Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ja ajatuksia au-pairista? Vinkkejä au-pairia harkitsevalle?

Vierailija
06.02.2007 |

Olemme harkitsemassa au-pairin ottamista ratkaisemaan lapsemme päivähoito-ongelma äidin siirtyessä vähitellen työelämään. Perheeseemme kuuluu yksi 1,5-vuotias lapsi, äiti ja isä. Asumme ulkomailla ja olemme siis suomalainen perhe. Au-pairin haluamme Suomesta.

Mitä ajatuksia ja kokemuksia teillä on asiasta? Kiinostaa sekä työnantajapuolen, että au-pairien omakohtaiset kokemukset. Mitä kuluja au-pairista on palkan, ruoan ja huoneen lisäksi? Mitä kannattaa ottaa huomioon? Mihin varautua? Kuinka kauan au-pairin löytäminen kestää? jne. jne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ainakin meilläpäin perhe kustantaa kielikurssin ja meno-paluu lennot. Kyllä se sähkö ja vesilaskussakin näkyy. Meillä myös puhelinlaskussa (kun ei kiinteää nettiä).

Jos löytyy hyvä tyyppi niin kiva, mutta usein ne on semmoisia kakaroita vielä itte, että oksat poijjes.

Minkä ikäinen lapsi on kyseessä?

Vierailija
2/2 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa maissa lie vähän omanlaisensa käytännöt.

Laita ilmoitus työkkärin sivuille mol piste fi ja käy siellä lukemassa muiden ilmoituksia.

paljon on kiinni henkilökemioista. Minulla ollut kivoja tyttöjä, naapurilla kamalia....tai sitten minä olen kiva ja naapuri kamala;-).

Mieti tarkkaan mitä haet ja kirjaa kaikki paperille ylös.

Esim työaika 30 tuntia/viikko, palkka 400¿ /kk lisäksi meno-paluu lennot, kielikurssi ja kuukausilippu.

Työtehtäviin kuuluu

Lapsesta huolehtiminen?

Ruoanlaitto?

Pyykkihuolto?

Siivous?

Iltabeibisittaus?

Mitä au-pair tekee kun perhe on lomalla? Milloin au-pairilla loma?

Saako kavereita käydä kylässä? KUinka paljon? Korvataanko mahd. ylityöt vapaana vai rahana? etc etc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla