilijat palkita paremmin niin tulis mitaleja. Jos amerikkalainen voittaa olympia-kultaa niin hänestä tulee heti miljonääri ja saa kovat sponssisopimukset. Suomessa saa tyyliin kymppitonnin ja tontin jostain kotikylän risteyksestä!
Suomessa olisi mitalista saanut rahaa, kultamitalista 50 000 euroa. Muut Pohjoismaat ei maksa mitaleista mitään. No, säästyipä nekin rahat. Mutta herrojen kukkaroon ne kai sitten menevät.
Tykkään katsella kisoja ja muitakin huippu-urheilutapahtumia. Ihan hyvää viihdettä se on. Tunnetasolla minulle kuitenkin on ihan sama, kuka voittaa. Pikkuisen jopa tympäisee työpaikan kahvihuoneessa kuunnella sitä voivottelua, kun Suomi ei nyt pärjääkään. Samoin tympäisee aina kuunnella sitä hehkutusta silloin, kun Suomi jossain sattuu menestymään. Mitä väliä sillä on?
Ei haittaa. Toivoisin kuitenkin että tästä lähtee keskustelu siitä mihin koululiikuntaa tarvitaan.
Ei haittaa, vaikka olenkin kova penkkiurheilija ja katsonut kisoja päivär pitkät.
Minä. Ei ole ikinä hetkauttanut urheilutulokset mihinkään suuntaan. En oikein ymmärrä mitä merkitystä sillä on, että mistä maasta milloinkin tulee jonkun pilipalilajin paras milloinkin? Ei vaikuta mun elämään millään tavalla :D
Ainoat missä jänskätän Suomen puolesta on lätkän finaalit. Joitakin urheilulajeja tykkään seurata ihan vain mielenkiinnosta, mutta niissä ihan yksi pyhä lysti että kuka voittaa.
Haittaa se, että noihin on käytetty miljoonia rahaa,jota olisi tarvittu esim lääkäreihin, hoitajiin ja muuhun paljon tarpeellisempaan. Meillä suljetaan sairaaloita, ja tuonne harrasteluun menee rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten selität sen että esim ruotsi purjehduskisassa voitti hopeata eilen, rahaa ei ole näkynyt missään vaiheessa miettivät siinä urheilijat Miten he pääsevät Pariisista kotiin ?
Motivaatiota ns voittaja henkeä ei näillä suomen urheilijoilla ole!
Huvittaa, kun iigorit on onnensa kukkuloilla, kun Suomi ei saa mitaleita.
Itse ovat niin kansallismielisiä, että lähtevät naapurimaihin sotimishousut jalassa.
Se on pelkkää urheilua, ei niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Toivoisin kuitenkin että tästä lähtee keskustelu siitä mihin koululiikuntaa tarvitaan.
Mitä tekemistä tällä on koululiikunnan kanssa?
Lukiossa ei kyllä enää tarvitsisi olla liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun iigorit on onnensa kukkuloilla, kun Suomi ei saa mitaleita.
Itse ovat niin kansallismielisiä, että lähtevät naapurimaihin sotimishousut jalassa.
Se on pelkkää urheilua, ei niin vakavaa.
Putte putleri Nojatuoli kenraali taas puhuu viisaita 😳
Sitä poliitikkokuntaa voi alkaa harventaa Vapaavuoresta alkaen. Paljonkohan nämä poliitikkojen ja sidosryhmien Pariisin-reissut tulivat maksamaan? Ne ovat kaikki pois sieltä ruohonjuuritason varoista. En koe, että Vapaavuorella on entisenä poliitikkona minkäänlaista kompetenssia urheilujohtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä tällä on koululiikunnan kanssa?
Lukiossa ei kyllä enää tarvitsisi olla liikuntaa.
Ja suomi johtaa euroopan 2 diabetes tilastoa 😳 miksiköhän? Ne geenit juu taas ..
Ihan kiva kisoja katsella.
Mutta toivottavasti seuraaviin kisoihin ei lähetetä
Suomesta yhtään urheilijaa.
Oon ehkäpä jopa vahingoniloinen asiasta. En ole katsonut kisoja ollenkaan.