Oletko kokenut tämän?-peukutusketju
Eli oletko kokenut tämän-nuoli ylös=olen ja nuoli alas=en ole kokenut tätä.
Mie aloitan;
yö putkassa
Kommentit (864)
Vierailija kirjoitti:
Herännyt omaan nauruun.
Äärimmäisen harvoin, mutta ihan parasta:)
Toteuttanut oman lapsuudenhaaveesi, liittyipä se sitten mihin tahansa
Iskenyt / tullut isketyksi yhden illan seksijuttua varten ja ihastunut siihen toiseen osapuoleen / hän on ihastunut sinuun
Laulanut joululauluja kesä- tai heinäkuussa
Kuvitellut olevasi kuuluisa kirjailija / runoilija
Pitänyt jonkun toisen ihmisen vauvaa sylissä ja hiljaa mielessäsi kuvitellut, että vauva olisi oikeasti sinun omasi
Venäjän hyökättyä Ukrainaan ollut jossain vaiheessa ihan varma, että sota tulee myös Suomeen
Ihastellut / hämmästellyt sitä, miten hellästi mies katsoo omaa penistään
Huitaissut jotakuta ihmistä sanomalehdellä tai jollain muulla kevyellä paperinipulla päähän
Heittänyt kermakakkua jonkun toisen naamalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännyt omaan nauruun.
Mitäää?? Voiko näin käydä? Olis kyllä varmasti aika hauska tapa herätä :D Oon kyllä joskus äärimmäisen hymyssä suin herännyt ja sekin tietysti ihanaa.
Tehnyt seksityötä oman mielenterveyden kustannuksella :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännyt omaan nauruun.
Mitäää?? Voiko näin käydä? Olis kyllä varmasti aika hauska tapa herätä :D Oon kyllä joskus äärimmäisen hymyssä suin herännyt ja sekin tietysti ihanaa.
Voi. Se hyväntuulisuus jatkuu kauan heräämisen jälkeenkin :)
Mennyt yksin sexhibition-seksimessuille ja lähtenyt sieltä jonkun kanssa harrastamaan seksiä
onko sinun naamalle koskaan heitetty kermakakkua ?
Onko käynyt niin että olet käynyt suihkussa poikaystäväsi kotona ja hänen vaari on katsellut sinua salaa?
Kaverin / sukulaisen kotona tai julkisessa rakennuksessa käynyt WC:ssä vain pikaisella sooloseksisessiolla eikä muuta, korkeintaan pessyt kädet sen jälkeen?
Esitellyt itsesi TARKOITUKSELLA väärällä nimellä