Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin/typerin asia minkä olet ikinä tehnyt?

Vierailija
08.12.2018 |

Jokin pieni moka, hajamielisyys tai suuri virhe elämässä. Mitä tahansa. Ei nyt välttämättä tarvitse olla mikään kaikkein tyhmin, jos sellainen ei tule mieleen. Asia voi liittyä mihin tahansa: ihmissuhteisiin, uraan, harrastuksiin, itseesi...

Aloitan: Unohdin tarkistaa lähtiessä että mitään ei ole jäänyt asuntoon päälle, jonka seurauksena asuntoni palo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suostuin vuorkatyöhön. 

Vierailija
2/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lapsen. Minä fiksu ihminen en nuorena siinä lisääntymisvimmassani tullut lainkaan pohtineeksi sopiiko vanhemmuus juuri minulle, vaan olin aina ajatellut että lapsia nyt vain kuuluu hankkia. Harkitkaa tarkkaan nuorena lisääntymistä, varsinkin jos itsetuntemuksenne ei ole vielä kunnolla kehittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin korjata terapiaa vaativat ongelmat viinalla. Ei toiminut.

Vierailija
4/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin parikymppisenä umpirakastuneena mutta tiesin ettei liitto tulisi kestämään. Ajattelin, ettei ole olemassa sitä oikeaa ja nyt vain on oikea aika. Mies oli minua huomattavasti vanhempi, entinen viihteellä kulkija ja silloinen absolutisti. Rupesi viihtymään baarissa, petti minua toisten naisten kanssa, oli väkivaltainen ja arvaamaton. On nyt entinen mies ja olen vihdoin onnellinen nykyisen mieheni kanssa ❤

Vierailija
5/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut. Se on tyhmintä mitä olen tehnyt. Varastaminen on tyhmintä mitä voi tehdä.

Vierailija
6/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi pettämisen. Tämä aiheutti minulle myöhemmin kauheaa syyllisyyttä ja häpeää itseni aliarvostamisesta, vaikka toki erosinkin myöhemmin.

Vierailija
7/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin anteeksi pettämisen. Tämä aiheutti minulle myöhemmin kauheaa syyllisyyttä ja häpeää itseni aliarvostamisesta, vaikka toki erosinkin myöhemmin.

Pistän paremmaksi: Annoin pari kertaa anteeksi parisuhdeväkivallan.

Vierailija
8/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin väärää alaa.

Vierailija
9/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin väärään, epäaitoon mieheen.

Vierailija
10/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt. En koskaan jäänyt kiinni, mutta sen kanssa on elettävä.

Vierailija
11/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teflonpannun ostaminen.

Vierailija
12/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin lasteni isää koska hän ei muka riittänyt minulle. Ero tuli ja nyt olen huomannut ettei minulle riitä kukaan. En osaa olla mistään tyytyväinen. Eikö vain ole löytynyt oikeaa vai olenko niin ääliö etten osaa olla onnellinen mistään. En tiedä... mutta typerintä mitä olen tehnyt on se että vedin lasteni isältä maton alta/vein kaiken tärkeän hänen elämästä, vaikka hän oli luotettava ja rakasti minua. En kaipaa häntä takaisin mutta kadun yli kaiken miten paskasti hänelle tein.

Vierailija
13/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin naimisiin

Vierailija
14/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde naimisissa olevan miehen kanssa.

Vierailija
15/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin inhottavia ihmisiä ystävinäni. Olin nuori, ja minulla ei kai ollut tarpeeksi arvostusta itseäni kohtaan, ja olin tottunut aika huonoon kohteluun.

Vierailija
16/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin pieni moka, hajamielisyys tai suuri virhe elämässä. Mitä tahansa. Ei nyt välttämättä tarvitse olla mikään kaikkein tyhmin, jos sellainen ei tule mieleen. Asia voi liittyä mihin tahansa: ihmissuhteisiin, uraan, harrastuksiin, itseesi...

Aloitan: Unohdin tarkistaa lähtiessä että mitään ei ole jäänyt asuntoon päälle, jonka seurauksena asuntoni palo.

Olet myös unohtanut kirjoitustaitosi.

Vierailija
17/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että yritin itsemurhaa typerien ihmisten takia.

Vierailija
18/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaatinut itselleni parempaa hoitoa. Nyt kärsin siitä lopun elämääni.

Vierailija
19/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin hirttäytyä vyöhön jonka kiinnitin oksaan. Oksa katkes, laitoin vyön takas housuihin ja lähin ostaa kaljaa ja sen jälkeen en ole yritänyt. Kyllä kalja maistuikin hyvältä. Ihankuin olisi selvinnyt jostain maailmanympäryspurjehduksesta. 

Vierailija
20/21 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että seurustelin eksäni kanssa. Meni koko nuoruus hukkaan, monta ystävääkin menetin suhteen vuoksi (osa siksi, etteivät he jaksaneet katsoa vierestä myrkyllistä suhdettamme ja osa siksi, että eksäni ei pitänyt heistä ja pakotti katkaisemaan välit).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi